Sinds een tijd heb ik een isdnmodempje bij iemand geinstalleerd, maar hij kan daar maar af en toe verbinding maken, en dan komt hij met deze rare fout:
Waar die error voor staat zou ik niet weten, kon er niks over op got vinden, en op google helemaal niks zinnigs..
Ik heb een klein vermoeden dat het aan de isdn bekabeling ligt, we hebben het nu zo zitten:
Het probleem komt maar af en toe voor, hij kan het dagen goed doen en dan ineens doet geeft hij een paar dagen die foutmeldingen, kan dan helemaal niet inbellen, en dan weer ineens zonder dat ie iets raars doet werkt het weer...
* Roel komt er zo 123 niet meer uit en had liever pc2 laten routeren..
We bellen in naar xs4all, daar zien ze geen rare meldingen, ook geen binnenkomend telefoongesprek.RAS error (772): De netwerkhardware van de externe
computer is incompatibel met het gevraagde type gesprek.
Waar die error voor staat zou ik niet weten, kon er niks over op got vinden, en op google helemaal niks zinnigs..
Ik heb een klein vermoeden dat het aan de isdn bekabeling ligt, we hebben het nu zo zitten:
code:
1
| <pc1> - 1.5 meter kabel -<terminator> - +/- 25 meter kabel -<nt1> - 1.5 meter kabel <pc2> |
Het probleem komt maar af en toe voor, hij kan het dagen goed doen en dan ineens doet geeft hij een paar dagen die foutmeldingen, kan dan helemaal niet inbellen, en dan weer ineens zonder dat ie iets raars doet werkt het weer...
* Roel komt er zo 123 niet meer uit en had liever pc2 laten routeren..
Resistance is futile (If < 1 Ohm)