My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

(eik ben ik bestwel serieus

kunnen toch nieuwe spelletjes zijn inmiddels...Op donderdag 18 juli 2002 23:48 schreef CU2morO het volgende:
gebruik de search ff, is al talloze keren langsgekomen
(eik ben ik bestwel serieus)
dit soort topics zijn altijd actueel, dus blijf anders ff weg...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
per maand komt er wel weer 1 tje... en wat moet je met actuele topics? de nieuwste spellen (die in die actuele topics zouden moeten staan) draaien toch nietOp donderdag 18 juli 2002 23:49 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
kunnen toch nieuwe spelletjes zijn inmiddels...
maar iig... ik kan je aanraden duke3d dm, of doom coop is leuk. HL zou ik niet aan beginnen daarop
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
EDIT: gebruik de search, n00b
Anoniem: 26235
[topic=99554]
[topic=96687]
[topic=144952]
Maargoed, ik denk dat de oudere/betaversies van cs ook nog wel zullen draaien, en anders gta(2), quake1/2, doom, descent1/2, enz
Zie ondertitel en sig heOp donderdag 18 juli 2002 23:59 schreef Nelis het volgende:
Hehe, een mod die niet zoekt
Maargoed, ik denk dat de oudere/betaversies van cs ook nog wel zullen draaien, en anders gta(2), quake1/2, doom, descent1/2, enz
maargoed, de search gebruik ik zeker wel (heb helemaal netwerk alleen via searchen en reviews bekijken aan de praat gekregen
Oja, het hoeven btw niet per se shooters te zijn hoor, als jullie me verrassen met bv een toffe tetris of kaartspelletje, dan mag dat ook
Red Alert AftermathOp donderdag 18 juli 2002 23:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Ej all,
ik heb vandaag mn PC verbonden met die van mn broertje boven, dus nu dacht ik: hej, kunnen we grappig spellen spelen via het netwerk.
Zn PC is wel oud, tis een Pentium 200 met 128 mb ram en 2 mb videogeheugen (dacht ik)
Tis dan ook niet zo dat ik per se CS of Unreal wil spelenmaar ik vroeg me gewoon af of er nog wel wat grappige/verslavende spelletjes zijn die dat PC-tje wel trekt
Total Annihilation
C&C (1)
Doom (1 of 2
Pacman Network Edition
Eh... Laat je fantasie es draaien. Nibbles networked zal er ook wel zijn.
Forget your fears...
...and want to know more...
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Anoniem: 56410
anno 1602 (als je van strategie/bouw sims houd)
c&c / redalert
de wat oudere fps games
etc
uhh... je vraagt om spelletjes voor een oude pc. Dat zijn dus voornamelijk oude spelletjes ... dus een wat ouder topic helpt je ook hoorOp donderdag 18 juli 2002 23:49 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
kunnen toch nieuwe spelletjes zijn inmiddels...
Maar een absolute aanrader blijft Atomic Bomberman. Supersimpel concept maar wel ontzettend leuk!
Microsoft Hartenjagen?als jullie me verrassen met bv [...] een kaartspelletje, dan mag dat ook![]()
En als je wilt racen is Grand Prix 2 ook een mogelijkheid (al moet je dan wel even zoeken hoe het ook alweer zat als je via een LAN wilt multiplayeren: standaard kan het alleen via een (nul)modem, maar met een extra programmaatje kan het ook over een LAN. Het is mij iig wel eens gelukt). De oudere Need for Speed's kan je ook via een LAN tegen elkaar spelen trouwens.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Blijft echt 'n fantastische game...
edit: MrTinux was me net voor...
Transport Tycoon
En verder een bult FPS's natuurlijk
Windows is a 32-bit patch to a 16-bit GUI for an 8-bit operating system written for a 4-bit processor by a 2-bit company that can't stand 1-bit of competition.
en je zegt dat er mischien nieuwe spellen zijn bijgekomen maar je vraagt om de oude spellen

maar ik ga pitten heb beetje te veel bier op denk ik mzzls
doe ik hier ook regelmatig met me broertje
BTW: Je hebt vandaag pas je broertje in 't netwerk gezet en je wilt hem nu al limitted?

multisync is gebanned dat was hard nodig :D
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Dies echt zoo leuk over netwerk, vooral op je Pentium 100's
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Anoniem: 29882
jazekerOp vrijdag 19 juli 2002 17:18 schreef Keesr het volgende:
BLOOD
Dies echt zoo leuk over netwerk, vooral op je Pentium 100's
verder kan je natuurlijk altijd red alert en age of empires(1) proberen.
Kan Atomic bomberman eigelijk ook over het internet gespeeld worden? zou ook wel eens leuk zijn
Anoniem: 41976
De Snake voor op de 486

Deze advertentieplaats is te huur!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
zit vast wel eentje bij die je hebt (of kunt krijgen) en leuk vind...
Anoniem: 26235 schreef op 18 juli 2002 @ 23:56:
Netwerkspel voor een .........
(en dr staan ook nog links in naar ander topics, kzal ze ff neerdumpen omdat ik me toch doodverveel
)
p166@200 en tbird900@1000 netwerk spellen
P100 netwerk spellen
Ouwe netwerkspellen (P90/32mb)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Age of Empires 1 en 2 roelen idd zwaar! Harstikke leuk voor over t netwerk. Ben helaas m'n originele (legale!) AOE1 cd kwijt dus heb ik em moeten downloaden.Anoniem: 29882 schreef op 19 juli 2002 @ 18:21:
[...]
jazeker
verder kan je natuurlijk altijd red alert en age of empires(1) proberen.
De (ook al legale) AOE2 cd heb ik gelukkig nog wel!
dat kun je met z'n tweeen op 1 PC
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Anoniem: 64665
Staat garant voor eindeloos spelplezier, en het is makkelijk bij te houden met een intel p1
GTA2
Atomic Bomberman
Warcraft 2 (maar da's meer voor als je nog met een P75 wil meedoen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Negeren is vooruitzien
Ja maar dat speelt dus vet irritant je kan beter allebei achter een ander pc zitten dan heb je tenminste ook nog een volledig beeld ipv. split-screenSchaapje_BlaaT schreef op 13 september 2002 @ 08:29:
daar heb je geen netwerk voor nodig
dat kun je met z'n tweeen op 1 PC
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P