Bij een kennis heb ik het volgende probleem. Als ik wil verbinden dan geeft Windows de melding dat de lijn "bezet" is. Terwijl niemand zit te bellen of er maar enig ander gebruik is via de telefoonlijn? Die fout blijft erin. Heeft iemand dit wel eens eerder gehad? En dan eventueel een oplossing
.
Verwijderd
meer specs zou makkelijk zijn, maar als ik een gok mag doen....
.. Download ff de nieuwste drivers voor je OS.
.. Download ff de nieuwste drivers voor je OS.
Misschien stoort je lijn extreem of heb je teveel toestellen erop hangen (probeer eens een korte kabel vanaf het telefoonstopcontact en verder alle telefoons in huis eraf halen). Let op maximum aansluitfactor van alle toestellen.
Verwijderd
Verkeerde drivers geïnstalleerd!Op donderdag 18 juli 2002 23:37 schreef knarfyboy het volgende:
Bij een kennis heb ik het volgende probleem. Als ik wil verbinden dan geeft Windows de melding dat de lijn "bezet" is. Terwijl niemand zit te bellen of er maar enig ander gebruik is via de telefoonlijn? Die fout blijft erin. Heeft iemand dit wel eens eerder gehad? En dan eventueel een oplossing.
FF goed kijken welk type dr precies inzit, en de juiste drivers downloaden + installeren!
Als je ISDN hebt is het 9 van de tien keer de kieseigenschappen. de 0 vergeten of te veel. Dus kijk eerst of je inbelenummer wel klopt.
kontrol+alt+delete doen en dan RNAAPP.exe uit zetten. Loopt de lijn via een fax (communicatie app.) o.i.d.?
Pagina: 1