[CS] Sjeck mijn 1337 map [pix inside]

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
afgelopen zaterdag had ik ff nix te doen @ plaatstelijk lan... dus besloot ik maar wat te gaan knutselen in worldcraft. het eerste resultaat was vrij slecht en buggy, ik heb wat tweaks en balances uitgevoerd en nu is het echt een vette arcade map. DWZ verwacht geen eyecandy, gewoon lekker spelen op een 3x3 lan oid. Over inet is het soms een beetje laggy (zelfs met een ping van ong. 40), maar dat komt door de code van vehicles, die nooit helemaal afgemaakt is (was een extraatje in beta 7))
het concept is vrij simpel: beide teams spawnen in een kamer waar verschillende voertuigen staan, pak een voertuig, race naar het midden (wat de tegenstander dus ook (hoort) te doen) en ga gezellig elkaar uit de auto jagen met guns op hoge snelheden. Let wel: ga niet te voet, op de grond na de spawnroom staat hoofspanning (de banden aarden je gelukkig :Y))

Hij draait nu op de servecs public om te testen, en de meeste ppl die erop zitten zijn er vrij enthousiast over :)

Nogmaals, het is een arcade map, dus verwacht geen Dr.DK style eyecandy ;)

PICS:
Spawnroom van de CT's (die van de terro's is gelijk, maar dan in het rood :)):
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/rc_driveby0001.JPG

Overzicht van het slachtveld: >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/rc_driveby0002.JPG

Verhouding tussen bakkies en ventjes: :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/rc_driveby0005.JPG

Ik, die een terro uit z'n auto sproei: :9
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/rc_driveby0007.JPG

De 2 persoons auto's hebben nog een extra bak voor passagiers: :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/rc_driveby0009.JPG

Hij is hier te downloaden:

[url="http://www.servecs.net/temp/rc_driveby.bsp"]http://www.servecs.net/temp/rc_driveby.bsp[/url] (900KB oid)

En hij is hier te testen:

cs.servecs.net:27015
(het is 1 van de 25 mappen, dus je moet wel ff voten)

veel plezier ermee! plz ga hier nu geen remakes van maken maar stuur idees naar: cu2moro@servecs.net (of geef ze hier)

Op de to-do list staat o.a. nog:
-Lamer protection (iedereen blijft in z'n spawnroom awp-en :r)
-Beide teams hebben niet hetzelfde auto arsenaal
-Meer variatie in main-slachtveld

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ziet er wel grappig uit :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

la maar |:(

[edit]

wel cool gemaakt voor je eerste keer :)

• CU2morO
Op donderdag 18 juli 2002 23:35 schreef apocrypha het volgende:
la maar |:(

[edit]

wel cool gemaakt voor je eerste keer :)
"eerste keer" pfff :(

:D

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ziet er uit als een map met veel potentie, als ik jou was zou ik maar snel die t-do list afmaken. ook wel vet dat mensen op de achterbak kunnen kruipen en zich daar kunnen verstoppen.

• CU2morO
Op donderdag 18 juli 2002 23:39 schreef Rafe het volgende:
Ziet er uit als een map met veel potentie, als ik jou was zou ik maar snel die t-do list afmaken. ook wel vet dat mensen op de achterbak kunnen kruipen en zich daar kunnen verstoppen.
wat bedoel je precies met "potentie"?
zeker snel die to do list afmaken, maar hoe zal ik zo'n lamer protection inbouwen? zodat ze niet in hun spawnplek gaan awp'en ?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Wreed :o

Wat zijn die dingen bij de respawn :? :P
In de rest zie ik nog aardig een autotje...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Op donderdag 18 juli 2002 23:44 schreef CU2morO het volgende:

[..]

zeker snel die to do list afmaken, maar hoe zal ik zo'n lamer protection inbouwen? zodat ze niet in hun spawnplek gaan awp'en ?
Potentie als in: het kan een erg goeie map worden, als je er aandacht aan besteed. Sommige maps zijn een beetje 'gedoemt' om te mislukken, totaal foute opzet, maar jouw map ziet er goed uit.

Snel afmaken: daar bedoel ik mee, niet afraffelen! Maar, wacht er ook geen maanden mee :7

En die lamer protection: ik heb geen verstand van CS, maar ik weet wel een goeie map (hetzij in spé) te herkennen.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 23:44 schreef CU2morO het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik dat het mogelijk is dat deze map (veel) gespeeld gaat worden onder de funmapspelers.
Wapens strippen en dan wat beukwapens (ak/colt/para/shotgun/enz) neerleggen bij de spawns.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Custom skins is wel erg fout vind ik btw :X

Kga wel ff op die server spelen nu om te testen :)

• CU2morO
Op donderdag 18 juli 2002 23:50 schreef M@NIC het volgende:
Wreed :o

Wat zijn die dingen bij de respawn :? :P
In de rest zie ik nog aardig een autotje...
links: gewone standaard 2 persoons bakkies die 800 kunnen, van achter bulletproof (3-dubbele achterwand).
midden: raketwagentje die 1200 kan, maar helemaal open is
rechts: tank die 450 kan, maar helemaal overdekt is (welliswaar dubbele wanden, maar toch niet bulletproof... ideetjes iemand? ) ook kun je met die spikes mensen doodprikken/slashen, vooral die standaard autotjes van 800 >:)

ook wel leuk: ik heb nix opgegeven in het veld "skytexture" dus nu kiest HL zelf een sky uit iedere keer dat die map komt (random dus :D)

hoe doe ik wapens strippen? das wel een puik idee om die awp lam0rs uit te schakelen

• CU2morO
Op donderdag 18 juli 2002 23:57 schreef Peertje het volgende:
Custom skins is wel erg fout vind ik btw :X

Kga wel ff op die server spelen nu om te testen :)
het is pas een cheat als een skin (model heet het BTW) meer oppervlakte/inhoud heeft dan het orgineel (DWZ grote spikes van 10m lang) maar als dat zo is, dan wordt hij ook preventief van de server af geknikkerd >:)

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 23:58 schreef CU2morO het volgende:

[..]

hoe doe ik wapens strippen? das wel een puik idee om die awp lam0rs uit te schakelen
Geen idee, maar het kan wel dat is zeker. Vraag het anders ff op forum.counter-strike.nl of aan [url="http://www.stack.nl/~castor/"]Castor[/url] (maker van awp_bycastor, daar worden de wapens ook gestript).

• CU2morO
Op vrijdag 19 juli 2002 00:02 schreef Nelis het volgende:

[..]

Geen idee, maar het kan wel dat is zeker. Vraag het anders ff op forum.counter-strike.nl of aan [url="http://www.stack.nl/~castor/"]Castor[/url] (maker van awp_bycastor, daar worden de wapens ook gestript).
nah, ik decompile awp_city of fy_iceworld wel ffkes dan (als dat werkt)

• Peertje
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 23:58 schreef CU2morO het volgende:

[..]

[url="http://countermap.counter-strike.net/Tutorials/tutorial.php?id=12"]http://countermap.counter-strike.net/Tutorials/tutorial.php?id=12[/url]

• Peertje
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 00:01 schreef CU2morO het volgende:

[..]

het is pas een cheat als een skin (model heet het BTW) meer oppervlakte/inhoud heeft dan het orgineel (DWZ grote spikes van 10m lang) maar als dat zo is, dan wordt hij ook preventief van de server af geknikkerd >:)
Dus stel, ik maak witte T skins en rode CT skins. Wapens maak ik blauw, groen, geel, afhankelijk van hun sterkte. Dan is dat in jouwn ogen dus geen cheat. Want het oppervlakte is hetzelfde..

Verwijderd

ziet er iid leuk uit

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-11 14:11
lijkt mij idd wel een leuke map voor op LAN's als je de standaard maps beu bent :)

• CU2morO
Op vrijdag 19 juli 2002 00:09 schreef Peertje het volgende:

[..]

Dus stel, ik maak witte T skins en rode CT skins. Wapens maak ik blauw, groen, geel, afhankelijk van hun sterkte. Dan is dat in jouwn ogen dus geen cheat. Want het oppervlakte is hetzelfde..
nee, dan is het ook een cheat. maar vertel eens, wat heb je voor voordeel als je de models die ik gebruik gebruik, of als je de standaard models gebruik?

Verwijderd

mooie colt skin :)

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:45
waarom zet je niet gewoon een muur in het gezichtsveld tussen de spawnpoints en het slachtveld ?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:58

Bloodclot

Jawier!

woei! simpel arcade CS is fun!
ga hem uit checken :)

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
lijkt me wel fun, weet je wat ook fun is, zo'n doolhof van heg gemaakt, en dan met z'n 64 deathmatch :P

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
Ik zal hem even op onze server gooien, kijken wat de mensen ervan vinden.

• CU2morO
Op vrijdag 19 juli 2002 09:31 schreef Skuzz het volgende:
waarom zet je niet gewoon een muur in het gezichtsveld tussen de spawnpoints en het slachtveld ?
? de ct's kunnen de t's niet zien @ spawn hoor

als ik er een muur voor plant, kunnen de auto's er nietlangs

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

totaal oftopic
maar wil/kun je die colt-skin ff inzippen en op een server zette

ik zoek al een tijdje naar een goeie vervanger van de colt, maar die is stukke netter dan die ik nu gebruik.......

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• CU2morO
Op vrijdag 19 juli 2002 23:58 schreef heuveltje het volgende:
totaal oftopic
maar wil/kun je die colt-skin ff inzippen en op een server zette

ik zoek al een tijdje naar een goeie vervanger van de colt, maar die is stukke netter dan die ik nu gebruik.......
deze skinpack komt van cscentral af, ik zal morgen ff een directe link voor je zoeken

Verwijderd

kewl gemaakt, ik zal em cker ff gaan spelen :7

Verwijderd

Ziet er lacheh uit man.
Keep it up.

~Doc, teh layedbeck do0d.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
starwars ownt

dunno

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Op vrijdag 19 juli 2002 15:33 schreef CU2morO het volgende:

[..]

? de ct's kunnen de t's niet zien @ spawn hoor

als ik er een muur voor plant, kunnen de auto's er nietlangs
En als je het zo doet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
---------------------------------------
|  T  |                  |
|spawn|                  |
|  ___|                  |
|  |                        |
|  | <- muurtje               |
|  |                        |
|                        |
|       SPEELVELD           |
|                       |  |
|               muurtje ->  |  |
|                    ___|  |
|                    |     |
|                    | CT  |
|                    |spawn|
--------------------------------------|

Let op de muurtjes :)
Zo kan er toch niet vanuit de spawnplaatsen geAWPed worden? En de auto's kunnen er nog steeds langs. Dus moeten de AWPers sowieso een auto gebruiken en dan lijkt het mij niet handig om te gaan AWPen. Maar ik ben er ook voor om de AWP's eruit te halen :)
Pagina: 1