Toon posts:

ECS K7VTA3 3.1

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze week een zwarte Chieftec Dragon Bigtower :9~ gekocht en die wil ik o.a. gaan vullen met een mobo en een GF4 Ti 4200. Nu wilde ik eerst een Gigabyte 7VRXP RAID aan gaan schaffen maar nu ik lees dat daar zo veel problemen mee zijn is mijn oog gevallen op de ECS K7VTA3 v3.1 KT333 fsb 200/266/Raid/Lan/sound.

Heeft iemand ervaring met dit bordje, vooral in combinatie met een GF4 Ti?

Ik wil nl. een stabiel mobo, of ik er goed mee kan overclocken is niet belangijk.

Verwijderd

Mijn ervaringen met ECS zijn over het algemeen gelijk : het is stabiel als het éénmaal werkt

ik heb vorige week een ECS K7VMM gekocht (microATX voor server) en alles verliep zonder enig probleem, alles wel onboard, maar tot nu toe zeer stabiel en snel.

ECS vind ik dus geen slechte keuze, de prestaties zijn zeer goed in vergelijking met de prijs

Verwijderd

precies ECS presteerd goed en het eenmaal werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Over mijn ECS K7S5A die ik nu heb ben ik ook zeer tevreden, maar ik weet niet of de K7VTA3 ook zo betrouwbaar is? Hij is in ieder geval wel erg goedkoop :)

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:06
Ik heb hem hier draaien, 100% stabiel en snel!
Het is al mijn 2e ECS board, hiervoor had ik de k7s5a en ook hiermee nooit problemen gehad.
Voor weinig geld heb je veel opties (raid/lan)

Verwijderd

Topicstarter
wat mij opviel op een plaatje van de K7VTA3 is dat de USB en LAN uitgangen niet op de gebruikelijke plaats op de achterkant van het mobo zitten maar wat lager.

klopt dat of heb ik gewoon een raar plaatje gezien?

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op zondag 28 juli 2002 21:20 schreef Mage het volgende:
wat mij opviel op een plaatje van de K7VTA3 is dat de USB en LAN uitgangen niet op de gebruikelijke plaats op de achterkant van het mobo zitten maar wat lager.

klopt dat of heb ik gewoon een raar plaatje gezien?
Klopt, maar je krijgt er een mooi plaatje bij :) Ik heb hem sinds gister en ga er morgen lekker mee aan de slag. Bevindingen tot nu toe:
-Makkelijk installeerbaar
-Raid werkt lekker soepel (nog nooit IDE RAID gehad, dus zal altijd wel zo zijn)
-Kleurt goed bij mijn Hercules Radeon 8500LE

Morgenavond post ik wel wat mijn bevindingen zijn met Windows en eventueel Redhat 7.3 installatie :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damn, moest een edit zijn |:(

Ik zal hem morgen voor de topicstarter wel ff testen met een Chaintech Ti4200 Deluxe, aangezien mijn Apogee nog niet binnen is :(

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik zelf heb een ECS K7VZA 3.0 (bios rev 3.4e) en heb er nog nooit problemen mee gehad.
mijn neef heeft K7VTA (weet versie niet prcies) en hij heft ook nooit problemen.

mijn ervaring: ECS is goed en goedkoop. lekker stabiel.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Op werk ook al aantal systeempjes met dit bord in elkaar gezet, is hardstikke stabiel en performance is OK!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sorry voor het kickje, maar ik wil een paar vragen toevoegen aan dit topic, aangezien ik dit bord ook wel kopen wil...

Dat socket lijkt me zeer kut zitten, zou iemand daar iets over kunnen zeggen? (Moet je dingetjes ombuigen bij het plaatsen van een fan ofzo?)

En heeft de niet RAID-versie ook on-board LAN? (reviews zijn alleen RAID-versie en de website, maakt geen onderscheid)

En aan de speculatieve kant: Is het mogelijk dat 333Mhz FSB in een Bios-update eraan komt? En weet iemand of er een gehackte Bios bestaat, waardoor je meer overklok-mogelijkheden krijgt (zoals bij de k7s5a)?

Kan iemand nog meer ervarinkjes posten?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
ECS bordjes zijn iid als ze werken zeker stabiel, maar gemiddelde uitval is zeker hoger, en als er eenmaal een compatibiliteits probleem is zijn die dingen gewoon hopeloos, want heb vaak zat gezien dat de bios maanden later kwam met eindelijk die oplossing.
Maar volgens mij doen de via bordjes het gemiddeld beter dan de sis bordjes, daar zit ook opzich een groot verschil tussen ondanks het merk.

• anandus
  • Niet online
Carel schreef op 26 september 2002 @ 09:14:
Maar volgens mij doen de via bordjes het gemiddeld beter dan de sis bordjes, daar zit ook opzich een groot verschil tussen ondanks het merk.
Nou, ik heb op dit moment zo'n K7S5A en die draait prima. 150FSB en superstabiel. alleen FSB 166 trekt-ie niet, maar dat kan van alles zijn (slecht geheugen, northbridge is alleen passief gekoeld, proc zelf).

Maar anyway, dat is allemaal offtopic, want dit bordje heeft, als je goed gekeken hebt de Via KT333 chipset :+

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:42
heb het bord sinds kort zelf. Goed bord, alleen wel kieskeurig wat werkgeheugen betreft. Noname DDR333 vreet ie nl. niet. Samsung en hopelijk Kingston doet et wel. (heb net mn Kingston geheugen opgehaald, moet et er vanaaf nog ff inzetten.) Verder nog wijnig ervaring mee. Ik heb de +RAID versie, en daar zit idd ook netwerk bij. geen id of er ook netwerk op de neit RAID uitvoering zit. Coolers zijn volgens mij wel goed te plaatsen.

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 15:21
Ik heb zelf ook een K7vta3 3.0 mobo, maar die presteerd NIET goed :( USB doet het niet goed (mijn USB powered zipdrive doet het gewoon niet) en de slaap en standby stand pakt de mobo ook niet. Het gevolg een blauw scherm (in WInXP, moet je voorstellen). Maar voor de rest doet-ie het goed :)

edit:

Extra bij:
Blue Flame: het klopt dat het geen Noname DDR geheugen pakt. Al de ecs'jes geloof ik doen dat... waarom? Al sla je me dood

[ Voor 0% gewijzigd door Sjowhan op 26-09-2002 22:19 . Reden: erbij plaatsen ]

http://specs.tweak.to/5253

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

barbarian schreef op 28 juli 2002 @ 17:56:
Ik heb hem hier draaien, 100% stabiel en snel!
Het is al mijn 2e ECS board, hiervoor had ik de k7s5a en ook hiermee nooit problemen gehad.
Voor weinig geld heb je veel opties (raid/lan)
nouja opties ;) niet voor de tweaker iig ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

het is gewoon een leuk bord voor als je niets meer wilt..

maar als je wilt oc'en... dan is dit zeker geen geode keuze..

• anandus
  • Niet online
:X Kick :X

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ik wil er ook eentje proeven als 2e systeempje :) ,voldmodje is zo gefixed zo te zien...
Maar is er een gehackte bios te krijgen voor dieje plank :?
voor de liefhebber ,18KOhm=0,2 tiende meer Vcore :)
Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~multatul/case/16.jpg
Khom wordt moeilijk bij de electroboer :? ,het is Kohm :)

[ Voor 0% gewijzigd door Speedy-J op 28-09-2002 21:45 . Reden: Speedy-J houd zich niet verandwoordelijk voor gefrituurde mobo's ]

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:27
Ik heb dit bordje nu klein maandje met een AthlonXP 2000+ en heb sinds vrijdag ook nog een Geforce4 Ti 64 erop gezet. De Geforce was goed over te clocken (288@600 is het stabielst), maar de proc absoluut niet! Zelfs één stapje hoger naar een 2100+ was al voldoende om de boel te laten crashen! :'( Dus als je daar niet aan doet, een aanrader!

Weet iemand trouwens waar het aan kan liggen, dat het systeem al crasht na een verhoging van 2100+?? De temp is 49 C idle. Maar zodra ik maar 1 min bezig ben met bijv. 3DMark2001, dan sluit het programma af en als je het daarna nog een paar keer probeert krijg je een blauw scherm (onder WxP (8> )

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

• anandus
  • Niet online
ppotter10 schreef op 29 september 2002 @ 16:14:
Weet iemand trouwens waar het aan kan liggen, dat het systeem al crasht na een verhoging van 2100+?? De temp is 49 C idle.
Wel of niet overklokken hangt meestal van drie dingen af: De cpu, het geheugen, of de chipset. En waarschijnlijk is het in dit geval niet de cpu.
Voel eens, als je overklokt, aan de heatsink van de chipset (de northbridge) is-ie dan warm? Als-ie niet echt warm is dan ligt het waarschijnlijk aan het geheugen.
*disclaimer*
Dit is hoe het over het algemeen is. Maar het kan ook zo zijn dat de proc gewoon niet verder wil. Dat-ie geen zin heeft. Of dat-ie een hoger voltage wil.

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

anandus:
Meschien ken ik jou ff aan je das trekken :) ,is er een gemod bios voor die plank >:) ?

Inshallah: alleen god weet dit he ? ;)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• omewillem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb ook een ECS K7S5A en die bevalt mij ook uitstekend! Ik doe dan ook niet aan overclocken... Maar ik denk dat alle MOBO's van ECS wel betrouwbaar zijn, zolang je niet gaat overclocken :P

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26
*Kick*

mag iki vragen wat voor geheugen jullie er in hebben zitten ?

in de ECS k7VTa3 rev 3.1 [ die heb ik dan ] Want ik las net in dit topicdat ie geen Noname geheugen vreet.

• anandus
  • Niet online
Speedy-J schreef op 29 september 2002 @ 18:06:
anandus:
Meschien ken ik jou ff aan je das trekken :) ,is er een gemod bios voor die plank >:) ?

Inshallah: alleen god weet dit he ? ;)
Voor de K7S5A is er idd een gemod bios, de zgn Cheepoman Bios. Er zijn diverse topics te vinden hier op GoT. En anders moet je kijken bij http://www.ocworkshop.com. Deze Bios is echt heel goed, zeker in vergelijking met de officiele Bios. :)

offtopic:
En Inshallah betekent (als ik het goed heb): 'Als God het wil' ;)

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:42
Dimmu schreef op 26 september 2002 @ 22:17:
edit:

Extra bij:
Blue Flame: het klopt dat het geen Noname DDR geheugen pakt. Al de ecs'jes geloof ik doen dat... waarom? Al sla je me dood
Hmmm... de K7VZA3 iig wel ;)
Galaxis schreef op 06 oktober 2002 @ 12:15:
*Kick*

mag iki vragen wat voor geheugen jullie er in hebben zitten ?

in de ECS k7VTa3 rev 3.1 [ die heb ik dan ] Want ik las net in dit topicdat ie geen Noname geheugen vreet.
Ik heb Kingston geheugen dr in zitten. Werkt als een trein.... geen problemen. Ook samsung on samsung deed ie gewoon...
Succes iig :)

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

anandus schreef op 06 oktober 2002 @ 14:50:
[...]

Voor de K7S5A is er idd een gemod bios, de zgn Cheepoman Bios. Er zijn diverse topics te vinden hier op GoT. En anders moet je kijken bij http://www.ocworkshop.com. Deze Bios is echt heel goed, zeker in vergelijking met de officiele Bios. :)

offtopic:
En Inshallah betekent (als ik het goed heb): 'Als God het wil' ;)
Bedankt das inderdaad voor de K7S5A :) ,kunne we dus niet gebruiken
En het is ocworkbensh.com .
Helaas is er geen gemod bios voor de K7VTA3 3.1 :|

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 15:39

The_Duke

ho gek!

ik denk er ook serieus over na dit bordje te kopen vanwege de zeeeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kep op dit moment een K7S5A met LAN draaien endaar ben ik echt zeeer over te spreken. Ben je een die-hard overklocker, dan zijn de ECS bordjes inderdaad af te raden maar ondank dit gemis kan mijn K7S5A toch prima op een FSB van 150 draaien. Ik neem aan dat de K7VTA3 3.1 dit ook wel kan halen.

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ik heb hem sinds een paar dagen en ben dik tevreden over de performance van het mobo'tje,lekker veel features voor weinig centen..
Overclocken ken in stappen van 1MHz in CPUcool ,in de bios zij dit stappen van 10MHz :)
Vcore mod is gelijk aan de ECS K7S5A... ,heb het plankje gekocht om mee te spelen en bevalt me dus uitstekend :)
Er draaid nu een oude Thunderbird 850@1000MHz op 8.5x119MHz :)

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Ik heb er net ook 1tje geinstalled in mijn kast , die K7VTA3 van mij lust gewoon een noname pc2700 reep,* sig is dus gerefreshed *. Alles werkte ineens (eerst mijn verkoolde 1800XP nog eens geprobeerd, nu wet ik cker dat ie echt echt echt naar de eeuwige jachtvelden is :+ , want die deed het hierop ook al niet), moet wel zeggen dat de temperatuur van mijn processor opvallend laag blijft in vergelijking met mijn A7M266 Plank die ik 1st had, namelijk 58 idle tegen 48 idle.............. I wonder why.

• anandus
  • Niet online
Speedy-J schreef op 09 oktober 2002 @ 20:03:
Ik heb hem sinds een paar dagen en ben dik tevreden over de performance van het mobo'tje,lekker veel features voor weinig centen..
Overclocken ken in stappen van 1MHz in CPUcool ,in de bios zij dit stappen van 10MHz :)
Vcore mod is gelijk aan de ECS K7S5A... ,heb het plankje gekocht om mee te spelen en bevalt me dus uitstekend :)
Er draaid nu een oude Thunderbird 850@1000MHz op 8.5x119MHz :)
Je kan in het Bios dus gewoon de FSB veranderen? Oh, ik dacht dat ik gelezen had dat dat juist niet het geval was.
Kan je ook de multiplier veranderen?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

anandus schreef op 09 oktober 2002 @ 21:15:
[...]

Je kan in het Bios dus gewoon de FSB veranderen? Oh, ik dacht dat ik gelezen had dat dat juist niet het geval was.
je kan een aantal fsb's instellen zoals 100, 103, 107 112 120 133 137 144 ofzow..... snappie ;)

4015Wp west (Dordrecht)

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

anandus schreef op 09 oktober 2002 @ 21:15:
[...]

Nee in de BIOS ken je alleen stappen van 10MHz nemen ,Multiplier veranderen is er niet bij ,dus je zal bruggen moeten gaan blazen als je eeen tbirdje of duronnetje heb..
Softwarematig ken je stappen van 1MHz nemen in windows om de boel een beetje bij te tunen..

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

pistole

Frutter

'k Heb sinds gisteren ook dit bordje in mijn systeem zitten, en tot nu toe ben ik erg tevreden (was alleen even spannend of de onboard RAID mijn data intact zou laten!)

Waar ik echter nog niet uit ben is waarmee in in WinXP de temperatuur sensor (e.d.) kan uitlezen.. Iemand een tip?

edit:

lama, al gevonden: Ecs K7VTA3 Temp sensors

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Heb even een vraagje over dit bordje. Ik heb hem zelf nu ongeveer twee weken draaien. (met no-name geheugen trouwens) Ik heb de raid-lan-sound versie, maar ik heb maar 1 hd, die heb ik nu niet op mn raid aansluiting zitten. Nu duurt het opstarten best lang omdat ie elke keer naar raid schijven gaat zoeken. Dit kan ik met geen mogelijkheid uitzetten in de bios. Hoe doen jullie dit, gewoon je hd op je raid aansluiten?

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 13:43:
Heb even een vraagje over dit bordje. Ik heb hem zelf nu ongeveer twee weken draaien. (met no-name geheugen trouwens) Ik heb de raid-lan-sound versie, maar ik heb maar 1 hd, die heb ik nu niet op mn raid aansluiting zitten. Nu duurt het opstarten best lang omdat ie elke keer naar raid schijven gaat zoeken. Dit kan ik met geen mogelijkheid uitzetten in de bios. Hoe doen jullie dit, gewoon je hd op je raid aansluiten?
Ja gewoon doen ,en niets in de raid bios doen
Dan zet hij hem automatish op stripe 1+0 en zet hem als boot divice neer

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Speedy-J schreef op 09 oktober 2002 @ 22:52:
[...]

Nee in de BIOS ken je alleen stappen van 10MHz nemen ,Multiplier veranderen is er niet bij ,dus je zal bruggen moeten gaan blazen als je eeen tbirdje of duronnetje heb..
Softwarematig ken je stappen van 1MHz nemen in windows om de boel een beetje bij te tunen..
waar haal je dat van die 10Mhz stappen vandaan dan?
mijn ECS K7VZA3 kan met stapjes van 1Mhz, van 100Mhz naar 112Mhz gezet worden.

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

FireWurX schreef op 10 oktober 2002 @ 22:27:
[...]

waar haal je dat van die 10Mhz stappen vandaan dan?
mijn ECS K7VZA3 kan met stapjes van 1Mhz, van 100Mhz naar 112Mhz gezet worden.
Ik heb het over de K7VTA3,meschien dat ik ergens en typo heb gezet ofzo :?

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Speedy-J schreef op 10 oktober 2002 @ 23:53:
[...]

Ik heb het over de K7VTA3,meschien dat ik ergens en typo heb gezet ofzo :?
ow sorry had je het specifiek over die plank?
dacht dat je et over biossen in het algemeen had.
|:( stomme ik

• anandus
  • Niet online
Stomme jij ;)

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 18:49
Ik ben momenteel wat minder tevreden over de K7VTA3 v3.1. Ik heb BIOS 3.0d maar mijn videokaart loopt vast als ik de FSB op 133 zet. Op 100 werkt hij wel goed. Ik heb al van alles geprobeerd: 2 verschillende videokaarten (Leadtek GeForce4 440MX en ASUS GeForce2 GTS) en diverse AGP instellingen (1x, 2x en 4x) maar niets mocht baten. Weet iemand hier wat er nog meer geprobeerd kan worden?

• anandus
  • Niet online
Erwin1967 schreef op 20 oktober 2002 @ 09:16:
Ik ben momenteel wat minder tevreden over de K7VTA3 v3.1. Ik heb BIOS 3.0d maar mijn videokaart loopt vast als ik de FSB op 133 zet. Op 100 werkt hij wel goed. Ik heb al van alles geprobeerd: 2 verschillende videokaarten (Leadtek GeForce4 440MX en ASUS GeForce2 GTS) en diverse AGP instellingen (1x, 2x en 4x) maar niets mocht baten. Weet iemand hier wat er nog meer geprobeerd kan worden?
Hmmm.... Vreemd. Op het eerst gezicht zou ik denken dat het een divider-probleem is.
De AGP-divider is de PCI-divider keer twee. Als de FSB op 133 staat, dan zou de divider 4 moeten zijn. PCI draait dan op 33, en de AGP op 66.
Maar misschien staat de divider op 3, dus PCI op 44 en de AGP op 88.
En niet alle kaarten kunnen daarmee werken....

Maar misschien is het iets anders, warmte oid...

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 18:49
Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Het is gewoon een koelprobleem. Ik heb de originele koelpasta van de coolermaster cooler verwijderd en er nieuwe op gedaan. Het lijkt vreemd maar het werkt nu perfect (t/m de bios 8)
De temperatuur lijkt nu constant rond de 48 graden.
anandus schreef op 20 oktober 2002 @ 12:34:
[...]
Hmmm.... Vreemd. Op het eerst gezicht zou ik denken dat het een divider-probleem is.
De AGP-divider is de PCI-divider keer twee. Als de FSB op 133 staat, dan zou de divider 4 moeten zijn. PCI draait dan op 33, en de AGP op 66.
Maar misschien staat de divider op 3, dus PCI op 44 en de AGP op 88.
En niet alle kaarten kunnen daarmee werken....

Maar misschien is het iets anders, warmte oid...

• Bladerider
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:45

Bladerider

Speed Freak

Kheb m nu al te vaak ingebouwd (werk) :) en elke keer weer een goed systeem (met wat vooor hw dan ook!!)

Abit nf7-s v2.0 - 2600+ Barton @2300mhz - 2x 256 pc3200 infineon - 60gig ata133 80/120 ata100 - MSI gf4ti4200 128mb - iIlyama 452pro - - - - En nog een paar bakken:)

Verwijderd

XP2200+ / Samsung 512MB DDR PC2700 / AOopen Aeolus GF4Ti4200 VIVO: no problems.
Alleen ging WindhoosXP op z'n bek (zelfs safe-mode deed het niet) toen ie ineens dit mobo onder z'n voeten kreeg , mocht dus alles opnieuw installeren :(

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26
xp 1900+ ATI 8500 + Samsung pc2100 ddr 256mb geheugen ,Werkt als een trein , alleen moet je niet in de bios gaan kutten , want dan loopt het zooitje onregelmatig vast. hoppa , cmos gecleared ,alles op default laten staan en het werkt zeer stabiel.

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:06

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Ik heb de KT7VA3 rev. 2.0, en dat loopt als een trein(spreekwordelijk dan, geen NS trein ;) )
Het enige probleempje dat ik heb is dat het aan/uit lampje verkeerd om werkt.
ALs mn pc uit staat gaat het lampje aan.
8)7 :?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

dude, draai et stekkertje eens om.
maybe dat et een dualcolor ledheader is.
(schakelt dus + en - om, om de ande kleur te laten zien.)

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zag in pricewatch verschillende K7VTA3, ze zijn echter wel allemaal V3, dus ik vroeg me af wa het verschil tussen deze was. (op de site staat alleen maar algemeen wat het verschil is tussen v2x & v3x etc)

ECS K7VTA3 V3.1 € 68,-

ECS K7VTA3B V3.1 € 68,-

ECS K7VTA3BLR V3.1

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Liquid schreef op 02 november 2002 @ 17:59:
Ik zag in pricewatch verschillende K7VTA3, ze zijn echter wel allemaal V3, dus ik vroeg me af wa het verschil tussen deze was. (op de site staat alleen maar algemeen wat het verschil is tussen v2x & v3x etc)

ECS K7VTA3 V3.1 € 68,-

ECS K7VTA3B V3.1 € 68,-

ECS K7VTA3BLR V3.1
denk dat et een met LAn en een met LAN en SOUND onboard is (of andersom).

Pagina: 1