Als ik op domein.nl/~mod/ inlog (domein.nl/~mod/inlog.php) doormiddel van cookies, dan moet ik die cookie ook kunnen opvragen vanuit domein.nl.
Nu heb ik alles geprobeerd, maar ik kom geen steek verder. Heb heel google al uitgeplozen enzo...:(!
De input van username is goed want als ik hem met de laatste setcookie laat aanmaken kan ik alleen de cookie opvragen vanuit /~mod
Iemand enig idee,
ik heb de search
Edit: Bij de titel moet "in" weg !
Nu heb ik alles geprobeerd, maar ik kom geen steek verder. Heb heel google al uitgeplozen enzo...:(!
PHP:
1
| <?// Deze heb ik al geprobeerdSetCookie ("username", $username,time()+3600, "/", ".tijdschriftonline.nl", 0);// dezesetcookie ("username", $username,time()+3600, "/", ".tijdschriftonline.nl", 1);// dezesetcookie ("username", $username,time()+3600, "/~mod/", ".tijdschriftonline.nl", 0);// dezesetcookie ("username", $username,time()+3600, "/~mod/", ".tijdschriftonline.nl", 1);// normaal zet ik mijn cookie voor 1 dir zosetcookie ("username", $username);?> |
De input van username is goed want als ik hem met de laatste setcookie laat aanmaken kan ik alleen de cookie opvragen vanuit /~mod
Iemand enig idee,
ik heb de search
Edit: Bij de titel moet "in" weg !