Toon posts:

[Gezocht} iemand met goede programeering skills :)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben sinds een tijdje al een spel aant spelen, waarbij je dus een poppetje als t waare moet rollen, nu zoek ik iemand die ken programeeren en iets voor me wilt maken, ik zelf ken nix van programeeren

t hoeft niet echt super mooi te worden ofzow, zolang t maar werkt vind ik t prima :)

wat zou t programa moeten doen,

Afbeeldingslocatie: http://217.120.30.239/fun/Roll.jpg

zoals je op t plaatje hierboven kunt zien, str = strengt enz enz enz enz, maar je moet constant op reroll duwen om dus een nieuwe bepaalde waardes krijgt

wat ik dus graag zou willen, is dat ik bepaalde gegevens ( onderandere str int agi end wis chr ) in t programa ( wat dus nog geprogrameerd moet worden ) ken worden ingevoert en dat ie dan kijkt naar de reroll wat ie dan krijgt en verglijkt tot ie de nummers heeft wat ik hem heb gegeven

dat ie dus automatich door blijft rollen tot ie die waardes heeft en dan stopt met rollen

is dit mogelijk dat iemand me zoiets ken programeeren ?

je kunt me voor meer info op DJMarquee@home.nl mailen erover, als je iets niet begrijpt of iets meer te weten wilt komen van wat ik eigelijk bedoel

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoi,
deze thread gaat dicht :)
Dit is wat wij noemen een scriptrequest en die mogen hier niet.
P&W is gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan.
Kijk bijvoorbeeld eens op www.hotscripts.com of in de P&W faq.
Zie voor discussies: [topic=411717/1/25]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.