4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Afwijking van 10 % is dacht ik goed
. Daar boven/onder is erger
.
Oke, dus max is dan:Op donderdag 18 juli 2002 21:55 schreef Termi het volgende:
Afwijking van 10 % is dacht ik goed. Daar boven/onder is erger
.
-10.8v tot -13.2v
- 4.5v tot - 5.5v
+ 4.5v tot + 5.5v
+10.8v tot +13.2v
Daar zit ik nog binnen, dus zou ik tevreden moeten zijn.
Zou het schelen als ik de kast zou aarden? Ik merk dat als de kast aanstaat en ik raak hem met m'n arm ik het voel tintelen. Zal wel ergens lekken....
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
De -5 en -12 hoeven je geen zorgen te baren want die doen er nagenoeg niet toe. Die 4.70v zit nog binnen de 5~10% dus zou ik me daar niet teveel over opwinden. Maar echt veel lager zou ik 'm ook niet laten komen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Kon ik het maar beinvloedenOp donderdag 18 juli 2002 21:59 schreef Abbadon het volgende:
De -5 en -12 hoeven je geen zorgen te baren want die doen er nagenoeg niet toe. Die 4.70v zit nog binnen de 5~10% dus zou ik me daar niet teveel over opwinden. Maar echt veel lager zou ik 'm ook niet laten komen.
Eigenlijk bedoelde ik daar mee dat als het erger wordt je om moet kijken naar een andere PSU of geen devices meer aan moet sluiten. Alleen zie ik nu dat het een Enermax 451W is, dat mag geen enkel probleem zijn voor je setup, ik heb er ook zo een en die moet ongeveer het dubbele trekken qua hardware.Op donderdag 18 juli 2002 22:02 schreef Microkid het volgende:
[..]
Kon ik het maar beinvloedenmaar ik zou niet weten hoe. Er zitten gewoon een aantal kaarten in en de standaard DVD en CD-RW en harddisk, that's all. 1 fan op het mobo, de rest op de molex connectors. Toch raar....
Volgens mij maakt het ook uit hoe het gemeten wordt; m'n systemtool meet altijd 4.78 +/- 0.02v maar m'n Digidoc meet altijd 5.0 +/- 0.02v en ik heb nooit problemen. Ik zou toch echt durven beweren dat jij met zo'n PSU geen problemen mag hebben (maar ja, er bestaat altijd nog zoiets als maandagochtend spul enz.)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1