Toon posts:

Linkje naar active topics GoT op de Frontpage?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het geen idee om in het Gathering of Tweakers menuutje op de Frontpage een link naar Active topics en/of Search te maken. Ik klik vaak op dit menuutje alleen maar om direct daarna door te klikken naar 1 van deze 2 buttons op GoT...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Search is er al op de FP ;) De active topics weet ik niet, maar misschien wordt het wel in de nieuwe FP ingebracht :?

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Ooit zat er een menuutje rechtsbovenin op de frontpage, met daarin links naar GoT en Tweakers IRC...

Ws. had Femme de ruimte nodig :?

* brammus vond het zelf ook wel zo lekker lui handig... :7

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-03 12:13
Op vrijdag 19 juli 2002 01:12 schreef brammus het volgende:
Ooit zat er een menuutje rechtsbovenin op de frontpage, met daarin links naar GoT en Tweakers IRC...
Dat menuutje zit er nog steeds, maar daar staat alleen geen IRC meer in, en AT heeft er volgens mij nog nooit ingestaan.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Rechtsboven stond ooit idd een lijst naar de diverse fora. Dat is volgens mij weggehaald omdat ten eerste er zo enorm veel verschillende fora kwamen en omdat ten tweede de banner over het menu heen bleef komen wat irritant was en de hele lijst overbodig maakte.

Een search is er al: zie het stukje onder 'Search tweakers.net' en kies voor 'forum'.

Een active topics gedeelte is er ook al min of meer: de laatste tien posts in de tech fora worden in de linkerrij op de frontpage weergegeven.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy