Heb laptopje en staat win nt op, nu wilde ik vanmiddag de proxy gaan omzeilen en installeerde zo winproxy client 2.0 ff rebooten en het zou werken, maar niet dus, hij kon de domaincontroller niet vinden, ik natuurlijk winproxy client 2.0 gedeinstalleerd en weer ff rebooten, en ik denk dan doet hij het wel weer. Maar nee hoor, kan nog steeds geen domaincontroller vinden.
Wat heb ik allemaal al gecheckt:
heb naar het ip gekeken van de dhcp en die geeft 255.255.255.255 dat is dus niet goed, hoe krijg ik deze teruggezet op het juiste ip. ??
heb onder dos c:/ipconfig /renew uitgevoerd, werkt ook niet.
andere netwerkkaart geprobeerd, dus het zit hem echt in de instellingen van de laptop, ligt dus niet aan de netwerkkaart.
Systeembeheer heeft mijn pcnummer opnieuw aan het domain toegevoegd, dus daar ligt het ook niet aan.
Ik weet het niet meer....jij ?????
Wat heb ik allemaal al gecheckt:
heb naar het ip gekeken van de dhcp en die geeft 255.255.255.255 dat is dus niet goed, hoe krijg ik deze teruggezet op het juiste ip. ??
heb onder dos c:/ipconfig /renew uitgevoerd, werkt ook niet.
andere netwerkkaart geprobeerd, dus het zit hem echt in de instellingen van de laptop, ligt dus niet aan de netwerkkaart.
Systeembeheer heeft mijn pcnummer opnieuw aan het domain toegevoegd, dus daar ligt het ook niet aan.
Ik weet het niet meer....jij ?????