Hoi, ik probeer me al tijden te registreren voor dit forum maar krijg iedere keer na dat ik een mailtje gegkregen heb met een link om op te klikken om te activeren en dit dan ook trouw doe en de melding krijg dat het allemaal gelukt is (pff wat een zin) bij het inloggen een "code#67 er is iets fout gegaan, probeer jezelf nogmaals te registreren met dezelfde usernaam" Ik probeer dit uiteraard, maar dan is de usernaam al in gebruik en ik heb zo al wat nieuwe namen moeten proberen.. Nu bij deze naam zag ik dat ik ondanks de foutmelding toch ingelogt sta en waarschijnlijk nu eenmalig een bericht kan schrijven en zo na het uitloggen me waarschijnlijk niet weer aan kan melden.. natuurlijk ga ik dat wel proberen maar mocht het niet lukken dan dan hoor ik toch graag hoe het wel lukt..
Ik ga nu uitloggen en probeer me zo opnieuw in te loggen.. lukt dit dan krijgt dit berichtje een vervolgeg :-)
Groetjes Chris (Anacho) cpenning@home.nl
Ik ga nu uitloggen en probeer me zo opnieuw in te loggen.. lukt dit dan krijgt dit berichtje een vervolgeg :-)
Groetjes Chris (Anacho) cpenning@home.nl