Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Nu praat ik wel over de de windows client op een P266, het kan zijn dat die linux client een stuk langzamer is.
maar hij heeft al 6,8 miljard punten terwijl je toch elke 550 miljoen oid een DP zou moeten krijgenOp donderdag 18 juli 2002 21:52 schreef Mar het volgende:
aantal berekeningen weet ik niet uit mijn hoofd maar een P266 zou ongeveer 1 dp per 70-80 minuten moeten doen. Dus na een dag draaien moet je wel 20 dp's hebben ongeveer.
Nu praat ik wel over de de windows client op een P266, het kan zijn dat die linux client een stuk langzamer is.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Heb wel een 2.5 miljard gezien, maar dit is niet gebruikelijk. Kan volgens mij wel hoor. Geduld blijft dus een schone zaakOp donderdag 18 juli 2002 22:20 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
maar hij heeft al 6,8 miljard punten terwijl je toch elke 550 miljoen oid een DP zou moeten krijgen
Schijnt goed te zijn voor de kans op 1000$ Ik zou alvast wat upgrades voor de bak gaan kopen na 7 miljard iterations
Dan wachten wij nog even rustig af... (op 7,8 miljard)Op donderdag 18 juli 2002 22:25 schreef KayCee het volgende:
[..]
Heb wel een 2.5 miljard gezien, maar dit is niet gebruikelijk. Kan volgens mij wel hoor. Geduld blijft dus een schone zaak
Schijnt goed te zijn voor de kans op 1000$
Ach, ding wordt alleen gebruikt voor het testen van dingen die ik ooit eens op mijn colocated server zal gaan veranderen/toevoegen. Verder vreet ie toch de hele dag uit z'n neus. Upgrade his ass!Ik zou alvast wat upgrades voor de bak gaan kopen na 7 miljard iterations
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Erhm, je bedoelt gratis bier voor iedereen neem ik aan?Op donderdag 18 juli 2002 23:46 schreef Maestro- het volgende:
, daarmee gaan we dan toch wat leuks voor DPC/GoT doen, we're a team
. Zou alleen nog niet weten wat
Yep, you're right about that, m8!Op vrijdag 19 juli 2002 00:17 schreef InNuedo het volgende:
[..]
Erhm, je bedoelt gratis bier voor iedereen neem ik aan?
Verwijderd
Zit nu al op 9,6 miljard
Wow.
En dat terwijl ik net begin.
Telt die niet 10 dubbel ofzo?
Verwijderd
Nee, gewoon veel pech. Client gaat random punten berekenen en hoopt dat daar een goede tussen zit. De kans is niet groter geworden na iedere iteration. Alleen de waarschijnlijkheid is gegroeidOp vrijdag 19 juli 2002 02:21 schreef Maestro- het volgende:
Woei, 1st DP na 8,8 miljard iterations! Heel extreem, of zou ik een partij dummytroep hebben verwerkt?
Zo had ik laatst een nieuwe client die 10 punten had binnen 1 miljard iterations
09:30... moet kunnen: Laat maar komen dat bier!
Verwijderd
Biertje zou wel lekker zijn.
Alleen mag ik niet drinken hier op het werk
Ik snap nu eindelijk hoe die client in mekaar zit.
Ik zei wel 9 miljard zonder 1 punt gevonden te hebben, maar hij teld gewoon door.
In die 9 miljard had ie al 17 punten gevonden.
Scheelt toch een heleboel.
Das wel fijn da' je da' nu weet jah.Op vrijdag 19 juli 2002 09:53 schreef Mongooltje het volgende:
Ik snap nu eindelijk hoe die client in mekaar zit.
Ach, een beetje...Op vrijdag 19 juli 2002 09:53 schreef Mongooltje het volgende:
Scheelt toch een heleboel.
Verwijderd
Het enige wat ik jammer vind is dat de client niet aangeeft hoeveel dp's afgelopen dag of laatste 24 uur.
Dit zouden we trouwens aan kunnen passen, source = beschikbaar. Maar voor die laatste paar dagen...
Misschien ECCp-deel2-client
Dat is er wel met een log analyzer : [topic=540782/1/25]Op vrijdag 19 juli 2002 12:06 schreef KayCee het volgende:
17 dp's is niet een klein beetje. 17 dp's zijn van levensbelang!!
Het enige wat ik jammer vind is dat de client niet aangeeft hoeveel dp's afgelopen dag of laatste 24 uur.
Dit zouden we trouwens aan kunnen passen, source = beschikbaar. Maar voor die laatste paar dagen...
Misschien ECCp-deel2-client
Of als je via proxy werkt, kan je daar stats maken zoals op [url="http://proxy.qik.nl/?view=history&member=627"]http://proxy.qik.nl/?view=history&member=627[/url]
Verwijderd
Laten we toevallig via proxy werken (de jouweDat is er wel met een log analyzer :[topic=540782/1/25]