[ECCP] 6,8 miljard it., nog geen DP

Pagina: 1
Acties:

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:10
Heb gister op een testservertje de client er ook maar bij op gezet en laten draaien. Echter zit ik inmiddels op 6.844.232.000 iterations en de client heeft nog geen enkele DP gevonden. :(
code:
1
Total pts: 6.844.232.000, DP:0 (0 pending), it per sec 123123

Kan dit kloppen?

Specs:
• Debian Potato 2.2 op Pentium 266

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

aantal berekeningen weet ik niet uit mijn hoofd maar een P266 zou ongeveer 1 dp per 70-80 minuten moeten doen. Dus na een dag draaien moet je wel 20 dp's hebben ongeveer.

Nu praat ik wel over de de windows client op een P266, het kan zijn dat die linux client een stuk langzamer is.

DPC Team ColdFusion

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Op donderdag 18 juli 2002 21:52 schreef Mar het volgende:
aantal berekeningen weet ik niet uit mijn hoofd maar een P266 zou ongeveer 1 dp per 70-80 minuten moeten doen. Dus na een dag draaien moet je wel 20 dp's hebben ongeveer.

Nu praat ik wel over de de windows client op een P266, het kan zijn dat die linux client een stuk langzamer is.
maar hij heeft al 6,8 miljard punten terwijl je toch elke 550 miljoen oid een DP zou moeten krijgen :?

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 22:20 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

maar hij heeft al 6,8 miljard punten terwijl je toch elke 550 miljoen oid een DP zou moeten krijgen :?
Heb wel een 2.5 miljard gezien, maar dit is niet gebruikelijk. Kan volgens mij wel hoor. Geduld blijft dus een schone zaak :)

Schijnt goed te zijn voor de kans op 1000$ Ik zou alvast wat upgrades voor de bak gaan kopen na 7 miljard iterations ;)

• Maestro
Op donderdag 18 juli 2002 22:25 schreef KayCee het volgende:

[..]

Heb wel een 2.5 miljard gezien, maar dit is niet gebruikelijk. Kan volgens mij wel hoor. Geduld blijft dus een schone zaak :)
Dan wachten wij nog even rustig af... (op 7,8 miljard)
Schijnt goed te zijn voor de kans op 1000$
:9~, daarmee gaan we dan toch wat leuks voor DPC/GoT doen, we're a team :). Zou alleen nog niet weten wat :?En toen kwam InNuendo met een plan Biertje!!!
Ik zou alvast wat upgrades voor de bak gaan kopen na 7 miljard iterations ;)
Ach, ding wordt alleen gebruikt voor het testen van dingen die ik ooit eens op mijn colocated server zal gaan veranderen/toevoegen. Verder vreet ie toch de hele dag uit z'n neus. Upgrade his ass! >:)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
Op donderdag 18 juli 2002 23:46 schreef Maestro- het volgende:
:9~, daarmee gaan we dan toch wat leuks voor DPC/GoT doen, we're a team :). Zou alleen nog niet weten wat :?
Erhm, je bedoelt gratis bier voor iedereen neem ik aan? >:)

• Maestro
Woei, 1st DP na 8,8 miljard iterations! Heel extreem, of zou ik een partij dummytroep hebben verwerkt?
Op vrijdag 19 juli 2002 00:17 schreef InNuedo het volgende:

[..]

Erhm, je bedoelt gratis bier voor iedereen neem ik aan? >:)
Yep, you're right about that, m8! :9 :9. Vind ik wel een heel goed doel :)

Verwijderd

Ik heb nu echt een hele lange.
Zit nu al op 9,6 miljard :P
Wow.
En dat terwijl ik net begin.
Telt die niet 10 dubbel ofzo?

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 02:21 schreef Maestro- het volgende:
Woei, 1st DP na 8,8 miljard iterations! Heel extreem, of zou ik een partij dummytroep hebben verwerkt?
Nee, gewoon veel pech. Client gaat random punten berekenen en hoopt dat daar een goede tussen zit. De kans is niet groter geworden na iedere iteration. Alleen de waarschijnlijkheid is gegroeid :?

Zo had ik laatst een nieuwe client die 10 punten had binnen 1 miljard iterations :P

09:30... moet kunnen: Laat maar komen dat bier!

Verwijderd

offtopic:
Biertje zou wel lekker zijn.
Alleen mag ik niet drinken hier op het werk :'(

Ik snap nu eindelijk hoe die client in mekaar zit.
Ik zei wel 9 miljard zonder 1 punt gevonden te hebben, maar hij teld gewoon door.
In die 9 miljard had ie al 17 punten gevonden.

Scheelt toch een heleboel.

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 10:44
Op vrijdag 19 juli 2002 09:53 schreef Mongooltje het volgende:

Ik snap nu eindelijk hoe die client in mekaar zit.
Das wel fijn da' je da' nu weet jah. :) :9 :)
Op vrijdag 19 juli 2002 09:53 schreef Mongooltje het volgende:

Scheelt toch een heleboel.
Ach, een beetje... >:)

Verwijderd

17 dp's is niet een klein beetje. 17 dp's zijn van levensbelang!!

Het enige wat ik jammer vind is dat de client niet aangeeft hoeveel dp's afgelopen dag of laatste 24 uur.

Dit zouden we trouwens aan kunnen passen, source = beschikbaar. Maar voor die laatste paar dagen...

Misschien ECCp-deel2-client :P

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 12:06 schreef KayCee het volgende:
17 dp's is niet een klein beetje. 17 dp's zijn van levensbelang!!

Het enige wat ik jammer vind is dat de client niet aangeeft hoeveel dp's afgelopen dag of laatste 24 uur.

Dit zouden we trouwens aan kunnen passen, source = beschikbaar. Maar voor die laatste paar dagen...

Misschien ECCp-deel2-client :P
Dat is er wel met een log analyzer : [topic=540782/1/25]
Of als je via proxy werkt, kan je daar stats maken zoals op [url="http://proxy.qik.nl/?view=history&member=627"]http://proxy.qik.nl/?view=history&member=627[/url]

Verwijderd

Dat is er wel met een log analyzer :[topic=540782/1/25]
Laten we toevallig via proxy werken (de jouwe :)). Maar onze members gebruiken hun eigen "cowbouter-naam" ipv machinenamen. Zo zien we makkelijk welk member het hardst gaat en houden we de onderling competitie hoog !!
Pagina: 1