Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Gaat over eccp zeker? Kan je voortaan beter in het eccp-topic zetten. Ik heb ook wel eens ruim 2 miljard it. moeten wachten, maar 6,8 is idd een beetje veel. Kan aan veel dingen liggen, maar over het algemeen krijg je je punten toch wel.
Kan aan verbinding liggen, als je permanent connection hebt aanstaan, maar geen verbinding hebt. Ik heb het zelf altijd rond 12 uur 's avonds. Zoek maar even, is vaak zat gevraagd
Kan aan verbinding liggen, als je permanent connection hebt aanstaan, maar geen verbinding hebt. Ik heb het zelf altijd rond 12 uur 's avonds. Zoek maar even, is vaak zat gevraagd
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ja, ECCP inderdaad. Posten gaat niet zo lekker vandaag (Deze staat er dan ook 2 keer in, ook met ECCP in het topic. Heb ik in SeM reeds gemeld)
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Dicht, want het ging niet echt helemaal 100% 
-> Slotje
-> Slotje
Dit topic is gesloten.
![]()