tnx dat zal wel lukkenOp vrijdag 19 juli 2002 17:31 schreef freebee666 het volgende:
Enjoy je vak en * freebee666 wacht op die frontje![]()
denk dat ik er zelf maar 1 ga maken, dus ik pik jouw idee
boefje!Op vrijdag 19 juli 2002 18:03 schreef bopp het volgende:
denk dat ik er zelf maar 1 ga maken, dus ik pik jouw idee
Count me in
Ik ben nl ongeveer zo handig als een krop sla van de Aldi, dus dit komt mooi uit! Wanneer weet je ongeveer in welke fonts 't allemaal gedrukt kan worden? Want dat font dat je op je sample pics gebruikt vind ik een beetje te officieel (no offence
).
Iig, dalik 's ff aanmelden op de site.
Ik ben nl ongeveer zo handig als een krop sla van de Aldi, dus dit komt mooi uit! Wanneer weet je ongeveer in welke fonts 't allemaal gedrukt kan worden? Want dat font dat je op je sample pics gebruikt vind ik een beetje te officieel (no offence
Iig, dalik 's ff aanmelden op de site.
edit:
Oh, en tellen spaties ook als een teken?
Oh, en tellen spaties ook als een teken?
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Hmmmz denk dat ik er ook wel 1tje wilt, maar hoe zit het met de betaling.... (ja ben altijd een beetje achterdochtig)
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
kan ik nog bestellen ? kom net trug van vakantie
en zoja, tot wanneer ?
edit: en wa kosta
ga nu topic doorlezen dus niet zeiken dat t er al instaat, ik ga al zoeken 
edit: ik lees over een installatie bracket, hoe gaat dat er uit zien allemaal? ik heb een lian-li ensow
edit: en wa kosta
edit: ik lees over een installatie bracket, hoe gaat dat er uit zien allemaal? ik heb een lian-li ensow
Als deze "inkoopactie" is gestart met toestemming van DaBit of mijzelf stuur dan ff een mailtje.
Ik namelijk van niets, dus nu nog ff slotje.
Ik namelijk van niets, dus nu nog ff slotje.
Dit topic is gesloten.
![]()