2 explenaties:
Lange uptimes != goed
==> Geen updates geïnstalleerd waardoor exploits kunnen worden gebruikt 
Lange uptimes = goed
==> Goed systeem gemaakt waardoor er geen crashes of andere nare gevallen ontstaan
Lange uptimes != goed
Lange uptimes = goed
Reboots zijn bij ons bijna altijd het gevolg van software updates of hardware upgrades. Dat de uptimes nu zo hoog zijn, zegt dus niets over verbetering van de stabiliteit van de servers. Binnenkort is er een grote serverupgrade gepland waarna alle servers op 0 zullen moeten beginnen.
Bedankt voor het compliment, maar zoals mijn collega's al noemen.Op donderdag 18 juli 2002 21:15 schreef bitflusher het volgende:
misschien is het iemand opgevallen dat er al bijna een maand geen updates in de .plan's voor Server & netwerk statusmeldingen zijn geweest.
Dit is dus niet perse goeddat is echt super want het is echt anders geweest, wekelijkse of dagenlijkse updates.
Het betekend ook dat er geen updates zijn doorgevoerd, nou is er de laatste tijd weinig gebeurd in de (linux-)software wereld waar een reboot voor ons voor nodig was.
En hardware hebben we de laatste tijd ook niet vervangen.
ok er zit wat in, maar er zijn geen dingen als deze meer voorbij gekomen:
of zulke geintjes:16-05 22:00: Vanwege een paar corrupte tables is GoT platgegaan. Dankzij snel ingrijpen van Kees heeft het slechts een minuut of twintig geduurd.
wat was meer waar ik op doelde dan gepland onderhoud04-05 16:05: Floris: 'Ow, ik heb net wel een stekkertje eruit getrokken, maar die was volgens mij van de masterswitch... even kijken.' Even later: 'Als het goed is werkt het nu weer?' (Het was ook de masterswitch die er uit was, maar hij stootte er per ongeluk ook de uplink naar de 2e switch uit.)
Verwijderd
Mee eens, maarrrr:Op donderdag 18 juli 2002 21:15 schreef bitflusher het volgende:
misschien is het iemand opgevallen dat er al bijna een maand geen updates in de .plan's voor Server & netwerk statusmeldingen zijn geweest.
dat is echt super want het is echt anders geweest, wekelijkse of dagenlijkse updates.
GA ZO DOOR!!!!
Murphy's Laws:
If anything can go wrong, it will
If there is a possibility of several things going wrong, the one that will cause the most damage will be the one to go wrong
Corollary: If there is a worse time for something to go wrong, it will happen then
If anything just cannot go wrong, it will anyway
If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
Left to themselves, things tend to go from bad to worse
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nature always sides with the hidden flaw
Mother nature is a bitch.
edit:
GEEN flame, ik geloof er heilig in
GEEN flame, ik geloof er heilig in
Verwijderd
Laatst was er ook een topic met de welgemeende complimenten over de meuktracker en zie nu eens: [url="http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp"]http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp[/url]
true maar er is een verschil tussen vaak crashes en af en toe een.Op donderdag 18 juli 2002 23:55 schreef Pro-Prutser het volgende:
[..]
Mee eens, maarrrr:
Murphy's Laws:
...blaat...
verder vind ik murphy wel heel erg pessimistisch
Pagina: 1