Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een pda, het lijkt er op dat de Sony Clie PEG-NR70v aan al mijn verwachtingen voldoet, wie heeft ervaring met deze PDA. :?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:17

Korakal

Up up up!

kheb er wat foto's mee gemaakt:

[topic=518515]

:Y)

Verwijderd

Heb 'm sinds 'ie te koop is in Nederland, en ben er erg happy mee. Scherm is zeer goed, toetsenbord viel me 200% mee, en de omvang was kleiner dan ik verwacht had.

Alleen las ik overal dat de behuizing van metaal zou zijn, wat helaas niet zo is. Dus krassen en butsen zitten er inmiddels bijhoorlijk op.

Wat ook jammer is: het aanbod van software wat gebruik kan maken van de hoge resolutie (320*480) is nog steeds aan de magere kant. En het is toch jammer om met 160*160 software te moeten werken op zo'n mooi schermpje.

Oh ja, als je gaat voor eye-candy moet je ook nog even goed naar de nieuwste Pocket PC's kijken, de layout op de schermen is daar vaak veel gelikter. Maar het komt vaak voor dat er meer aandacht is besteed aan het smoelwerk dan aan de functionaliteit, waardoor je met een NR70 toch vaak beter uit de voeten kan.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

OMG die Sony is geil ding! :9~

** Nd checkt de prijs*

*SLIK!* 699!!! WOEI! :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Topicstarter
welke pda komt er in de buurt bij de sony (moet een toetsenbord bijzitten) ?!? dit ivm. pc-prive ;)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45
Op vrijdag 19 juli 2002 20:53 schreef Tracer_ het volgende:
Heb 'm sinds 'ie te koop is in Nederland, en ben er erg happy mee. Scherm is zeer goed, toetsenbord viel me 200% mee, en de omvang was kleiner dan ik verwacht had.
Ik heb 'm nu een kleine 2weken en heb dezelfde ervaringen. Scherm zeer goed, toetsenbord is goed bruikbaar en kleiner dan gedacht. Vooral in combi met mijn Sony digicam die ook MemorySticks slikt, kan ik de foto's op een redelijk formaat al snel bekijken.

MP3 is leuk, digicam is leuk, remote control is leuk. Je kan ze voor minder dan 699 vinden, ik heb 610 betaald, maar zie daarvoor de pricewatch op t.net.

Wat ik zeer op prijs zou stellen is een routeplanner c.q. overzichtkaartjes programma die op HiRes+ werkt (dus de complete 320x480)

No production networks were harmed during this posting

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-03 13:29
Ik zou zeggen, loop een winkel binnen die hem heeft en probeer hem ff uit. Als die bevalt loop je weer naar buiten en bestel je hem thuis online, als die niet bevalt kijk je nog even verder ;).

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:20
er zijn best wat highres progjes hoor, voor me clie 770 (320*320) is ontzettend veel te vinden, er is ook een aparte yahoo gebruikers groep voor de clie, daar is een heleboel te vinden, zowel software als nuttige tips
Pagina: 1