Als je tv een scart ingang heeft, tulip (geel, rood en wit) op scart naar composiet convertor zetten en in tv pluggen. Zo'n convertor kost een paar piekies. Als de tv een tulip ingang heeft, kan je 'm er direct inpluggen. Heeft de tv geen van bovenstaande, moet je er een moderne Video tussen pleuren. Die hebben over het algemeen een tulipingang ergens, en anders wel scart.
Ik heb zelf ook zo'n kaart en heb bij hecken in A'dam net een S-vhs kabel gekocht met een scartaansluiting op mijn tv.
Dit werkt niet echt lekker. Met composite video heb ik wel kleur bij S-vhs niet.
Maar bij allebij is het beel niet echt fijn om naar te kijken. Het is me allen met de laatste drivers gelukt beta drivers bedoel ik dan.
Hoop dat iemand nog wat tips heeft om het allemaal goed van kaart naar tv te krijgen
Dit werkt niet echt lekker. Met composite video heb ik wel kleur bij S-vhs niet.
Maar bij allebij is het beel niet echt fijn om naar te kijken. Het is me allen met de laatste drivers gelukt beta drivers bedoel ik dan.
Hoop dat iemand nog wat tips heeft om het allemaal goed van kaart naar tv te krijgen