Toon posts:

Muis TRUBBELS met WINME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Godverdegodver. Tering I'm gettin' desperate nu. Heb al geruime tijd trubbels met mijn IntelliEYe explorer Microsoft muisje ( op USB ). En het heel systeempje blijft enekele seconden hangen met intensieve mousin'action ( lees UT spelen ).Soms hangt het systeem permanently. Dit zuigt zwaar. Ik heb het sinds WINME. Je ziet ook zo'n zandlopertje alsof ie ergens anders even aan de gang gaat terwijl ik aant fraggen ben. Iets van disk of memory access ? Wie kan mij helpen?

Is die recente truuk met die Vxd drivers enzo misschien een optie?

Michelos

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
Nee das vast geen optie.

Alles wat vreemd doet onder ME is de schuld van ME, het is een KUT OS, er werkt erg veel brak ik het OS:r:r , neem W2k, dat roelt heftig

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

Topicstarter
SORRY
SYSTEEM : ABIT BE-6 , CELERON 400 @ 500

98 MB PC100

TNT2 ULTRA (VIPER V770)

SB LIVE VALUE (MET NEWSTE WINME DRIVERS )

WINME VOLLEDIG GETWEAKED (ZONDER FILE RESTORE EN AUTOMATIC UPDATE SHIT )

Verwijderd

Topicstarter
DUBBELPOST

Verwijderd

Topicstarter
Is WIN2K een optie voor Gaming?

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Nee gamen in win 2k zuigt...

Ik heb hier ook win me gehad en daar had ik ook gewoon een hoop problemen met drivers .... scanner bijv (usb)die scanner heb ik nooit aan de praat gekregen en der waren ook geen win me drivers voor die scanner.. :( dus heb ik gewoon weer lekker win 98 draaien (dualboot win2000) En het loopt allemaal als een trein.
:)

Ik hoor het wel vaker van mensen dat ze problemen hebben met usb apperaten. mijn suggestie, ga weer lekker win 98 gebruiken als je niet zonder die muis kan .. :)

Verwijderd

Topicstarter
WIn98 SE aant downloaden nu.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
:) ik denk dat daar je probleem mee opgelost is
Pagina: 1