Toon posts:

[Muis] Logi Optical slaat pixels over.

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem en wel het volgende. Mijn muis heeft de leuke eigenschap om pixels over teslaan :( Hij is dus niet precies aangezien die sommige stukkies gewoon overslaat. Dit probleem speelt in Windows en spellen ( CounterStrike ). K'heb al verschillende drivers gebruikt maar nix werkt. Het probleem is alleen opgelost als ik de sensitivity heel laag zeg. Mouse filter in CS staat al aan maar dat helpt ook nix. Heeft iemand dit probleem ook ( gehad )? Please help me ! :)

Specs: USB Logitech Optical wheelmouse ( de eerste ), MSI K7T Pro2, AMD TB 1.1ghz.

P.S. Ik heb m'n muis ookal op de ps/2 poort gedaan met een converter en PS2RATE geprobeerd, maar dat helpt ook niks.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

misschien ligt het wel aan het type ondergrond dat je gebruikt.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Owja vergeten. Ik heb ookal andere muizen geprobeerd, het ligt dus niet aan de muis of de ondergrond... Die is goed ( ookal verschillende ondergronden geprobeerd dus )

Verwijderd

ik heb deze tekst ge-edit !\
[Dit bericht is gewijzigd door SANEX op 18-07-2002 20:16]
bliep bliep

Verwijderd

Topicstarter
omg fu :P :P

Verwijderd

dat deed mijn razur ook gewoon flink hard meppen en dan doet ie et iig weer een kwartier :X

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
euhm een wit a4tje (en dan bedoel ik niet van dat aldi-like copieer papier) onder je muis doet wonderen..

Werkt hier perfect

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 20:24 schreef Da Monkey het volgende:
euhm een wit a4tje (en dan bedoel ik niet van dat aldi-like copieer papier) onder je muis doet wonderen..

Werkt hier perfect
wat is er mis met papier van de aldi ????????????//?!?/

Verwijderd

Topicstarter
Maar het ligt dus niet aan de ondergrond, dat issut um juist. T'is iets software matigs

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 20:25 schreef jueeeejuaR het volgende:
Maar het ligt dus niet aan de ondergrond, dat issut um juist. T'is iets software matigs
heb je al andere instellingen geprobeert !

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 20:26 schreef SANEX het volgende:

[..]

heb je al andere instellingen geprobeert !
haha monkeh :D

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Mja dicht door het grote offtopic gehalte, topicstarter; je zit je eigentopic te ver******, het is geen HK hier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.