Toon posts:

ABIT GF4 MX440 Tv-out 9 pinnetjes ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ej,

Er zit een vage Tv-out op die videokaart, een normale TV-out heeft 4 pinnetjes met 1 grote maar hier in moet er 1 met 9 pinnetjes en 1 grote pin....maar met de bijgeleverde kabel zitten gewoon 4 pinnetjes 1 grote....
Dusja...heeft iedereen hier bij deze videokaart zo'n kabel bijgekregen ?? en zijn die kabels met 9 pinnetjes te koop (10m), zoja hoeveel € ?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:49

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> VB
Weet je zeker dat het geen DVI is waar je naar zit te kijken :?

Verwijderd

Topicstarter
oh..sorry verkeerd geplaats..nee staat achterop de videokaart zelf TV-OUT dus het kan niet missen !
Het is niet de VIO versie van de Abit GF4 MX440

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:41

Sport_Life

Solvitur ambulando

Had ik ook, je moet nog een speciaal stekkertje kopen. Mij kosste die € 7,50 en ik vraag me ook af waarom ze wel een verlengstuk bij de kaart leveren, maar niet zo'n stekkertje. :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
ja..idd..moet je er als nog geld aan uitgeven ..was ik toch al van plan..want ze doen er altijd een kabeltje bij van een meter :P want dat is het goedkoopste...bedankt

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 20:52
ik had het zelfde probleem. ff met abit gebelt en kon er één gratis krijgen. het enige dat je ff moet doen is een emailtje te sturen. vermeld daar ff het nummer van de kaart in (staat op die witte stikker die op je videokaart zit) en dat je zo'n kabeltje zoekt(en natuurlijk je adres). en dan heb je hem de volgende week gratiz in huis! worked for me! :) het email adres waar het heen moet is: orderparts@abit.nl

edit:

oow ja het is niet een standaard kabeltje met 9 pinnetjes, hij gaat namelijk vanaf die 9 pinnetje naar svhs én composiet.

Verwijderd

mmmm nou ik zou het ook niet weten maar waarom koop je je een GeForce4 MX die kaarten zijn lame

zijn gewoon een GeForce2 net iets meer opties

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 23:40 schreef redbaron16 het volgende:
mmmm nou ik zou het ook niet weten maar waarom koop je je een GeForce4 MX die kaarten zijn lame

Dit Topic gaat niet over dat GF4 kaarten lame zijn maar het gaat om een Tv-out probleempje...maar zo als je al zegd. GF4 MX heeft meer opties..en zijn toch nog wel iets sneller als een GF2TI dus..daarom heb ik hem gekocht.!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 23:40 schreef redbaron16 het volgende:

Kan je gewoon wegblivjen uit een topic als je niets te melden hebt? Dit is namelijk stukken lamer dan een GF4MX ;)
Pagina: 1