Toon posts:

TV Out??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eerder een topic geplaatst met Trust Televiewershit maar volges mij snapt dat niemand ofzo.

Okee, nog een keer:

Ik wil een apparaatje kopen wat VGA beeld Omzet naar beeld voor televisie.
Ik heb er 1 gezien tussen de 150 - 200 piek en dat was een Trust Televiewer.

Weet Iemand of die goed is?
Of weet iemand andere apparaten voor ongeveer dezelfde prijs?

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:02

StratoFarmer

Anke :*

is al lang geleden dat ik er iets over las, maar het commentaar was toen dat er maar 1 bepaalde resolutie gebruikt kon worden en dat het beeld ook niet al te best werd. Iig, ze vonden um een beetje te duur. Ipv dat ding kun je misschien beter je videokaart verpatsen en er een kopen met TV-OUT. Daar schijn je meer plezier van te hebben.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja ik heb al een viper2 met tv out

maar dat zuigt ( zwarte randen om het beeld)

Verwijderd

Voodoo3 3000 met TV-out werkt prima bij mij en is 2e hands niet duur mee (+/- 200,-). De software laat het toe om te zoomen (wegwerken zwarte randen), om trillingen en helderheid en contrast bij te stellen.

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

marvel g400
een goeie kaart..
Gooit alles naar buiten wat je maar wilt..
alleen met sommige divx fims doet ie moeilijk.

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

Topicstarter
200 piek voor een voodoo3 3000 met tv out?

hm dan is het zeker 2ehands ofzo

en met 16 mb

het liefst zou ik zo'n converterkastje hebben maar die kan ik niet vinden (ik kan ook niets vinden over VoodooTV ofzoiets).

Of anders zo'n extra insteekkaartje dat voortv out zorgt( geen tv in erbij, want ik heb al een tv in kaartje)

Nee ,anders wil ik gewoon een mooi 32 bit 3dkaartje, met 32 mb geheugen, goeie tv out erbij , goed compatibel met veel spellen en geen driver geshitzooi voor een lage prijs rond de 200 piek ( dat zal we niet voor die prijs)

Verwijderd

Nogmaals.. Voodoo3. Heeft inderdaad 'maar' 16 MB maar hij is dus echt wel beter en sneller dan de Riva TNT2 Ultra met 32 MB. MB's zeggen niet alles. De chipset is ook (enorm) belangrijk. En die 200,- is inderdaad 2e hands prijs. Ik heb em al ergens voor 150,- 2e hands gezien.
Pagina: 1