Toon posts:

Cracks sites plaatsen heeft geen zin!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat iedereen toch op een 1 of andere manier een beetje achterlijk is geworden ofsow door elke keer een link te plaatsen naar crack of warez sites post ik dit maar eens om mijn irritatie een beetje weg te halen.

CRACKS, NO-CD PATCHES etc. zijn ILLEGAAL.
GoT tolereert het niet om links naar dergelijke sites in hun forum te hebben.

leer eens een beetje zoeken. Ze zijn errug makkelijk te vinden.

Verwijderd

OMG!!

eerst zeggen dat je je mateloos loopt te irriteren aan mensen die om cracks zeuren...

en dan ga je doodleuk vertellen "Ze zijn makkelijk te vinden"...

zeg dat dan gewoon niet man, hoe bedoel je: Hoe lok ik iets uit......

Verwijderd

Niks uitlokken. Als jij als student een aantal programma zwaar nodig hebt van rond de 5000 gulden voor je opleiding (waarvan de opleiding zegt dat je in principe geen PC nodig hebt en dat je op school kan werken waar de PC's voor geen meter werken en altijd bezet zijn en het internet met 0,0001k/sec door de pijp druppelt), dan ben je bijna wel gedwongen om illegaal bezig te zijn. Of de cracks nou makkelijk of niet makkelijk te vinden zijn. Dus dat is out of the question!

Verwijderd

en WEER een totaal nutteloze klotetopic.. ALSOF WE HET NIET WISTEN!! AANDACHTTREKKER!!

/mode="frag the dude"

Verwijderd

wtf heeft student zijn nou te maken met cracks...

wat heb je nodig als student:
word misschien..leer eerst typen in notepad of download staroffice gratis...geen crack nodig
en de progjes die je voor je studie nodig hebt (zoals ikke SPSS) koop je gewoon bij de uni (SPSS een geeltje..normaal paar honderd piek)

studenten zijn gewonen zielige crimineeltjes
:)

Verwijderd

Nou, als Multimedia Vormgever heb je nodig;
Macromedia Director
Macromedia Flash
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Adobe Premier
en een geluidseditting progje
een 3D modelling progje (3D Studio Max)

Verwijderd

Topicstarter
nou Jedi_tom schijnbaar weten aardig wat gasten niet dat het niet mag. Kijk het gaat niet alleen om het feit dat ik mij irriteer het gaat ook om het feit dat GoT niet hetzelfde lot krijgt opgelegd als die SEGA sites forum waar zulke dingen ook gebeuren.

Zometeen gaat EA lopen zeuren dat er hier crack links staan voor hun games.

Ik probeer ook een beetje hetzelfde te zeggen als cyberjunk sommige personen zijn gewoon te lui im iets te zoeken dus gaan ze het gelijk maar vragen.

Verwijderd

Maar ik bedoel: hallo, daar is ene FAQ voor, daar zijn adjes voor, degne die cracks vragen lezen dit niet want die zijn sowiezo vaak nooit op forum geweest, en verder, alsze dat zijn zijn DAT juist de mensen die denken: Fuck you, the dude, ik luister niet naar je, ik doe het toch wel effe sneaky..

Kortom: het is volgens mij vrij zinloos wat je doet..

Verwijderd

Cyber-D: ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar ik doe toch echt de zelfde opleiding en ik MOET geen van alle progkes kopen of hebben om mijn studie succesfol te volgen.

Op school hebben ze al die progjes gewoon op de computer staan, voor als je ze een nodig mocht hebben, maar zelf kopen HAHAHA, suuuuuuuure

Verwijderd

Nou en? Dan verbloem je toch de cracksites?

Zoals Arnold Swetsenegger in de film al zei:

Astalavista

.box

.sk

>:)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Die 2e en 3e zijn denk ik uit andere films. :+

:Y)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 14:14 schreef Shi het volgende:
Cyber-D: ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar ik doe toch echt de zelfde opleiding en ik MOET geen van alle progkes kopen of hebben om mijn studie succesfol te volgen.

Op school hebben ze al die progjes gewoon op de computer staan, voor als je ze een nodig mocht hebben, maar zelf kopen HAHAHA, suuuuuuuure[/quote]Dan zit jij waarschijnlijk niet op het Grafisch Lyceum Amsterdam. Het meeste werk moet je thuis doen omdat de computers op school compleet bagger zijn, je niet voldoende tijd krijgt en de PC's soms niet eens beschikbaar zijn. En zelf die progjes kopen? Ik denk niet dat men zo snel duizenden guldens ergens vandaan kan toveren...

Verwijderd

Hoe haal je het in je hoofd dat je zoveel moet dokken?

Als de Uni een ongelimiteerd aantal licenties koopt, kunnen ze het doorverkopen voor fl 50,- per stuk man....

Verwijderd

zo slim zijn ze niet...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:53

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Nou bij mij op school (techn. informatica @ ROC Utreg) kan je Office 2000 bestellen voor ong. 100 piek...
offtopic:
Is deze topic niet een btje offtopic?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Vorig jaar bij de Hanzehogeschool in Grunn: Office 97 NL SR-1 voor 6,50

Mét Surf licentie, dus volledig legaal. :)

:Y)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 13:56

Apache

amateur software devver

zijn cd-cracks niet legaal als je het spel hebt maar gewoon te lui bent om de cd er altijd in te steken?

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 14:41
volgens "spelkopieerwereld.com" wel... :)

Ik ben het met Cyber-D eens...

* Freak_NL Hogere Informatica> Delphi + SQL zooi, MSAccess soms, dat soort programma's...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 14:31 schreef Snuffie het volgende:
Nou en? Dan verbloem je toch de cracksites?

Zoals Arnold Swetsenegger in de film al zei:

Astalavista

.box

.sk

>:)[/quote]ROFLMAOPIMPARSHTMCLLS
Pagina: 1