volgens mij niet, ik heb ook net men bios-chip opgestuurd en heb enkel de chip opgestuurd zonder de socketOp donderdag 18 juli 2002 19:22 schreef loppiehu het volgende:
Ik wil mijn bios opsturen naar hun
maar heb ik het goede van mijn moederbord afgehaald?
[afbeelding]
ik heb hem vandaag toevallig ook naar hun opgestuurd, maar zonder de socket....
dit zal niet meer gaan vrees ik...Op donderdag 18 juli 2002 19:27 schreef rene43 het volgende:
wat een gek hoe moet dat voetje er terug weer opzetten.
Das gewoon de hele socket man, hoe heb je dit gedaan?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
waarom je bios daar laten flashen alst zelf ook kan ?
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Ik ken je mobo niet maar dit ziet er imho niet goed uit.
btw waar is je bioschip? (dat zwarte gevallteje met die pootjes...)
lekker snel vamme...sorry lads
hoe heb je dat hele ding eraf gekregen?
(kan het er dan ook weer op?)
hij heeft ze er allebei uitgehaaldOp donderdag 18 juli 2002 19:32 schreef Codex het volgende:
Het ziet er naar uit dat je je hele chip-socket van je mobo heb gerukt...
die zit er nog in, hij heeft wel het goeie te pakken...Op donderdag 18 juli 2002 19:32 schreef Codex het volgende:
Het ziet er naar uit dat je je hele chip-socket van je mobo heb gerukt...
(tsja, met nog wat extra's helaas, een flash zal dit niet oplossen
ik neem aan dat dit een geintje isOp donderdag 18 juli 2002 19:22 schreef loppiehu het volgende:
[afbeelding]
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Verwijderd
Lijkt me ook, maar anders heeft hij een leuke sleutelhanger bij en een mooie kans om een nieuw mobo te kopenOp donderdag 18 juli 2002 19:45 schreef lytjepole het volgende:
ik neem aan dat dit een geintje is
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
En weetje wat het mooiste is?
Loppiehu reageert niet meer (schaamte?) zou het dan toch echt zijn?
Nee, niemand is zo lomp om dit bij zijn pc te doen, althans, dat mag je verwachten.
Dit moet wel een grap zijn, en wel een goeie.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Pricewatch.
Kun je eens kijken waar je goedkoop een nieuw moederbord kunt kopen.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Ik zou hem, mocht er nog garantie op zitten gewoon naar de frabrikant opsturen indien mogelijk.
Er zijn fabrikanten die je er zo een nieuwe bios in planten.
Garantie?Op donderdag 18 juli 2002 20:58 schreef SandeR het volgende:
Wat voor merk mobo heb je, Loppiehu ??
Ik zou hem, mocht er nog garantie op zitten gewoon naar de frabrikant opsturen indien mogelijk.
Er zijn fabrikanten die je er zo een nieuwe bios in planten.
En wat zal Loppiehu dan gaan zeggen.
Het houdertje viel er zomaar vanaf.
ik heb met m te doen als dit echt zo is
hij reageert niet meer namelijk, dus zal wel zo zijn
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
SHIT SHIT SHIT SHIT
dit betekent een nieuw mobo WAAROM DOE IK NOU ZOIETS DOMS
EN NEE HET IS GEEN GRAP ;r
Kut voor je man..Op donderdag 18 juli 2002 21:45 schreef loppiehu het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SHIT SHIT SHIT SHIT
Verwijderd
anders denk ik dat je helaas een nieuw mobo zal moeten kopen....
Hoe heb je het gedaan dan?Op donderdag 18 juli 2002 21:45 schreef loppiehu het volgende:
SHIT SHIT SHIT SHIT
Met hamer en beitel?
Denk helaas niet dat hij het zo gedaan heeft..Op donderdag 18 juli 2002 21:53 schreef Cutebritney het volgende:
als je hem er heel erg netjes afgesoldeerd hebt, kun je hem nogwel terugzetten...
anders denk ik dat je helaas een nieuw mobo zal moeten kopen....
er stond een pijltje bij jdus ik denk dan pak ik wel ff een klein schoevendraaiertje en ja het paste preciesOp donderdag 18 juli 2002 21:54 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Hoe heb je het gedaan dan?
Met hamer en beitel?
dus ff drukken en ja hij eruit
Damn, dat is rot.Op donderdag 18 juli 2002 21:45 schreef loppiehu het volgende:
SHIT SHIT SHIT SHIT
Ik had gehoopt dat je een geintje maakte.
Ik hoop voor je dat het nog te maken is want anders was dit een dure les.
Dan is vast wel vast te stellen of het nog te repareren is.

Ik had er nog wel een liggen voor je..
Coïtus ergo sum
En heb jij die.Op donderdag 18 juli 2002 22:04 schreef Chilly_Willy het volgende:
Je had dit moeten gebruiken:
[afbeelding]
Ik niet, ik had het rommetje er wel uitgekregen maar dan wel met 2 dunne spijkers.
Verwijderd
Gewoon weer terug drukken?Op donderdag 18 juli 2002 21:59 schreef loppiehu het volgende:
[..]
er stond een pijltje bij jdus ik denk dan pak ik wel ff een klein schoevendraaiertje en ja het paste precies
dus ff drukken en ja hij eruit![]()
Moet je er wel rekening mee houden hoe het zootje op je moederbord zat. Als je het verkeerd terug zet heb je nog meer problemen.
Als het zo gemakkelijk te verwijderen is moet het door een vakman weer te reparen zijn zonder solderen lijkt me.
Jup... precies dezelfde..Op donderdag 18 juli 2002 22:05 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
En heb jij die.
Ik niet, ik had het rommetje er wel uitgekregen maar dan wel met 2 dunne spijkers.
Nog uit mijn amiga tijd. Geloof dat de Agnus een PLCC chip was.
Coïtus ergo sum
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
dus ik kan geen pics maken van waar die ding heeft gezeten
Maar ik denk dat ik mijn computer nu gelijk ga upgraden want dit is nix
Verwijderd
Dan zou ik proberen het hele zootje terug te drukken als je toch een nieuw borje wilt.Op donderdag 18 juli 2002 22:20 schreef loppiehu het volgende:
ik ben niet thuis en mijn computer doet het niet meer DUH
dus ik kan geen pics maken van waar die ding heeft gezeten
Maar ik denk dat ik mijn computer nu gelijk ga upgraden want dit is nix
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt!
je had het beter andersom kunnen doen:Op donderdag 18 juli 2002 19:22 schreef loppiehu het volgende:
[afbeelding]
maar wat moet ik van mijn moederbord afhalen?
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Alleen arnhem is voor mij niet effe naast de deur.
Khep vroeger veel moederborden gerepareerd en ook baantjes herstelt. Als je interesse hebt en je wilt deze kant (Sassenheim) op komen mail dan effe: tooms@euronet.nl
Volgende week ben ik vrij !
tuurlijk waarom niet zet me maar nog meer voor schutOp donderdag 18 juli 2002 22:26 schreef bazs2000 het volgende:
Loppiehu, mag ik dit topic in mijn sig zetten.
Dank je, je maakt mij en vele andere users blij.Op donderdag 18 juli 2002 22:39 schreef loppiehu het volgende:
[..]
tuurlijk waarom niet zet me maar nog meer voor schut
Ik zal het er trouwens niet te opvallend in zetten, het moet wel leuk blijven.
muawh ik ga nu toch upgraden dus het hoeft niet.Op donderdag 18 juli 2002 22:30 schreef Sinclair het volgende:
Ik wil hem wel weer terug solderen hoor....
Alleen arnhem is voor mij niet effe naast de deur.
Khep vroeger veel moederborden gerepareerd en ook baantjes herstelt. Als je interesse hebt en je wilt deze kant (Sassenheim) op komen mail dan effe: tooms@euronet.nl
maar toch bedankt
OK, is goe !Op donderdag 18 juli 2002 22:41 schreef loppiehu het volgende:
[..]
muawh ik ga nu toch upgraden dus het hoeft niet.
maar toch bedankt
Van de DAG?Op donderdag 18 juli 2002 22:53 schreef loppiehu het volgende:
En waag het niet om het in de huiskamer te zetten bij
NOOB TOPIC VAN DE DAG
ok sinds GoT bestaat danOp donderdag 18 juli 2002 22:57 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Van de DAG?
Ai, dat kun je beter niet zeggen.Op donderdag 18 juli 2002 22:53 schreef loppiehu het volgende:
Ik zou dit soort dingen niet snel doen, ik vraag het eerst maar niet iedereen denkt er zo over.
Verwijderd
Ik heb erg met je te doen, volgende keer kijk je wel 2x voordat je iets doet denk ik...
btw. gecondoleerd met je mobo
dank uOp donderdag 18 juli 2002 23:05 schreef Scyla het volgende:
Maar van welk moederbord is dit BIOS chippie?
Ik heb erg met je te doen, volgende keer kijk je wel 2x voordat je iets doet denk ik...
btw. gecondoleerd met je mobo
het was/is een msi k7t turbo2
met een amd duron 1200 en 256 sdram
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Verwijderd
[edit] BTW, zo te zien heb je ook zitten klussen aan je camera, wat een pet-plaatjes [edit]
sorry maar het is echt 100% waar jammer genoegOp donderdag 18 juli 2002 23:32 schreef dokitoedele het volgende:
ik geloof van dit verhaal geen ene moer en als het wel klopt zou ik zeggen, koop voortaan gewoon een pc bij megapool en soldeer alle schroeven van je kast vast, uh bij nader inzien LAAT ze vastsolderen.
succes!!!
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
WHAHAHAHAHAHAHA
hoe STOM kun je zijn
sorry, dat MOEST er gewoon ff uit
Nog niet eens zo'n gek idee.Op donderdag 18 juli 2002 23:47 schreef Terror het volgende:
Ik zou hem gewoon terug proberen te solderen. Verder verzieken lukt toch niet meer en als je toch gaat upgraden heb je een reserve mobo.
Op die soldeerpunten is het wel mogelijk om de aders van een IDE-kabel te solderen.
Bak die uiteinden vervolgens op het houdertje en voila, een werkend mobo.
Verwijderd
Het mag eigenlijk niet maar...Op donderdag 18 juli 2002 23:47 schreef OverSoft het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA
... ook
WHAHAHAHAHAHAHA !!!!
....ook
Sorry
ik zou je aanraden om die bios toch naar flashbios.org op te sturen, dan bezorg je ze daar ook eens een leuke dag
[/leedvermaak]
[ontopic]
Lullig
Maar als je em er enigszins met beleid hebt afgewipt, moet 't toch nog wel mogelijk zijn om 'm terug te plaatsen?
ben van gedachten veranderdOp donderdag 18 juli 2002 22:42 schreef Sinclair het volgende:
[..]
OK, is goe !
kan ik hem heel mischien niet naar je op sturen?
Verwijderd
wat heb je er nog meer afgehaald de north bridge omdat die defect was ?????
die mobo kun je begraven die is R.I.P
Verwijderd
Op donderdag 18 juli 2002 21:53 schreef norud het volgende:
of dat word heel lang soldeeren ik zou het probeeren om het te fixen en al het niet lukt stuur je het naar de fabriek bij voorbeeld msi ofzo zeg je dat ie eraf is gevallen
hij is in zeeeeeeeer goede coditieOp donderdag 18 juli 2002 23:55 schreef DAlchemist het volgende:
Volgens mij is je mobo nog in aardige conditie en misschien kun je em er weer in solderen, misschien met behulp van een ide-kabel (als verleng stuk zodat het makkelijker is em terug te solderen) zoals iemand voor mij zeiVeel suc6 ermee trouwens
het is pas een 2/3 maanden oud mobo
Verwijderd
Volgens mij is het goed mogelijk om de socket met draadjes te solderen aan het moederbord.Op vrijdag 19 juli 2002 00:01 schreef redbaron16 het volgende:
nouja begin maar met het halen bestellen van een nieuw mobo die is niks meer waardt er zit nu ook geen garantie meer op!
Hem terugzetten op het moederbord is idd onmogelijk, maar het moederbord is zeker niet afgeschreven.
Verwijderd
in vetrine kast zeggen
als je dat ding naar epox opstuurt die denken ook
die wou zeker pro vervangen beetje verkeerd
waarom heeft iedereen het over epox?Op vrijdag 19 juli 2002 00:05 schreef redbaron16 het volgende:
wat wil je er nog mee doen dan????
in vetrine kast zeggen
als je dat ding naar epox opstuurt die denken ook
die wou zeker pro vervangen beetje verkeerd
het is een MSI moederbord
Maar een beetje tweaker wordt met schade en schande wijzer.

JUF!!! Ik snap er echt helemaal niks van!!!
Leuk zo'n kruisje, is inmiddels gefixt.Op vrijdag 19 juli 2002 00:12 schreef TimMer het volgende:
Okee dames en heren, dan gaan we nu leren hoe je een bios van een mamaplank afhaalt:
[url="http://genjaro.image.pbase.com/u11/whizz6845/medium/2376464.DSCF1892.jpg"][afbeelding][/url]
JUF!!! Ik snap er echt helemaal niks van!!!
Mijn MSI heeft er ook zoeentjeOp vrijdag 19 juli 2002 00:07 schreef redbaron16 het volgende:
omdat mijn vriend die bios chips van epox zijn
ja, DUH, die zitten op alle moederborden...Op vrijdag 19 juli 2002 00:07 schreef redbaron16 het volgende:
omdat mijn vriend die bios chips van epox zijn
Verwijderd
moeten eigenlijk nu een zilver maken ofzo of roos
Kijk,Op donderdag 18 juli 2002 22:30 schreef Sinclair het volgende:
Ik wil hem wel weer terug solderen hoor....
Als je interesse hebt en je wilt deze kant (Sassenheim) op komen mail dan effe: tooms@euronet.nl
Dat is nou een Toppie aanbod!!!
tweakers voor tweakers
krijgt het er zereneus warm van.......
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
je bedoelt waarschijnlijk roze in plaats van roos, roos is rantzig op een mobo, dat gaat stinken
/typo
Als het alleen om het flashen ging.......
Een bios update bij [url="http://www.msi.com.tw"]www.msi.com.tw[/url] is zo gedaan voor een turbo 2, en het flashen stelt echt geen fluit voor!
Sommige mensen kunnen beter alles met pen en papier doen inplaats van een computer aanschaffen die na een week overhoop ligt!
Verwijderd
Echt niet.Op donderdag 18 juli 2002 23:58 schreef loppiehu het volgende:
hij is in zeeeeeeeer goede coditie
Dit topic is gesloten.
![]()