PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Verwijderd
fotosoepen, gamen ?
En waarom staat er een 5400rpm schijf bij ?
Verwijderd
omdat die 160 GB is
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Das dus flink gelul. Heb een 7200 rpm 80GB maxtor. En is erg stil (ook met al mijn fans uitOp donderdag 18 juli 2002 18:55 schreef jfeelders het volgende:
WD want dat is toch een van de betere HD-merken en Maxtors schijnen meer geluid te geven...
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Kies dan voor diegene die goedkoopst is qua verhouding: "Prijs/GB"...
Ik zou voor mijn toepassingen (Videobewerking/3DStudioMax/Maya/AutoCad/Games/PhotoShop) kiezen voor 80GB 7200rpm 540x 2x in Raid (2x80->160GB), maar dat is voor internetten etc overkill...
Maxtor's waren misschien vroeger heriemakers, maar mijn Maxtor (540x) hoor ik niet boven mijn woonkamerklok uitkomen in mijn passief gekoelde systeem.
kan wel vragen in de shop of er ook een grotere WD is.. maar dan nog iets.. is er een groot verschil tussen 7200rpm en 5400rpm?
Verwijderd
Als je denkt dat dit topic hier niet hoort maak je een topic aan in [SM] en dan word het opgelost.Op donderdag 18 juli 2002 19:03 schreef HunterKiller het volgende:
Wat is dit nou weer voor topic. Zoek zelf us een keer wat op over die dingen. Dit is geen Poll-Forum ofsow.
Zo'n post is totaal nutteloos
Verwijderd
Nou u wordt bedankt!
sorry hoor maar ik weet de ballen van HD's en dan vraag ik de kenners wel maar sorry hoor als het volgens jou niet mag. shit man, mag een n00b niets meer vragen?Op donderdag 18 juli 2002 19:08 schreef HunterKiller het volgende:
Jah mijn post was nutteloos omdat dit topic ook nutteloos is. Normaal brult iedereen altijd UTFS en RTFM. Zeg ik us wat fatsoenlijk dat dit topic geen zin heeft is het weer nie goed.
Nou u wordt bedankt!
Post hem dan in SM.Op donderdag 18 juli 2002 19:08 schreef HunterKiller het volgende:
Jah mijn post was nutteloos
Nee jij word bedanktomdat dit topic ook nutteloos is. Normaal brult iedereen altijd UTFS en RTFM. Zeg ik us wat fatsoenlijk dat dit topic geen zin heeft is het weer nie goed.
Nou u wordt bedankt!
Als een topic niet bevalt post hem dan in SM, en ga niet offtopic ertegen aan schoppen.
Daar doe je meer kwaad mee dan goed.
En je kunt ook gewoon een topic niet lezen, het is niet verplicht.
[ontopic]
De HD die je moet kiezen ligt aan jou.
Neem degene waar van je denkt die wil ik.
Maak desnoods een lijstje waarvan jij wilt dat de HD aan voldoet.
En dan de HD nemen die aan die eisen voldoet.
bv.
heb je liever snelheid. neem een 7200rpm.
liever een grotere. neem een 160.
etc.
Hiervoor hoef je niet super op de snelheid te letten, misschien voor de laadtijd van games maar de huidige HD's zijn daar normaal ook wel snel genoeg voor. Heb je 160 of 120 GB nodig voor downloaden? Zo nee, dan zou ik de goedkoopste gaan (da's waarschijnlijk de 100 GB).Op donderdag 18 juli 2002 18:52 schreef Tha_HCT het volgende:
Gamen, Downloaden, I-netten, 3DSmax misschien...
omdat die 160 GB is
Verstuurd vanaf mijn Computer®
wat is het verschil tussen U133 en U100?
wat is het voordeel van minder of meer RPM's? dus 5400 of 7200
Zie ook het eerste puntje van de faq: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1
En die andere vragen zijn makkelijk via de search te vinden..
succes.
Dit topic is gesloten.
![]()