Toon posts:

[php] wat is dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wou wat een Bullsh*t! Post je een vraag voor een script omdat je er zelf ECHT niet uitkomt, want je denkt achja... op een scripting forum weten ze het vast wel, en forum is toch ook deels bedoelt om ELKAAR TE HELPEN.

Maar NEEEJ hoor.... :( Gelijk krijg je een post met >>
Door dusty (Lite-Mod P&W) - donderdag 18 juli 2002 18:26

--------------------------------------------------------------------------------
Script Request.

EN GELIJK WORD JE POST VERWIJDERD.. aarrggghhh...
Dit is gewon echt te gaar, kennis moet je delen man!
(ohhjaa.. ik wil die mensen wel bedanken die me WEL wouden helpen!)

ppfff....;(

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Doe eens rustig, als je problemen hebt kan je de desbetreffende mod mailen.

Kom je er dan nog niet uit dan kan je altijd nog gaan zeiken in [LA].

[topic=489710/1/100]
[topic=392390/1/100]
[topic=411717/1/100]

:)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

die lite mods zijn inderdaad overdreven aggressief met het sluiten van topics.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 20:30

me1299

$ondertitel

Op donderdag 18 juli 2002 18:46 schreef sebastius het volgende:
True True!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:02

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Als je het niet eens bent een post, kan je de betreffende mod mailen, een topic openen in SeM of een topic openen in LA.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 18 juli 2002 18:46 schreef sebastius het volgende:
Als je zo'n opmerking maakt, onderbouw hem dan eens met goede argumenten. Dan kunnen de lite-mods er eventueel wat aan doen. Deze losse opmerking heeft geen zin.

Ook in dit geval kan je het beter in [LA] aan de kaak stellen :)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:24
Als je de FAQ had gelezen wist je dat er een slot op zou komen want script requests zijn niet toegestaan. Nu jij weer....

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het gewoon onterecht dat ik geen hulp krijg omdat ik nog helemaal geen regel code zelf heb gevonde, maarja ik weet het echt niet.. sorry hoor, ik zou ook niet weten hoe ik moet beginnen.. ik heb gezegd dat ik kwam op >>>

<?if(isset($_GET["bgcolor"])){$bgcolor = $_GET["bgcolor"];}else{$bgcolor = "#FFFFFF";}print("<BODY BGCOLOR=".$bgcolor.">");?> & pagina.html?bgcolor=black maar dat is helemaal fout. Want het script moet een pagina opropen en de achtergrond wijzigen maar die pagina waarbij die wijziging moet plaats vinden ondersteund geen PHP

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
als je dan zo een topic hier opent, zal dat je geen goed doen.
[topic=489710/1/999] is een goeie om even te lezen
maar doe eerst ff rustig en ga niet een topique openen als je pissed bent want daar schiet niemand iets mee op... :)

• holoX
Op donderdag 18 juli 2002 18:50 schreef Moussaid het volgende:
Ik vind het gewoon onterecht dat ik geen hulp krijg omdat ik nog helemaal geen regel code zelf heb gevonde, maarja ik weet het echt niet.. sorry hoor, ik zou ook niet weten hoe ik moet beginnen.. ik heb gezegd dat ik kwam op >>>

<?if(isset($_GET["bgcolor"])){$bgcolor = $_GET["bgcolor"];}else{$bgcolor = "#FFFFFF";}print("<BODY BGCOLOR=".$bgcolor.">");?> & pagina.html?bgcolor=black maar dat is helemaal fout. Want het script moet een pagina opropen en de achtergrond wijzigen maar die pagina waarbij die wijziging moet plaats vinden ondersteund geen PHP
Je mag in NL niemand vermoorden, dus doe je dat ook niet als normaal persoon dat is een wet.
In PW en WG is het nu eenmaal een "wet" dat er geen scriptrequests zijn toegestaan, dan doe je toch ook niet :?
Beetje rare verglijking maar true :)

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

voor klachten is een forum: Lieve Adjes daar kun je dit soort vragen, voor zover je jou manier van opmerken vragen kunt noemen, stellen.

hoe de mods hun gedrag is weet ik niet, maar jou gedrag is iig nogal agressief..

http://www.NUiPhone.nl/

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Vragen als
Weet iemand wat de php-code hiervoor is?
of
dus moet ik een vervangend script hiervoor hebben.
hebben veel weg van script requests, en ik denk dat het topic daarom gesloten is.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe geen script request, ik vraag alleen of iemand me ff op gang kan helpen omdat ik er zelf gewoon niet uit kom.

EN om ff op voorbeelden door te gan, als je door het rode licht rijd omdat je anders te laat op je werk komt, dan is dat toch ook strafbaar maar iedereen doet het want het is noodzakelijk. En ook niet iedereen wordt gelijk gearresteerd

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 18:56 schreef Diaboluzzz het volgende:
voor klachten is een forum: Lieve Adjes daar kun je dit soort vragen, voor zover je jou manier van opmerken vragen kunt noemen, stellen.

hoe de mods hun gedrag is weet ik niet, maar jou gedrag is iig nogal agressief..
Mooi dat wisten we ook nog niet, hij zal vanzelf wel gesloten of BETER NOG gemoved worden :{

• holoX
--------------------------------------------------------------------------------
Weet iemand wat de php-code hiervoor is?

of
dus moet ik een vervangend script hiervoor hebben.
Wat is hier dan geen scriptrequest aan :?

Verwijderd

Topicstarter
Nouja.. die zinnen zijn niet bedoelt als request...
marja laat maar zitten ik kijk wel of er WEL mensen zijn die willen helpen :P

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 18:57 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:

[..]

Wat is hier dan geen scriptrequest aan :?
He doe ff zielig :( post ook ff het stukje waarin hij wel geprobeerd had om het uit te leggen maar nee alleen de zoetsappige dingen worden even naar voren gehaald :{

• holoX
Op donderdag 18 juli 2002 18:59 schreef Moussaid het volgende:
Nouja.. die zinnen zijn niet bedoelt als request...
:+

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:50

mulder

ik spuug op het trottoir

Waaromr reageren hier allemaal mensen op die praktisch nooit in P&W komen?

oogjes open, snaveltjes dicht

• holoX
Op donderdag 18 juli 2002 19:00 schreef Don Facundo het volgende:
Waaromr reageren hier allemaal mensen op die praktisch nooit in P&W komen?
Uhh mag ik niet :? Ik ken gewoon veel regels hier op GoT en zou ik dan niet mijn zegje mogen doen hier :? Ik hoef niet hele boeken uit m'n hoofd te kennen om hem erop te wijzen dat scriptrequests niet mogen he.

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Moussaid maakte een mooie grap: EN om ff op voorbeelden door te gan, als je door het rode licht rijd omdat je anders te laat op je werk komt, dan is dat toch ook strafbaar maar iedereen doet het want het is noodzakelijk. En ook niet iedereen wordt gelijk gearresteerd
LOL :D

Dus jij wilt beweren dat het in dat geval onterecht (of 'Bullsh*t' zoals je het noemt) zou zijn om jou te arresteren :?

Ga dan lekker in Timboektoe wonen en reageer je af op duistere warez-fora als je iets niet lekker zit :z

Op een forum bepalen de beheerders wat er gebeurt, volgens mij vindt geen enkel weldenkend mens dat vreemd...

Ik zou hier eigenlijk niet eens op in willen gaan, maar de mentaliteit zoals we die hier van jou zien is verreweg het grootste gevaar voor GoT :r

Verwijderd

Topicstarter
ik geef toe het is een beetje een slecht voorbeeld.. :P

Maar, ik denk niet dat jij het heilige burgertje bent wat zich ook aan alle regels houd... :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

blaat
zie de post van Pizzaman (1e reactie in deze topic)

als je serieus wil discussieren hierover open je een draad in [forum=15] en leg je om een normale manier uit wat er aan de hand is. Als je gaat schreeuwen/schelden heb je weinig kans

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.