Toon posts:

Sygate Client zegt: Server Closed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempie

Ik heb Sygate geinstalleerd op me 98 pc en op me xp pc. Me 98 pc moet server zijn ivm met Mxstream die aan de tel vast zit en op die plaats moet staan.

Maar nu zit alles erop en zegt Sygate bij de Client(xp dus) Server Closed. Er zit zo een rood dingetje door het logo onder in beeld.

Hij verzend wel bytes en de 98 pc ontvangt die ook zget in in Sygate. 1264 Stuks om precies te zijn.

Weet iemand hoe ik dit oplos? Volgens mij is het best een n00b vraag maar ik heb geen ervaring met LANŽs. En ik heb zoeken ook al geprobeert maar met mijn kennis over netwerken wil dat ook niet echt lukken. Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Kom op weet niemand iets? Ik wil zo graag op Inet ermee. :) Ik ben total n00b erin dus als je denkt nou dat heeft ie wel dan heb ik het niet :D alles in welkom :D

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
niet zo snel schoppen aub

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

[search=sygate server closed]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 21:47 schreef Predator het volgende:

[..]

niet zo snel schoppen aub
Sorry,
Ik wil zo graag snappie?
Kheb net een nieuwe pc en wil zo graag dat het werkt :D

Maar ik zal afwachten tot wat mischien komen gaat :D

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

<li> Nu schopte je weer zonder ook maar inhoudelijk op je topic terug te komen
<li> Heb je uberhaupt wel naar mijn search link gekeken :?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 10:17 schreef Koffie het volgende:
<li> Nu schopte je weer zonder ook maar inhoudelijk op je topic terug te komen
<li> Heb je uberhaupt wel naar mijn search link gekeken :?
ja maar ik denk toch dat ik een ander probleem heb als die mensen. Ik zal ut opnieuw nog is duidelijker uitleggen want het heeft niks met al die IP adressen etc volgens mij te maken want die staan wel goed.

Kijk me Xp is de Client. Daar zat ook de Client versie van Sygate op maar heb ik er nu afgehaald omdat ik in andere topics zag dat dat overbodig was.
Op de server(98) staat wel de server versie van Sygate.
In Xp heb je rechtsonder toch zo een soort"pop up"die zegt:
Lan verbinding , als je daar op klikt en eigenschappen bekijkt zegt ie ook wel dat er verzonden is maar dat hij niks terug heb gehad.
Als je dan op de 98 pc kijkt zie je ook dat er ontvangen bytes van die XP pc staan. Echter weer niet verzonden. Dus het probleem zit erin dat die 98 niks terug zend.

Weet iemand dan of het probleem ligt bij de 98 die niks zend. of ligt dan het probleem bij de xp die niks ontvangt.
De ip adressen etc heb ik wel goed ingevuld bij beide
Pagina: 1