Toon posts:

[PHP] Wijzigen van html op een non-php server

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 sites bij 2 verschillende hosting providers (1 heeft maar php ondersteunig), beide sites hebben een andere achtergrond, maar ik wil als de ene pagina via de andere wordt opgeroepen, dat de achtergrond wordt aangepast aan die andere.

Daarom probeer ik al een hele tijd een script te maken, wat een html van een non-php site oproept, en de regel <body bgcolor=000000> verandert in <bodybgcolor=ffffff>

Weet iemand wat de php-code hiervoor is?

alvast thanx,

Moussaid

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
wat wil je dan precies,
dat je php site de html via ftp ophaalt van je non php site die aanpast en weer terug ftpeed?

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 18:14 schreef GiLuX het volgende:
wat wil je dan precies,
dat je php site de html via ftp ophaalt van je non php site die aanpast en weer terug ftpeed?
volgens mij bedoelt ie dat het php script naar de html site kijkt en dan daar de achtergrond uit haalt :?
als dat zo is moet je met regexen en fopen enzo gaan werken.......

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, als ik 2 php servers had dan gebruikte ik gewoon >>
<? if(isset($_GET["bgcolor"])){$bgcolor = $_GET["bgcolor"];}else{$bgcolor = "#FFFFFF";}print("<BODY BGCOLOR=".$bgcolor.">");?> & pagina.html?bgcolor=black

maar de server waar de pagina op staat heeft geen php, dus moet ik een vervangend script hiervoor hebben.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Script Request.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.