Toon posts:

Brander word niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met mijn brander. hij word niet gevonden sinds ik geformatteerd heb. hij staat op sec slave en de cd-rom speler op sec master dus dat zit wel goed. Opeens vindt hij mijn brander niet meer. Ik had een topic geopent hier op got over dat het opstarten lang duurde... dat bleek dus dat hij de brander niet kont vinden. Iemand enig idee hoe wel? heb al in de bios geporbeert of het daar wou maar dat wil ook nie :(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
als het opstarten lang duurt heb je waarschijnlijk een master/slave probleem
als dat ding geen stroom krijgt kan het ook lang duren, dus check voor de zekerheid ook je kabels :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou eens wat experimenteren met het verwisselen van apparaten en enkel aansluiten van apparaten op de IDE kanalen. Het zijn wat vage machines af en toe.

Verwijderd

edit:

dom verkeerd gelezen

wat voor brander??

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 17:54 schreef veldmuis het volgende:
als het opstarten lang duurt heb je waarschijnlijk een master/slave probleem
als dat ding geen stroom krijgt kan het ook lang duren, dus check voor de zekerheid ook je kabels :)
dat dacht ik eerst ook... maar hiervoor deed hij het ook gewoon normaal dus ik zie niet waarom nu inees niet meer... toenstraks deed hij het nog.. maar toen ik opnieuw opstarte deed ie het niet meer :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 17:55 schreef justsomeone2002 het volgende:
edit:

dom verkeerd gelezen

wat voor brander??
een philips CDRW 800

:( klote ding altijd al problemen mee gehad

Verwijderd

Topicstarter
hij deed het vandaag weer ff... maar nadat ik op reset drukte omdat mijn pc vast zat met tv tool dat stomme brakke ding vond hij mijn brander opeens niet meer.... en mijn quick launch balk was opeens weer naar standaart instellingen.... |:(

Verwijderd

wat een vervelend toeval,
heb een philips Philips CDD 4201 IDE-CD R/RW 4x4x24
en dat stomme ding wordt niet gezien als een writer.
Het domme ding staat wel goed gelabelt(de naam klopt)
maar de functie is fout(cd rom speler ipv dd writer)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
delusional: Graag in het vervolg even de edit-knop gebruiken als je iets toe wilt voegen..

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38
Aangezien je nog maar net heb geformatteerd, kan je het wellicht nog een keer proberen en dan kijken hoe je brander wordt aangegeven als alleen windows is geïnstalleerd.

Ook handig kan zijn wat de bios aangeeft. Als deze zegt dat het een brander is, is het een software probleem en kan je waarschijnlijk overnieuw beginnen met formatteren en installeren
Pagina: 1