Toon posts:

Samsung Dimm besteld. Maar wat heb ik ontvangen ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Je kunt je bestelling annuleren. Zelfs binnen 8 dagen na ontvangst van je spullen kun je de handel terug sturen en je geld terug vragen.

Verwijderd

Ik heb ook winbond pc 2700 daar zit een sticker van twinmos op.

EN draait perfect...

Verwijderd

Hmmm... Een hoop negatieve... maar ook wel een hoop positieve reacties over Digiworldbv...

Aangezien ik ook van plan een PC te kopen en zeer gecharmeerd ben van de prijzen aldaar :) ff een vraagje tussendoor:

Zie ik het nu goed dat 90 of meer % van de problemen voorkomen bij het laten leveren van deze produkten??? Van kruit (intensief contact mee gehad (zie 5/6 posts hierboven)) hoorde ik dat bij hem alles beter dan goed was verlopen. Ik woon dan wel een aardig eindje van Rotterdam af maar als ik me een hoop onheil (wil nl. rekening/btw bon op naam enzo :)) kan besparen dan doe ik het er graag voor

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 22:52:
Hmmm... Een hoop negatieve... maar ook wel een hoop positieve reacties over Digiworldbv...

Aangezien ik ook van plan een PC te kopen en zeer gecharmeerd ben van de prijzen aldaar :) ff een vraagje tussendoor:

Zie ik het nu goed dat 90 of meer % van de problemen voorkomen bij het laten leveren van deze produkten??? Van kruit (intensief contact mee gehad (zie 5/6 posts hierboven)) hoorde ik dat bij hem alles beter dan goed was verlopen. Ik woon dan wel een aardig eindje van Rotterdam af maar als ik me een hoop onheil (wil nl. rekening/btw bon op naam enzo :)) kan besparen dan doe ik het er graag voor
Als je dan toch naar Rotterdam wil, ga dan gelijk naar Informatique want daar heb ik echt veeeel betere ervaringen mee. Informatique RULEZ _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:35:
[...]

Als je dan toch naar Rotterdam wil, ga dan gelijk naar Informatique want daar heb ik echt veeeel betere ervaringen mee. Informatique RULEZ _/-\o_
Dat klopt, die ervaring heb ik ook. Ook al eens garantie moeten claimen (dimm defekt, werd zonder wat danook meteen geruid) en wat "probleempjes" gehad die netjes worden opgelost. Hebben tevens een goede produktkennis. Eenzelfde ervaring heb ik met Yorcom.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:35:
[...]

Ik wil niet naar Rotterdam.. het zou een noodzakelijk kwaad zijn.. puur om zeker te zijn...

Er zijn. nl. nog wel 100 andere shops dicht in de buurt... tis gewoon omdat ik de prijzen zeer aantrekkelijk vindt vaar er ook een hoop nare dingen over hoor...

(PS. Als je nog eventuele andere tips over computershops hebt zijn die welkom :) :D)

Verwijderd

Het ziet ernaar uit dat Digiworld het met verzenden minder doet dan met afhalen. Misschien gaat het inmiddels beter. Laat het even weten.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:16:
Het ziet ernaar uit dat Digiworld het met verzenden minder doet dan met afhalen. Misschien gaat het inmiddels beter. Laat het even weten.
Misschien dat ze bij een beperkte voorraad balieverkoop voorrang geven. Tegen anonieme postorder-klanten is het namelijk makkelijker 'nee' verkopen.

Verwijderd

Jake Blues schreef op 31 juli 2002 @ 23:35:
[...]

Misschien dat ze bij een beperkte voorraad balieverkoop voorrang geven. Tegen anonieme postorder-klanten is het namelijk makkelijker 'nee' verkopen.
Nouww.......... Dat ligt eraan wat voor klant ze voor hun kiezen krijgen })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:04:
[...]

Ik wil niet naar Rotterdam.. het zou een noodzakelijk kwaad zijn.. puur om zeker te zijn...

Er zijn. nl. nog wel 100 andere shops dicht in de buurt... tis gewoon omdat ik de prijzen zeer aantrekkelijk vindt vaar er ook een hoop nare dingen over hoor...

(PS. Als je nog eventuele andere tips over computershops hebt zijn die welkom :) :D)
Ehm... Voor alle zekerheid: Dan zou ik het niet via postorder bestellen, maar gewoon langsgaan bij een sjop in jouw buurt (ff spieken in de survey natuurlijk :P).
Als je een defect onderdeel hebt, en je moet dat afhandelen via de post, is het (bijna) altijd lang wachten, en daar kan een winkel soms ook weinig aan doen.

Natuurlijk wil je het zo goedkoop mogelijk, maar voor service zou ik best €50,- overhebben op een volledige PC: zit je iig de komende 3 jaar zonder zorgen, en is ieder probleem SNEL op te lossen...

Dan moe je overigens wel een betrouwbare sjop bij jou in de buurt hebben :)

Verwijderd

Oke, hier gaat ie dan weer.....
1) Google doet wonderen!
2) Als je de hits (3 stuks waarvan 1 japans, en das niet helemaal meer van wat het bij mij geweest is ;) .... Als iemand dat kan lezen, graag ff hier de vertaling) volgt........ kom je uit op Brain Power
code:
1
2
3
9. BDMA83A (Go)  

184-pin DDR SDRAM Register DIMM PCB,  8-layer, 60 Ohm Impedance

Just follow the links..... zo moeilijk is het niet......

Dus strikt genomen..... Ik kan *geen* bewijs vinden dat dit memory van Samsung is.
Maargoed, voor ik ze daarmee om de oren zou slaan, zou ik eerst maar eens uitproberen om te zoeken waar dit memory *wel* vandaan komt!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 15:24
[/quote]
Dus strikt genomen..... Ik kan *geen* bewijs vinden dat dit memory van Samsung is.
Maargoed, voor ik ze daarmee om de oren zou slaan, zou ik eerst maar eens uitproberen om te zoeken waar dit memory *wel* vandaan komt![/quote]

Zoals Cronos eerder aangaf heb je 2 Samsung geheugens: Samsung en Samsung :p.

1)Brand-on-Brand: Samsung-chips op een Samsung module (=printplaat)
2) Brand-on-Third: Samsung-chips op een module van een andere fabrikant.

De chips v. Samsung zijn bij mijn weten altijd standaard 2,6ns

In geval 1: de chip heeft de naam Samsung erop en de printplaat heeft de naam Samsung verticaal erop gedrukt. Het serienr van de chip begint ALTIJD met een "M"

In geval 2: de chip heeft de naam Samsung erop en de printplaat heeft de naam van die andere fabrikant verticaal erop gedrukt. Het serienr begint voor zover ik zelf heb gezien met een "K". Wil je nu weten welke Third je dan hebt: zoek op Google met het serienr, zo kwam ik er ook achter (uiteindelijk op site Samsung zelf! De shop voor mij in kwestie, Yorcom, deed helemaal niet moeilijk over het omruilen (en ik was toch in de buurt v. R'dam op dat moment :) )

Ervaringen met winkels: zowel versie 1 als 2 wordt als Samsung geheugen verkocht. Er zijn shops die alles door mekaar leveren (vraag daar dus naar voordat je bestelt!!!) en er zijn shops die in de Pricewatch gebaseerd op hun Brand-On-Third. Wanneer je versie 1 per se wilt hebben vragen ze daar een x-tra bedrag voor. Je kunt dat niet netjes vinden: beide varianten mogen als Samsung-geheugen verkocht worden (zie Samsung-site) en Brand-on-Brand is ook qua inkoop vaak iets duurder dan Brand-on-Third....

so far my 2 cents.

[ Voor 0% gewijzigd door b-gone op 01-08-2002 10:46 . Reden: toevoeging ]

Pagina: 1 2 Laatste