Ik zoek sites waar je gratis foto's vandaan kan halen. Ik zoek foto's dus die ik voor commerciële site wil gaan gebruiken.
Wie iemand handige links hiervoor?
Wie iemand handige links hiervoor?
Goh, bedankt voor je intelligente antwoord. Hier zat ik echt op te wachten. En de plaatjes die op google vind kun je niet zomaar gebruiken.Op donderdag 18 juli 2002 17:37 schreef Hangloozz het volgende:
weer eentje die voor een duppie op de eerste rijw il.
Is er vandaag een blik opengetrokken ofzo?
Google geeft meer shite dan je denkt.
Thanks voor de link, maar als we allemaal google gaan gebruiken wat voor zin heeft dan zo'n forum. Dit is toch meteen makkelijk voor andere mensen die zulke sites zoeken. Hebben ze een goeie lijst met handige links.Op donderdag 18 juli 2002 17:41 schreef mgfun het volgende:
http://www.freeimages.co.uk/
Beetje zoeken met google wil wel eens helpen.
Een quote uit de FAQ:Op donderdag 18 juli 2002 17:43 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Thanks voor de link, maar als we allemaal google gaan gebruiken wat voor zin heeft dan zo'n forum. Dit is toch meteen makkelijk voor andere mensen die zulke sites zoeken. Hebben ze een goeie lijst met handige links.
GoT is bedoeld voor Tweakers; grofweg gezegd dat mensen zelf zaken moeten uitzoeken. Mochten mensen er niet uitkomen of iets niet zelf kunnen vinden, dan kunnen ze op GoT hints krijgen.Als je ergens mee zit; ga dan eerst zelf zoeken. Na 3 jaar is GoT op zichzelf een knowledge base geworden voor alle standaard en veel exotische problemen. Voor je je vraag post is het verstandig om even met de GoT search te zoeken. Veel problemen zijn al eens eerder voorgekomen en zijn dus op te lossen door alleen even te zoeken. Problemen die 5x per dag langs komen worden op den duur namelijk irritant voor andere bezoekers. Begrijp dit niet verkeerd, een forum als GoT is er in de eerste plaats om vragen te stellen en domme vragen bestaan niet. Wat wel bestaat zijn domme manieren om achter het antwoord te komen. Eerst zoeken voordat je wat vraagt is dus het devies!
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt, ik heb google en GOT gebruikt om zulke site te zoeken. Maar als je op "free pictures" gaat zoeken krijg je hele andere soorten foto'sOp donderdag 18 juli 2002 17:47 schreef Type het volgende:
op http://www.deviantart.com staan ook stockphoto's e.d.
Staan soms mooie, bruikbare dingen bij.
Meeste goede stockphotosites zijn echter pay-only.
Google zoeken op Stockphoto lijkt me het beste dat je kan doen, of naar een 'submit je kunst' site gaan, en kijken of ze stockphoto's hebben (zoals DA.com)
Verwijderd
Zie nog even mijn edit.Op donderdag 18 juli 2002 17:50 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb google en GOT gebruikt om zulke site te zoeken. Maar als je op "free pictures" gaat zoeken krijg je hele andere soorten foto'sMaar ik zal zoeken op Stockphoto, bedankt voor je tip.
Verwijderd
nuttig is anders. Geef dan nml ook nog even een hint naar WAT hij het beste kan zoekenOp donderdag 18 juli 2002 17:50 schreef SaSReCoiL het volgende:
ik gaf hem een nuttige tip:
nl. www.google.com
soms doen mensen gewoon iets te lui.
nuff said.
listen, i say this only once!Op donderdag 18 juli 2002 17:40 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Goh, bedankt voor je intelligente antwoord. Hier zat ik echt op te wachten. En de plaatjes die op google vind kun je niet zomaar gebruiken.
Maar dit is de Webdesign & Graphics gedeelte, dus dit lijkt me gewoon een normale vraag.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dit topic is gesloten.
![]()