heb hier nu een dell c600 voor me neus waar ik windows opnieuw op wil zetten, maar nou staat in de bios de hdd als primary boot device en ik kan dit niet veranderen naar diskette of cd-rom (diskettestation zit er gewoon in hoor, dus daar ligt het niet aan...
) maar weet iemand hoe ik dit toch kan wijzigen?
Move OH -> PMG
Bios = PMG
Bios = PMG
Verwijderd
MOET kunnen in de bios. Als je in het juiste scherm bent, selekteer je de cdrom speler, en met de + en - toetsen kun je hem omhoog schuiven.
Of heb je dit al geprobeerd?
Of heb je dit al geprobeerd?
plus en min zojuist geprobeerd, werkt helaas niet... 
Onderin staat trouwens dat ik dit met de pijltjes toetsen kan veranderen (pijltje naar links en naar rechts wel te verstaan), maar alle text is gewoon groen, het lijkt wel of ik in een soort user-bios zeg maar zit, alle belangrijke shit lijkt wel op read-only te staan
Onderin staat trouwens dat ik dit met de pijltjes toetsen kan veranderen (pijltje naar links en naar rechts wel te verstaan), maar alle text is gewoon groen, het lijkt wel of ik in een soort user-bios zeg maar zit, alle belangrijke shit lijkt wel op read-only te staan
Verwijderd
Bij Dell gaat het volgens mij met de pijltjes toetsenOp vrijdag 19 juli 2002 21:00 schreef Oraijon het volgende:
plus en min zojuist geprobeerd, werkt helaas niet...
Kep ff gekeken in alle pagina's maar het enigste dat ik kan veranderen is de datum en tijd, en het wachtwoord van de bios (en dan nog niet eens het admin wachtwoord)
Heb je toevallig een speciaal voor groot bedrijf gemaakte c600 uitvoering? dus met speciale eprom zak maar zeggen?
Kan zijn dat dat het geval is, en dat je daarom de bootvolgorde niet in kan stellen.
Eveneens het niet kunnen veranderen/ benaderen van de master password van het bios lijkt daar op te slaan.
Kan zijn dat dat het geval is, en dat je daarom de bootvolgorde niet in kan stellen.
Eveneens het niet kunnen veranderen/ benaderen van de master password van het bios lijkt daar op te slaan.
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Pagina: 1