Vraagje, ik heb een Radeon 8500 van Club3D. Het probleem is dat als ik TV out gebruik mijn monitor dezelfde refresh en reso aanhoud als mijn TV. Dit is rand irritant omdat de TV maar 50 hz is. Is het zo in te stellen dat de monitor gewoon 1152*864*75Hz doet en de TV zijn eigen reso of is dit niet te doen?
PS ik heb de FAQ gelezen jah, staat geen antwoord in
Ff editje nog. Als ik mijn monitor op 1024*768 instel heb ik gewoon "Goed" beeld, alleen 50 hz, en dat sucked arsh. Als ik mijn monitor op een hogere of lagere reso instel dan is het zeg maar niet meer beeldvullend, ik krijg wel mijn hele desktop te zien, maar dan in een soort venster, en het pas ook niet in dat venster, ik moet dan "scrollen" om de rest te kunnen zien.
PS ik heb de FAQ gelezen jah, staat geen antwoord in
Ff editje nog. Als ik mijn monitor op 1024*768 instel heb ik gewoon "Goed" beeld, alleen 50 hz, en dat sucked arsh. Als ik mijn monitor op een hogere of lagere reso instel dan is het zeg maar niet meer beeldvullend, ik krijg wel mijn hele desktop te zien, maar dan in een soort venster, en het pas ook niet in dat venster, ik moet dan "scrollen" om de rest te kunnen zien.