Met de functies find, reverse en replace heb je de customtag zo in elkaar. Zoeken naar de eerste tag, laatste tag, posities bepalen, en vervolgens begin tot en met eindpositie incl. taglengte verwijderen.
Ja en nee, je moet hem wel stack based maken. Dus taglengte verwijderen wordt nog een keer door parser halen. Posities onthouden etc.etc.
En wat is de reden dat heheheheheh hier wel blijft staan en in je eerdere voorbeeld niet?
Misschien kan je even precies specificeren wat de tag geacht wordt om te doen.
De reden is dat ik de eerste uit mijn hoofd heb neergezet en de tweede echt door de strip_tags functie van php heb gehaald.
1) Geef je nou een tagName op die in zijn geheel incl. tussenliggende content moet worden verwijderd?
2) Moeten alleen de tags verwijderd worden incl. childElements van de tag?
3) etc.etc.
Wat ik het liefst wil:
1. Je geeft de tagnamen op die niet verwijderd moeten worden.
2. De overige tags en alles wat daar tussen staat moet in principe verwijderd worden Met de volgende condities
a. Staat die niet toegestane tag tussen en wel toegestane tag ? Haal alleen tag weg en data niet.
b. Staat er in de tagdata en toegestane tag(met data), haal dat dan niet weg.
3. Tag Properties moeten in principe verwijderd worden.
4. Alle tekst die tussen de body tag staat en niet tussen een andere tag moet blijven staan.
b.v.:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <TD><P class="hoi">Hallo</P></TD>
functie:
Striptags(string, "<TD>")
wordt:
<TD>Hallo</TD>
vb2:
<P class="hoi">hallo</P>
striptags(string, "<P>")
wordt:
<P>Hallo</P>
vb3:
<html><head><title>Titel</title><style>blabla</style></head><body><h1 class="h_een">Hallo</h1><HR>He hallo</body></html>
striptags(string, "<title>, <h1>, <hr>")
wordt:
<title>Titel</title><h1>Hallo</h1><hr>He hallo |