Toon posts:

a7v333 vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een aantal vragen over de a7v333 die ik zelf ook heb.ik heb raid-0 met 2* maxtor740dx 60 gb draaien en een xp2000+, een coolermaster koeler en een aopen middletower.
biosversie 1005

Vraag1:
als mijn pc een tijdje aanstaat wordt de temperatuur al gauw 68 graden. ik heb zo een ipanel,maar als je in de de bios de interval aanzet,dan hapert mijn pc. Is die hapering en temp normaal?

Vraag2:
Is dit bord compatibel met de Thoroughbred.En tot welke snelheid zou hij in principe kunnen? fsb *mulitplier?

Vraag3:
is het zinvol om van bios 1005 naar 1007 te gaan?

BVD

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Vraag1: vragen over de temperatuur van een XP op een A7V333 zijn al erg vaak langsgekomen, gebruik dus ff de search.

Vraag2: Ja, dit bord ondersteund de Thoroughbred, zie anders ook ff de Asus site voor cpu ondersteuning. FSB, dat is standaard 200DDR en 266DDR, hoger kan maar dat is overclocken en is dus niks zinnigs over te zeggen.

Vraag3: wat is zinvol. Het is _niet_ zinvol als alles nu goed en vlot werkt en je geen problemen hebt.

Beetje zoekertjes en open deuren, daarom doe ik 'm dicht. Bezoek anders het grote A7V333 topic eens, staan flik wat ervaringen e.d. in.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.