Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Volgens mij bestaat er geen lijst met MSN-accounts nee...
dus zo ver heb ik alleen het MSN account van Tom gekregen (via viaOp donderdag 18 juli 2002 16:15 schreef GaMeOvEr het volgende:
Modjes en MSN? Die zijn zeldzaam hoor.(er zijn er wel, maar niet veel.
)
misschien moet die er maar eens eentje komenOp donderdag 18 juli 2002 16:16 schreef Courage het volgende:
Voor mij geen MSN.... da's het eerste wat ik uit XP haal als ik het installeer. Maar da's even persoonlijk.
je moet net geluk hebben dat ik bij een reboot er aan denk om MSN aan te zetten
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
contact toegevoegdOp donderdag 18 juli 2002 16:19 schreef LuNaTiC het volgende:
ik ben wel te bereiken op lunatic@tweakers.net, maar het staat niet altijd aan.
je moet net geluk hebben dat ik bij een reboot er aan denk om MSN aan te zetten
als je dan ook ff reactie terug mailt of zoOp donderdag 18 juli 2002 16:20 schreef ItSnows het volgende:
Hebbik niet
Webmessage werkt toch wel
Verwijderd
Ehm, ben je aan het verzamelen, of denk je ze ook echt nodig te hebbenOp donderdag 18 juli 2002 16:21 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
contact toegevoegd
[..]
als je dan ook ff reactie terug mailt of zodan wel ja ... maar neeeeee ...
ja van da posten in SM wordt ik moe ... stuur liever dan gewoon msn berichtjeOp donderdag 18 juli 2002 16:22 schreef Nelske het volgende:
[..]
Ehm, ben je aan het verzamelen, of denk je ze ook echt nodig te hebben

//edit
hoe kan ik trouwens zien hoeveel posts/topics ik heb gemaakt in SM?
Verwijderd
De meeste mods prefereren toch echt SM boven ICQ/MSN o.i.d. hoor.Op donderdag 18 juli 2002 16:23 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
ja van da posten in SM wordt ik moe ... stuur liever dan gewoon msn berichtje(niet dat is zo geweldig veel post in SM
)
Ten eerste bereik je daar meer mods mee en ten tweede hebben mods het meestal redelijk druk, waardoor ze niet altijd tijd hebben om ff gezellig te sjetten. Dat is namelijk iets wat er toch automatisch bijkomt, als SM's via icq/msn gaan.
[edit]
Overigens heb je 80 SM posts.
dat wil ik wel ff onderstrepen jaOp donderdag 18 juli 2002 16:26 schreef Nelske het volgende:
[..]
De meeste mods prefereren toch echt SM boven ICQ/MSN o.i.d. hoor.
Ten eerste bereik je daar meer mods mee en ten tweede hebben mods het meestal redelijk druk, waardoor ze niet altijd tijd hebben om ff gezellig te sjetten. Dat is namelijk iets wat er toch automatisch bijkomt, als SM's via icq/msn gaan.
ICQ/MSN is voor mij puur voor korte berichtjes, en ik ga geen hele chatsessies houden
dat is nl wat er wel vaak voor komt, maar als men wil chatten met me, dan moeten ze maar naar IRC komen
Via MSN/ICQ is het nl echt 1 op 1, en ben je min of meer verplicht het gesprek op gang te houden, ook als je daar geen tijd/zin in hebt
IRC is dat minder, en bereik je ook meer mensen, zodat je niet veel tijd met meerdere 1 op 1 gesprekken.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in, nouja 80 posts, niet echt geweldig dus (laatse paar dagen welOp donderdag 18 juli 2002 16:26 schreef Nelske het volgende:
[..]
De meeste mods prefereren toch echt SM boven ICQ/MSN o.i.d. hoor.
[edit]
Overigens heb je 80 SM posts.
zie boven, vooral voor korte berichtjes en vraagjes, mededelingen enzo.Op donderdag 18 juli 2002 16:29 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in, nouja 80 posts, niet echt geweldig dus (laatse paar dagen wel) en dat gezellig chatten ... waarom heb je dan icq in de 1st place
niet lullig bedoeld
Ik vind het als chatmedium minder geschikt.
Verwijderd
Ik wil sowieso ook geen mensen meer op mijn icq hebben. Als er wat is kan dat perfect via mail en later kan ik altijd nog besluiten het via icq te doen. Mijn lijst is gewoon te vol geworden. Daarom is mijn icq nummer ook uit mijn profiel gevist. Er kwamen teveel mensen op hoge poten naar me toen om verhaal te halen waarom hun topic op slot zat en daar had ik geen trek meer in. En ik word teveel als helpdesk gebruikt
Verwijderd
Euhm ik heb ICQ, om met wat vrienden/kennisen te chatten. Uiteraard ook met mensen die je via GoT kent; Ook om mensen van GoT te helpen, maar niet om 24/7 lastig gevallen te worden, door mensen die het leuk vinden om een mod in hun contactlist te hebben staan. Je denkt toch niet dat je de enige bent, die dat doet he? Getuige het feit, dat ik inmiddels contactlists heb die ver boven de 100 personen gaan, na opschoningOp donderdag 18 juli 2002 16:29 schreef Scarecrow het volgende:
[knip]
en dat gezellig chatten ... waarom heb je dan icq in de 1st placeniet lullig bedoeld
Zoals ik al zei, hebben we het meestal redelijk druk en dat betekent, dat we niet altijd even veel tijd hebben voor dergelijk gechat. Als je echt wil chatten (ook met modjes), dan is er nog altijd irc.tweakers.net
daar gaat 't mij niet om, maar zoals net dus gezegd is; liever slotjes, moves etc. melding in SM en niet via msn/icq/mail oid. daar ging 't mij voornamelijk omOp donderdag 18 juli 2002 16:35 schreef Nelske het volgende:
Ook om mensen van GoT te helpen, maar niet om 24/7 lastig gevallen te worden, door mensen die het leuk vinden om een mod in hun contactlist te hebben staan. Je denkt toch niet dat je de enige bent, die dat doet he? Getuige het feit, dat ik inmiddels contactlists heb die ver boven de 100 personen gaan, na opschoning
Verwijderd
Juist en zoals je ziet, geldt dat voor bijna alle mods.Op donderdag 18 juli 2002 16:38 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
daar gaat 't mij niet om, maar zoals net dus gezegd is; liever slotjes, moves etc. melding in SM en niet via msn/icq/mail oid. daar ging 't mij voornamelijk om
En nogmaals, op die manier bereik je ook veel meer mensen, die dat slotje o.i.d. zouden kunnen zetten.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar ik vroeg het me gewoon af welke modjes hun msn (puliek - dus ook voor got) geschikbaar hadden gesteld (misschien vraag bij 't begin niet goed geformuleerd)
ik had 'm eerst in m'n specs ding staan, maar nu ook niet meer (of iig niet een werkendeOp donderdag 18 juli 2002 16:43 schreef Scarecrow het volgende:
Ik snap 't wel daar niet van ... anders zit je dadelijk met een lijst die 20min duurt voordat ie is ingeladen
Maar ik vroeg het me gewoon af welke modjes hun msn (puliek - dus ook voor got) geschikbaar hadden gesteld (misschien vraag bij 't begin niet goed geformuleerd)

Maarja ik ben toch een HK-modje en dan mag het ook wel toch? moet tenslotte wel bijblijven met de nieuwste rages en ontwikkelingen op MSN-gebied
Het adres is trouwens gewoon het mailadres uit m'n profile
//edit:
Nu klinkt het net alsof ik ze spaar
Zullen we kwartetten?Op donderdag 18 juli 2002 16:56 schreef Lampie het volgende:
Ik heb DR en OProg, en dat was al voordat ze modjes werden.
//edit:
Nu klinkt het net alsof ik ze spaar
De islam kan uw vrijheid schaden
(n00bs gebruiken msn nl
op ICQ ben ik altijd te bereiken
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
whehe ah ja ok, ik ben benieuwd danOp donderdag 18 juli 2002 17:07 schreef LuNaTiC het volgende:
ja, dat snap ik en daar wacht ik al een tijdje op totdat in Hottopic wordt geimplementeerd
Verwijderd
HEHEOp donderdag 18 juli 2002 16:16 schreef Courage het volgende:
Voor mij geen MSN.... da's het eerste wat ik uit XP haal als ik het installeer. Maar da's even persoonlijk.
Verwijderd
En dan continu lastig gevallen gaan worden op de momenten dat je er niet op zit te wachtenOp donderdag 18 juli 2002 17:06 schreef RUFFNECK het volgende:
Lamme zien, er was toch zo'n GoT tracker ofzow? msn style pop-up. En er was toch ook zo'n SM melder proggie van iemand? Om nou es die feautures wat te bundelen en er zo'n Modjes melder van maken die bij zo'n tracker proggie bij de mod up popt, zou wel geinig zen. Snappen jullie me een beetje?![]()

Overigens...... NOS-modjes met MSN is een beetje vreemd he? Een MS-icoon zorgt al voor opschudding
Verwijderd
Ofwel we kunnen concluderen dat de topicStarter eenzaam aan het worden isOp donderdag 18 juli 2002 17:04 schreef Jotti het volgende:
De dag dat ik ICQ aan de kant gooi, is de dag dat ik heel alleen ga worden
Verwijderd
Ja, zit je lekker een film te kijken en dan krijg je ineens van die Msn Sletjes er doorheenOp donderdag 18 juli 2002 17:10 schreef Nelske het volgende:
[..]
En dan continu lastig gevallen gaan worden op de momenten dat je er niet op zit te wachten![]()
![]()
Overigens...... NOS-modjes met MSN is een beetje vreemd he? Een MS-icoon zorgt al voor opschudding
amsn, ccmsn, gaim nouja laat maarOp donderdag 18 juli 2002 17:10 schreef Nelske het volgende:
[..]
En dan continu lastig gevallen gaan worden op de momenten dat je er niet op zit te wachten![]()
![]()
Verwijderd
Je snapt wel wat ik bedoelOp donderdag 18 juli 2002 17:13 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
amsn, ccmsn, gaim nouja laat maar
Verwijderd
Daar kwam veel zinnigheid uitOp donderdag 18 juli 2002 17:13 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
amsn, ccmsn, gaim nouja laat maar
Neej idd, da's voor mietjes he?Op donderdag 18 juli 2002 17:12 schreef jbalk het volgende:
[..]
ICQ is niet voor Sletjes
Ach ja, hierover zullen er wel talloze ideeen zijn, maar ik denk toch dat zoals het nu is, het best is. Immers een modje heeft ook wel een social life en om nou om de halve minuut een sms te ontvangen dat er een SM of LA topicje is, is ook weer teveel
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:21
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ehm, kuch, * We Are Borg Are Borg heeft msn en voelt zich nu negeerdOp donderdag 18 juli 2002 18:51 schreef Predator het volgende:
Geef eens 1 goeie reden waarom ik met MSN m'n workstation zou vervuilen ?
Mensen met enkel msn wil ik gewoon niet kennen
Wat een absurde vooroordelen. En dat is modOp donderdag 18 juli 2002 18:51 schreef Predator het volgende:
Geef eens 1 goeie reden waarom ik met MSN m'n workstation zou vervuilen ?
Mensen met enkel msn wil ik gewoon niet kennen

Niet zo happen, is als geintje bedoelt.Op donderdag 18 juli 2002 19:09 schreef Jesse het volgende:
[..]
Wat een absurde vooroordelen. En dat is mod
En iedereen heeft toch het recht MSN niet te installeren
En dan stiekem die
Jah ik zag bij hemOp donderdag 18 juli 2002 19:10 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
edit:
En dan stiekem dieer bij editten hè
![]()
Edit: Maar uit een ICQ vs. MSN topic heb ik de conclusie kunnen trekken dat ICQ is voor mensen die ICQ nodig hebben om zich beter te voelen als anderen, en dat MSN is voor mensen die gewoon relaxt zichzelf durven te zijn en zonder l0ze functies en nietszeggende nummers willen instant-messengeren.
en wat als je een GoTter irl kent? dillemmaOp donderdag 18 juli 2002 16:40 schreef JvS het volgende:
ik heb wel msn, maar ben daar redelijk strikt in, GoT-luitjes gaan via ICQ en 'irl' kenissen en vrienden (en vriendinnen, die snappen geen ICQ) gaan via MSN. GoT/tnet mensen heb ik er liever niet op
.
Daarom bericht je nooit terugOp donderdag 18 juli 2002 17:03 schreef Abbadon het volgende:
MSN? Ik heb nog wel ergens een oude naam alleen heb ik het nóóit aanstaan. ICQ dus, hoewel ik daar ook niet zo actief mee ben (staat buiten werktijd wel altijd aan, maar invisible).
Abbadon heeft wel msn maar euuh is afgelopen weken NIET online geweest
Lunaitc, llewella hebben wel msn
da's makkelijk, ik ken er ook zat IRL vrij goed(zeker 10), die komen gewoon op de ICQOp donderdag 18 juli 2002 20:06 schreef ParaDot het volgende:
[..]
en wat als je een GoTter irl kent? dillemma
Verwijderd

niet dat icq echt moeilijk is,maar van alle chat -programmas toch wel het ingewikkelst ogend.
ok mijn vraag: WAT is er tegen msn ....

Ik gebruik het verder wel, voor bovenstaande users is de block knop uitgevonden
There is no magic.
Les 1:
Tot zover les 1.Op donderdag 18 juli 2002 21:05 schreef hoorn003 het volgende:
volgens mij gebruikt meer dan de helft van de gotters msn niet omdat te makkelijk/overzichtelijk is.Software moet natuurlijk wel ingewikkeld en onbegrijpelijk in elkaar blijven zitten daarom is microsoft ook zo
niet dat icq echt moeilijk is,maar van alle chat -programmas toch wel het ingewikkelst ogend.
ok mijn vraag: WAT is er tegen msn ....
Maar wat er tegen MSN is: Ten eerste, ICQ was er eerder, het is van een kleiner onafhankelijk bedrijf, het wordt je niet opgedrukt door integratie in het OS en start niet altijd op als ik m'n outlook start, het wordt gebruikt door minder begaafde mensen het heeft geen invisible mode (voor de arrogante tweaker onmisbaar!) maar een irritante 'block user'. Ow en niet te vergeten, die MEGA irritante tools die ervoor zijn, de verschrikkelijke usernames die gebruikt worden, het feit dat ik die niet zelf kan "dwingen" in een simpele "hans" ofzo...

En niet het risico dat ik er ooit voor moet gaan betalen
Voordelen: VEEL en VEEL simpeler, minder geheugenverbruik, sneller chatten, simpelere layout en veel mensen snappen het
Verwijderd
hmz en daarom heb ik nou TrillianOp donderdag 18 juli 2002 21:13 schreef JvS het volgende:
Ow en niet te vergeten, die MEGA irritante tools die ervoor zijn, de verschrikkelijke usernames die gebruikt worden, het feit dat ik die niet zelf kan "dwingen" in een simpele "hans" ofzo...
Verwijderd
excuser moi ! Een grappige topic; ik zal een hint geven dit stukje was ook met de nodige ironie geschreven hoor.Niks van flamen of wat dan ook bedoelt.dat jij het zo opvat is iets anders.Stel toch een oprechte vraag.Op donderdag 18 juli 2002 21:13 schreef JvS het volgende:
Maar wat er tegen MSN is: Ten eerste, ICQ was er eerder, het is van een kleiner onafhankelijk bedrijf, het wordt je niet opgedrukt door integratie in het OS en start niet altijd op als ik m'n outlook start, het wordt gebruikt door minder begaafde mensen het heeft geen invisible mode (voor de arrogante tweaker onmisbaar!) maar een irritante 'block user'. Ow en niet te vergeten, die MEGA irritante tools die ervoor zijn, de verschrikkelijke usernames die gebruikt worden, het feit dat ik die niet zelf kan "dwingen" in een simpele "hans" ofzo...
En niet het risico dat ik er ooit voor moet gaan betalen .
Voordelen: VEEL en VEEL simpeler, minder geheugenverbruik, sneller chatten, simpelere layout en veel mensen snappen het. En ik kan mijn GoT kennissen heerlijk scheiden van de vrienden en vriendinnen (op eentje na dan
).
Dat op msn nOObs zitten; dan heb je het over computer-kennis natuurlijk.beetje vaag, mogen in jullie vriendenkring alleen maar mensen zitten die veel van computers-weten ?? verder .... laat maar wil geen flame veroorzaken !
neehoorOp donderdag 18 juli 2002 21:23 schreef hoorn003 het volgende:
Dat op msn nOObs zitten; dan heb je het over computer-kennis natuurlijk.beetje vaag, mogen in jullie vriendenkring alleen maar mensen zitten die veel van computers-weten ?? verder .... laat maar wil geen flame veroorzaken !
ik blok toch alles en iedereen wat met GoT te maken heeftOp donderdag 18 juli 2002 21:38 schreef Scarecrow het volgende:
genoeg gelachen en geflamed. Zou het weer ontopic kunne; moet er een lijst komen waarop de modjes berijkbaar zijn via msn? OMdat ze ook hun icq prijsgeven? (ivm privecy
Je vergeet dat icq is voor mensen die van kenaus houden, graag tegen een drukke foute layout aankijken en het wereldrecord spam-ontvangen willen verbeterenOp donderdag 18 juli 2002 19:11 schreef Jesse het volgende:
[..]
Edit: Maar uit een ICQ vs. MSN topic heb ik de conclusie kunnen trekken dat ICQ is voor mensen die ICQ nodig hebben om zich beter te voelen als anderen, en dat MSN is voor mensen die gewoon relaxt zichzelf durven te zijn en zonder l0ze functies en nietszeggende nummers willen instant-messengeren.
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
wie?Op donderdag 18 juli 2002 21:50 schreef CO_VF213 het volgende:
waarom gebruikt er niemand yahoo messenger ??????![]()
Zit ik niet op te wachten eigenlijk.Op donderdag 18 juli 2002 17:06 schreef RUFFNECK het volgende:
Lamme zien, er was toch zo'n GoT tracker ofzow? msn style pop-up. En er was toch ook zo'n SM melder proggie van iemand? Om nou es die feautures wat te bundelen en er zo'n Modjes melder van maken die bij zo'n tracker proggie bij de mod up popt, zou wel geinig zen. Snappen jullie me een beetje?![]()
Niet iedereen gebruikt een OS waarbij zulk soort spul automatisch door je strot gedouwd wordtOp donderdag 18 juli 2002 19:16 schreef Jesse het volgende:
MSN te un-istalleren
Verwijderd
Sterker nog, ik heb destijds in dat SA topic heel duidelijk medegedeeld, dat wij als crew ook helemaal niet op dingen als SM-melders zitten te wachten. Denk je dat als we iets dergelijks zouden willen hebben, dat niet gewoon als request in het nieuwe forum zouden plaatsen?Op maandag 22 juli 2002 03:23 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Zit ik niet op te wachten eigenlijk.
We zijn niet dom ofzo hoor
Verwijderd
willemans (the will) hebbik in mijn lijstOp donderdag 18 juli 2002 16:43 schreef Scarecrow het volgende:
Ik snap 't wel daar niet van ... anders zit je dadelijk met een lijst die 20min duurt voordat ie is ingeladen

Ik dacht dat icq was overgenomen door AOL. En volgens mij doet AOL weinig onder voor MSOp donderdag 18 juli 2002 21:13 schreef JvS het volgende:
Cursus: Hoe maak ik van een geinig topic een flame topic.
Les 1:
[..]
Tot zover les 1.
Maar wat er tegen MSN is: Ten eerste, ICQ was er eerder, het is van een kleiner onafhankelijk bedrijf,
MSN is voor mij een backup voor als ICQ plat ligt, en bevat een aantal belangrijke mensen (vrienden / collega's) die nooit ICQ hebben gehad maar waarvan het toch belangrijk is dat ik ze te pakken kan krijgen.
Verwijderd
Die heb ik gebruikt maar iemand stalkte me erop dus dat ding gebruik ik een jaar of wat al niet meer...Op donderdag 18 juli 2002 21:50 schreef CO_VF213 het volgende:
Verwijderd
ik heb yahoo! en dat programma is veel beter dan msn icq en aol bij elkaar !Op donderdag 18 juli 2002 21:50 schreef CO_VF213 het volgende:
Ik heb het ookOp maandag 22 juli 2002 11:45 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ik heb yahoo! en dat programma is veel beter dan msn icq en aol bij elkaar !
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
ICQ is voor mij meer backup, en voor diegene die (nog) geen MSN hebben, vindt MSN handiger werken, maar denk niet dat het voor modjes handig is dit te gebruiken, en zeker niet hun adres openbaar te maken. De drempel van ICQ ligt een stuk hoger, en bij ICQ heb je geavanceerdere functies voor privacy-mode en alles (visible/invisible list) en nog veel meer...
*McModerator is geen officiele functie binnen GoT, voor het voeren van deze titel is vooraf toestemming gevraagd. McModerators hebben geen andere rechten dan andere gebruikers.
en dus?'Sorry! We can't add niels klomp to your list. Our privacy policy prohibits disclosing a person's e-mail address to others.'
Vrij vertaaldOp maandag 22 juli 2002 14:10 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
en dus?
Niels Klomp kan niet aan de contactpersonenlijst worden toegevoegd. Het is vanwege ons privacybeleid niet toegestaan, om het e-mailadres van een persoon aan anderen te verstreken.
* deadinspace takes note.Op maandag 22 juli 2002 03:57 schreef Nelske het volgende:
We zijn niet dom ofzo hoor
Zo, weer wat geleerd
Mja, en ik gebruik Jabber, waarmee je kunt babbelen met Jabber, ICQ, MSN, Yahoo en nog wat (mits je een account bij die services hebt). En dan heb je ook nog de keuze uit clients.Op maandag 22 juli 2002 11:45 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik heb yahoo! en dat programma is veel beter dan msn icq en aol bij elkaar !
Op maandag 22 juli 2002 17:00 schreef Termi het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
[..]

ho!Op donderdag 18 juli 2002 21:13 schreef JvS het volgende:
het heeft geen invisible mode (voor de arrogante tweaker onmisbaar!)
Naar mijn weten doet Invisible mode bij ICQ precies hetzelfde als "Appear Offline" bij Messenger.. Maar ik gebruik ICQ niet zo vaak, t staat gewoon aan en verder nix
Verwijderd
Volgens mij niet, als je dan wat gaat zeggen appear je doodleuk online en dat wil je nietOp maandag 22 juli 2002 19:04 schreef m-m het volgende:
[..]
ho!
Naar mijn weten doet Invisible mode bij ICQ precies hetzelfde als "Appear Offline" bij Messenger.. Maar ik gebruik ICQ niet zo vaak, t staat gewoon aan en verder nix
Maarja, ik heb icq en msn voor gotters helemaal afgeschaft, of ze moeten echt een goede reden hebben.
Ik ga niet 1 of andere invisiblelist maken, dan gaan er weer mensen huilen waarom ze niet in de visible list staan enzo.
Groot gelijkOp maandag 22 juli 2002 19:15 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Volgens mij niet, als je dan wat gaat zeggen appear je doodleuk online en dat wil je niet
Maarja, ik heb icq en msn voor gotters helemaal afgeschaft, of ze moeten echt een goede reden hebben.
Ik ga niet 1 of andere invisiblelist maken, dan gaan er weer mensen huilen waarom ze niet in de visible list staan enzo.
Er is tenslotte SeM, mail en voor gezeik: de bemiddelaar
Ik gebruik uit principiele redenen geen MSN.
Mensen kunnen mij goed bereiken via ICQ en Email.
Dat is meer dan voldoende lijkt me, MSN komt gewoon niet op mijn computer: sim-pel
[/beetje late reactie]
en ik ben tot de conclusie gekomen dat; er meer modjes (M) gebruiken dan ik in eerste instantie dag. Dat modjes WEL een sociaal leven hebben, en dus niet aan iedereen hun account prijs geven
En dat msn dus gebuikt wordt voor de 'belangrijke' berichten en dat icq ... zwak en kort gelul is
ICQ is om onderling te roddelen over Users
MSN gebruiken sommigen om diezelfde Users te dissen
Email doen we voor OW's
En dat sociaal leven leiden we IRL, analoge communicatie mbv stembanden en oren