Hoe CD 'gepitched' branden? (bijv. 8% sneller)

Pagina: 1
Acties:

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Weet iemand of er brandprogramma's bestaan, waarin je kan aangeven dat de kopie een bepaald percentage sneller moet zijn dan het origineel?

Dus dat je een cd'tje (net als bij een platenspeler of professionele cd-speler) omhoog kunt pitchen.

Ik snap dat je best een wav-je kunt maken, dat pitchen en daarna de wav branden, maar ik hoopte dat er ook een manier is, om het direct te doen. Alvast thanks!

Verwijderd

Gewoon CoolEdit de Wav pitchen...

Of anders een professionele CD-speler gebruiken en de pitch instellen bij het afspelen...

Sneller branden is gewoon sneller branden (bijv. een 40x LiteOn flashen met een 48x flashrom) maar dan veranderd de pitch niet...

Pitch-editors in brandprogramma's editten ook gewoon de Wav-files (zoals WinOnCD 3.7 PE en EasyCDCreator)...

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10
nero heeft wel een hoop filters, en die kunnen dat wel on-the-fly geloof ik, maarja, dan zul je ze toch eerst moeten rippen..

iig, waar je om vraagt heb ik nog nooit van gehoord, en laten wel eerlijk hoe vaak heeft een 'average user' zoiets nou nodig.

Wat je misschien kunt proberen (als je kunt proggen) Nero heeft een SDK uitgebracht misschien lukt het daarmee....

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 14:44
Meer iets voor software..

OM => SA.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 10:06
Denk niet dat je 'm on the fly 8% sneller kunt laten branden.. Heb dat iig nog nooit gezien.. Je zult toch de WAV moeten editten vrees ik...

Verwijderd

tja het is een digitaal medium en als je hem sneller brand betekend niet dat die nullen en eenen sneller gaan ..(beetje lullig dan moet je je audio cds op 1 speed branden)
Pagina: 1