Toon posts:

Wireless ISDN router/accesspoint-toelie.... help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen een laptop en een ISDN-centrale thuis en ik wil daar draadloos op internetten. In de search staat veel over routers, maar niet draadloos/isdn dus vandaar dat ik het hier even vraag.

Wat heb ik hier voor nodig?
Ik heb een IBM laptoppie en de afstand die het moet gaan overbruggen is maximaal 15-20 meter en het signaal moet hooguit door 2 muren.

Men heeft mij al een Gigaset met usb-modem aangeraden, maar dat komt in totaal op dik EUR 675,00 uit....

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Siemens heeft zoeen ding...

Iets met gigaset, maar ik weet niet of daar ook alleen los het draadloos internet gedeelte van tekoop is..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 15:19 schreef [Airwolf] het volgende:
Siemens heeft zoeen ding...

Iets met gigaset, maar ik weet niet of daar ook alleen los het draadloos internet gedeelte van tekoop is..
Nee dan moet je dus die centrale (die ik niet nodig heb) erbij kopen....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53
ik ben bang dat je een losse ISDN router + Wireless Access point zult moeten kopen...

Of een (oude) pc opofferen, en daar een ISDN modem in zetten. In dezelfde pc zet je dan ook een Wlan kaartje, en met een programma als winroute, sygate oid kun je dan routeren...

Verwijderd

Topicstarter
oude pc is geen optie....
dus dan zal het een ISDN router + accesspoint worden i guess....

Kent iemand de UMEX HR411?
Ik hoorde dat je daar een externe ISDN-adapter op aan zou kunnen sluiten en dan zou kunnen i-netten...