Wijzigen regels FAQ en afzeiken

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:56
Ik heb nu de laatste week 2 maal een slotje gekregen op een topic en iedere keer wegens het wijzigen van de faq voor de betreffende groep.
En wat me dan helemaal niet aanstaat is het afzeiken wat jullie doen en het wijzen op die faq die WEER EENS EEN KEER gewijzigd is want je kan toch niet verwachten dat die dingen dagelijks voor het posten weer helemaal opnieuw gelezen worden voor eventuele wijzigingen?
<<Kan dit topic helaas niet meer vinden...>>

Daarnaast (athlonkmf...) dat laatste topic van mij over de powershot a40 foto's wordt ook door mensen gewaardeerd die twijfelen over de aankoop van een camera en daar foto's van willen zien die niet door professionals zijn gemaakt zoals die op de camera-review sites staan...
Betreffende Topic

Zal nu wel weer gezeik over me heen krijgen maar ik wilde dit toch even kwijt. Of krijg ik nu een ban? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
zo een moeite is het toch niet om eventjes te kijken of de faq is aangepast :?

sorry hoor maar de laatste tijd worden er echt superveel topics geopend waarbij geen search is gebruikt, faq niet gelezen, dat soort dingen
en dan liefst er nog "help me ff snel" oid erbij

dus sjah...lijkt me logisch dat je ff de faq moet lezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Jammer voor je, maar die regel was er al weken aanwezig en niet "even aangepast" om je te pesten.

En als mensen om foto's van een cam vragen, heb ik ooit een slotje gegooid in een koopadviestopic omdat mensen samples gingen posten?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik kan maar 1 topic van je vinden die dicht is van de afgelopen week. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 15:00 schreef NightMare het volgende:
Zal nu wel weer gezeik over me heen krijgen maar ik wilde dit toch even kwijt. Of krijg ik nu een ban? :?
Nou ik ben mild vandaag,... geen ban. ;)

Laten we handjes schudden en gewoon weer een topic plaatsen.

Ik praat wel even met die stoute meneren... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

PS. nog een tip. Als een FAQ wordt gewijzigd dan kan je dat zien aan dat stukkie tekst onderaan "gewijzigd door... op..." net als normale post.

Als er grote toevoegingen zijn, dan wordt er een aparte post van gemaakt.

En ik kijk trouwens niet naar wie de topicstarter is als ik een topic sluit of move (of het moet wel een hele foute topic zijn), dus nothing personal.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Veldmuis: Ik vind dat wel een grote moeite zeker gezien het feit dat we ondertussen over gemiddeld 3 faq's per groep praten. Wat de search betreft heb je helemaal gelijk

Athlonmkf: Ik heb nooit gezegd dat je de faq hebt aangepast om mij te pesten. Dat maak jij ervan en dat vind ik dus erg kinderachtig en zielig van je.

Airwolf: Ja dat snap ik dus ook niet.. Hij was er toch echt. 10 minuten na het slotje kon ik hem al niet meer vinden...

T: Ik schud je hand, praat jij maar eens even met die meneren en dan met name met athlonmkf over die opmerking van het pesten.

Bedankt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Veldmuis: Ik vind dat wel een grote moeite zeker gezien het feit dat we ondertussen over gemiddeld 3 faq's per groep praten. Wat de search betreft heb je helemaal gelijk
mjah...als iemand een probleem heeft en niet eens een beetje moeite wil doen om de sticky's door te lezen...waar misschien zelfs de oplossing instaat, vind ik het eerlijk gezegd een beetje lui.
maar dat is imo, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die die mening heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Kijk die posting over foto's van Canon Powershot a40's:
Die heb ik geplaatst omdat er meerdere camera specifieke foto postings instonden. En ik zweer je op mijn hart dat er daarstraks meerdere instonden o.a. over een bepaald Fuji Finepix type. Die zijn nu dus compleet verdwenen!!! En dan bedoel ik geen slotje maar echt verdwenen!

Anders had ik er ook niet zo'n punt van gemaakt maar er waren er meer. Die zijn nu (heel vreemd!) opeens weg.

Zoek dat maar eens uit. Bijvoorkeur niet door Athlonmkf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 15:21 schreef veldmuis het volgende:

[..]

mjah...als iemand een probleem heeft en niet eens een beetje moeite wil doen om de sticky's door te lezen...waar misschien zelfs de oplossing instaat, vind ik het eerlijk gezegd een beetje lui.
maar dat is imo, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die die mening heeft ;)
Veldmuis-> Als je dezelfde (super)specs hebt als ik. dan is het best wel wat moeite... ;)

Geen gezeur erover, afknijpen, rits-dicht; "Twee bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja, handen wassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Tja ik dacht nog ff wat bewijsmaterialen aan te dragen en dan is dat opeens pleite..
Ik schud ze straks wel opnieuw.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Op donderdag 18 juli 2002 15:19 schreef NightMare het volgende:

Athlonmkf: Ik heb nooit gezegd dat je de faq hebt aangepast om mij te pesten. Dat maak jij ervan en dat vind ik dus erg kinderachtig en zielig van je.
Met een titel als "Wijzigen regels FAQ en afzeiken" en een halve regel :r -tjes (die je later weer had verwijderd), wat kan ik er anders van denken dan dat je insinueert dat ik even snel de faq had veranderd om jouw topic te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Zoek dat maar eens uit. Bijvoorkeur niet door Athlonmkf..
Because...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Op donderdag 18 juli 2002 15:41 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Met een titel als "Wijzigen regels FAQ en afzeiken" en een halve regel :r -tjes (die je later weer had verwijderd), wat kan ik er anders van denken dan dat je insinueert dat ik even snel de faq had veranderd om jouw topic te sluiten?
Ik heb die :r -tjes niet vrijwillig verwijderd. Dat topic is meteen gesloten door Lunatic ivm de :r -tjes en ik heb daarop meteen een nieuwe geopend. Deze dus.. Klein kind dat je bent.

En over het niet uitzoeken door jou: Ik wil dat iemand onpartijdig daar een uitsluitsel over geeft want ik denk dat jij die vlug hebt verwijderd. Slimmerik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:07

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 18 juli 2002 15:00 schreef NightMare het volgende:

Daarnaast (athlonkmf...) dat laatste topic van mij over de powershot a40 foto's wordt ook door mensen gewaardeerd die twijfelen over de aankoop van een camera en daar foto's van willen zien die niet door professionals zijn gemaakt zoals die op de camera-review sites staan...
Betreffende Topic

Ik vond het erg jammer dat dat topic dicht ging, omdat ik ook zo'n cam wilde kopen. Nu zijn er wel gigantische topics vol met foto's, maar dat is erg lastig zoeken, ook al vanwege de vele pics. Maarja, het mag niet en da's jammer :{

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Dat idee had ik dus ook Wokschotel.
Uit die gigantische lijsten is het onwijs moeilijk om specifieke foto's van een camera te vinden. Zeker als mensen die er niet bij vermelden (wat het grootste deel niet doet..)

PS: Je hebt je camera nog steeds niet besteld he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Op donderdag 18 juli 2002 15:46 schreef NightMare het volgende:

[..]

Ik heb die :r -tjes niet vrijwillig verwijderd. Dat topic is meteen gesloten door Lunatic ivm de :r -tjes en ik heb daarop meteen een nieuwe geopend. Deze dus.. Klein kind dat je bent.

En over het niet uitzoeken door jou: Ik wil dat iemand onpartijdig daar een uitsluitsel over geeft want ik denk dat jij die vlug hebt verwijderd. Slimmerik...
Ach.. leuk hoe je over mij denkt, veel succes met je onderzoek naar de vreselijke conspiracy-organsiatie onder schuilnaam GOT :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 18 juli 2002 15:50 schreef NightMare het volgende:

PS: Je hebt je camera nog steeds niet besteld he...
offtopic:
Jawel, minuut of 10 geleden gedaan. Nu maar afwachten wanneer ie binnenkomt :)
Uit die gigantische lijsten is het onwijs moeilijk om specifieke foto's van een camera te vinden. Zeker als mensen die er niet bij vermelden (wat het grootste deel niet doet..)
Ik snap best dat er vele 10-tallen camera's zijn en dat dat problemen gaat geven, maar niet elk topic is toch voortdurend actief? Als er maar een paar foto's instaan en af en toe worden aangevuld, dan is het toch goed lijkt me?

/edit
Ik zou m'n toon wel iets aanpassen, probeer liever constructief te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Ik heb het niet over GOT maar over jou.
Het enige waarom ik gepost heb is omdat er meerdere van andere camera's in stonden en dat wilde ik ook met de A40 doen. En ja, dan vind ik het raar dat die nu ineens allemaal verdwenen zijn.
Ga jij maar lekker terug naar bed, zijn we allemaal bij gebaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 18 juli 2002 15:55 schreef NightMare het volgende:
Probeer het nu niet op de man te spelen, dat heeft geen enkele zin en levert alleen maar een slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Op donderdag 18 juli 2002 15:55 schreef NightMare het volgende:
Ik heb het niet over GOT maar over jou.
Het enige waarom ik gepost heb is omdat er meerdere van andere camera's in stonden en dat wilde ik ook met de A40 doen. En ja, dan vind ik het raar dat die nu ineens allemaal verdwenen zijn.
Sorry, wil niet te agressief overkomen maar er klopt gewoon iets niet en dat mag ik best aan de kaak stellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 09:08
Op donderdag 18 juli 2002 15:56 schreef NightMare het volgende:

[..]

Sorry, wil niet te agressief overkomen maar er klopt gewoon iets niet en dat mag ik best aan de kaak stellen....
Tuurlijk, je mag alles aan den kaak stellen en alles is bespreekbaar, maar probeer dat dan zonder persoonlijk te worden. Mocht je dat toch willen, kan je misschien beter een mailthje sturen.

Niemand is gebaat bij topics waar een bepaalde mod wordt afgezeken. Vraag er anders nog een Moderator bij...
Haal eerst even diep adem, en open een topic als je niet meer boos bent :)

Dat is wat constructiever denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

[..]

Ik heb die topics over andere camera's ook gezien en vraag me af waar die heen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

[..]

Sorry, maar zo kom je dus wel over. Ik begrijp dat je nu nog gefrustreerd bent maar zo praat je dus niet tegen andere gebruikers. Ik ga je ook geen NOW of OW geven, maar je mag wat mij betreft je post nog snel aanpassen. Een andere mod zal dat zeker doen als ie dit leest.

Als je ergens niet over eens bent, mag je met goede argumenten komen.

Ik vind zelf 4 topics voor koopadviezen waar je dus WEL om fotosamples van gebruikers te vragen, 5 soorten digicamfototopics en 2 topics waar gebruikers hun camera melden wel genoeg informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Op donderdag 18 juli 2002 16:00 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Ik heb die topics over andere camera's ook gezien en vraag me af waar die heen zijn.
Kijk, dat bedoel ik nu maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Op donderdag 18 juli 2002 16:01 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Sorry, maar zo kom je dus wel over. Ik begrijp dat je nu nog gefrustreerd bent maar zo praat je dus niet tegen andere gebruikers. Ik ga je ook geen NOW of OW geven, maar je mag wat mij betreft je post nog snel aanpassen. Een andere mod zal dat zeker doen als ie dit leest.

Als je ergens niet over eens bent, mag je met goede argumenten komen.
Ik heb mijn excuses al aangeboden en ga dus niets wijzigen. Ik ben het nog steeds niet eens met jou werkwijze (Wokschotel heeft die andere topics ook zien staan en kan ze nu niet meer vinden) en wil nog steeds dit gebeuren aan de kaak stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 23:18

GaMeOvEr

Is een hork.

NightMare, bij deze het verzoek niet op de man te spelen.

Een gebeuren aan de kaak stellen doe je niet middels mods afzeiken.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Goed,

Athlonmkf: duizend maal excuses.

Verder:
Waarom wordt mijn post gesloten terwijl er andere exact dezelfde over andere camera's wel open staan.
Als ik dit aan de kaak stel blijken die andere posts in een keer niet meer te bestaan (weg bewijs..)
Andere mensen hebben deze ook gelezen en kunnen ze nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Op donderdag 18 juli 2002 16:11 schreef NightMare het volgende:
Goed,

Athlonmkf: duizend maal excuses.

Verder:
Waarom wordt mijn post gesloten terwijl er andere exact dezelfde over andere camera's wel open staan.
Als ik dit aan de kaak stel blijken die andere posts in een keer niet meer te bestaan (weg bewijs..)
Andere mensen hebben deze ook gelezen en kunnen ze nu niet meer vinden.
ik denk dat je deze bedoeld:

[topic=550101/1/100]

of deze?

[topic=360266/1/100]

:?
De eerste blijft open omdat het een discussie is.

Het tweede gaat ook op slot, als het verder uitloopt tot digipicstopic. Het was al lopende, voordat de regels definief waren gesteld, maar omdat het zo weinig gebruikt wordt is het (nog) niet op slot gegaan.
Er is ook een lopende met Nikon Coolpix, maar deze is geevolueerd tot een discussie.

En ga nou niet zeggen dat jouw topic ook kan evolueren, want voor discussies over A40 zijn er weer een aantal topics lopende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
Ja maar mijn topic kan ook evolueren ;)
Grapje..

Heb je hem nu toch terug gevonden? Mooi zo, dat is ons niet gelukt.

Nou ik ga er verder over ophouden.
Maandag wil ik graag een nieuwe discussie met je beginnen over het nut van al dan niet plaatsen van camera specifieke foto's. Nu ga ik vervroegd weekend houden en aan de rit naar Nijmegen beginnen voor wat een heftige avond beloofd te worden.

Sorry voor de (eventuele harde woorden..)
Prettig weekend iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Op donderdag 18 juli 2002 16:39 schreef NightMare het volgende:
Ja maar mijn topic kan ook evolueren ;)
Grapje..

Heb je hem nu toch terug gevonden? Mooi zo, dat is ons niet gelukt.
Zo moeilijk is het echt niet hoor... Helemaal onderaan zie je een menu om te kiezen hoeveel topics van hoeveel dagen je wilt zien... als er 50 dagen kiest :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok dit lijkt nergens op. Dat topic is dicht omdat in de faq staat dat die topics niet horen... Je mag best discusseren over die regel in de FAQ (graag zelfs) maar niet op een manier zoals deze (gezever op de man, mensen die elkaar afzeiken enzo).

Nightmare: als je terug bent, mag je prima een topic openen over die policy en dan kan athlonMKF je uitleggen waarom het zo is (of misschien wel die policy aanpassen).

Dit is alleen maar loos op de man spelen... En dat schiet niet op. Als je alleen maar je topic open wil hebben, mag je het via de mail oplossen:
zie: [topic=489710/1/999]

Als je een topic start, mag je je persoonlijke insinuaties achterwege laten en gewoon normaal die policy aan de kaak stellen. Wees niet bang dat je geband wordt en zet er ook niet neer "oh nu zal ik wel geband worden", want als je een beetje om je heen kijkt, zie je dat we dat niet doen... Ik vond het ook een vrij tenenkrommende "oh oh, wat ben ik toch een slachtoffer" zin...

Dus... Deze gaat dicht

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.