vraag over nieuw o2 abo

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 19:09

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik heb al heel lang o2 en ben er dik tevreden over, dus ik 2 weken terug maar eens nieuw abo + nieuwe tel opgevraagd... alles mooi thuisgekregen en het werkte ook goed :)

nu zat ik me te vervelen, en dacht... ik ga het o2 boekje eens doorbladeren....

zag ik staan: de 1e maand kunt u NIET naar het buitenland en naar 0900 nummers bellen (verdomme!!!!)

ik ga op vakantie, en moet iemand in Zweden bellen als ik daar in de buurt ben... kan ik ook nog mijn oude tel en abo niet opzeggen en moet ik dat ook mee gaan nemen :(

ik neem aan dat ik in die 1e maand wel van buitenland uit naar Nederlandse nummers kan bellen???? weet iemand dit mij te vertellen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat deze regels alleen gelden als je een nieuw abo neemt.

Dus niet zoals jij een verlenging.

Anders zou je ff moeten bellen met O2 van: "ehh ik heb al 2 jaar een abbo bij jullie gehad enzow"

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ik heb een nieuw abo... maar heb oude ook nog... dacht... ik laat die 1 maand naast elkaar lopen ivm mensen die nog bellen enzo, zet ik voicemail aan en zet er nieuwe nr op, maar nu moet ik die oude + nieuwe tel (nokia 8210 en ericssont68i) allebei meenemen op vakantie :(

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
pffft :(

heb ff gebeld

wat blijkt... kan niet bellen en gebeld worden in het buitenland, helemaal NIKS :(

ik zo: maar ik ben al 5 jaar klant bij jullie met vorig abo, zegt die muts: ja we kunnen deze instelling niet veranderen, staat de 1e maand vast... ja aan mijn hoela, ben zelf programmeur, die mensen hebben echt wel op hun schermpje ergens iets waar ze dat kunnen aanvinken :(

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Het kan wel, je moet even een bankafschrift faxen zodat ze daadwerkelijk zien dat het allemaal klopt.

Ik zou iig nogeens bellen, want het is iig wel mogelijk.
Weet niet precies, maar je moet iig niet de normale 'Helpdesk' bellen, probeer Admin eens.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Leuk geprobeerd, maar Telfort bestaat nog geen 5 jaar.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
komt de mierenneuker ook de hoek om zeg
hoelang bestaat Telfort dan volgens jou precies?

4 1/2 jaar dan.. in iedergeval ben ik al lang genoeg een goede klant (300min abo) voor wel wat goede service

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op donderdag 18 juli 2002 15:05 schreef HenkS het volgende:
komt de mierenneuker ook de hoek om zeg
hoelang bestaat Telfort dan volgens jou precies?

4 1/2 jaar dan.. in iedergeval ben ik al lang genoeg een goede klant (300min abo) voor wel wat goede service
Als je een nieuw contract afsluit, beschouwt O2 je gewoon als een nieuwe klant, ook al heb je je vorige contract al heel lang gehad. Als je je "credits" die je bij O2/Telfort hebt opgebouwd wilt gebruiken, dan is het beter om je oude contract te verlengen, eventueel met een nieuw toestel. Zeker aan klanten die veel bellen (lees: veel geld opbrengen) geven ze een goed aanbod.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16
Ik zou nog een keertje bellen, als je genoeg bewijs geeft dat je betrouwbaar bent is er bij de meeste providers wel iets te regelen.

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27
Volgens de website is het 6 weken ;)
Ik heb praktijkervaring, in het buitenland doettie helemaal niets.
In Duitsland heb ik zelfs geen toegang tot "O2 - DE" :(

no animals were harmed during the production of this message

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Beste Henk,

Ga even langs bij een telefoon speciaal zaak.
Daar kunnen ze je wel helpen.
O2 blokkeerd staanderd bij nieuwe contractsklanten (jij valt hier ook onder hellaas) buitenland en 0900 nummers.
Neem wel even je legitimatie mee en een bankafschrift niet ouder dan 1 maand.

Vraag desnoods even aan de medewerker of hij O2 wil bellen om te vragen of ze er spoed achter willen zetten (mits de wachtijd er niet zo lang is)

Succes en een fijne vakantie

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik had hetzelfde een jaar geleden, gewoon alle gegevens naar een nummer gefaxt dat ik van de helpdesk kreeg en een dag later kon ik al 0900 nummers bellen en dus ook van en naar het buitenland

Verwijderd

Ik heb ook o2 nu al 2 maand maar bij mij is het inderdaad ook geblokkeerd. slechte zaak.. vorige keer kwam ik er achter toen ik een keer 1 of ander service nummer moest bellen. Maar ik vind het een slechte zaak dat je hier voor naar de winkel moet om het te activeren . Dit moet gewoon standaard aanstaan omdat heel veel service nummers tegenwoordig ook 0900 nummers zijn.

Verwijderd

<b>Na ongeveer 1 maand (bij de eerste verwachte telefoonrekening van O2) worden bepaalde services actief waaronder in het buitenland bellen, deze tijd kan verkort worden door een fax te sturen (verwerk tijd rond de 10 a 12 dagen) vertelde de O2 helpdesk me.<b>

<offtopic> Jammer dat de helpdesk van O2 niet het verschil weet tussen een nummerportatie en simswap, anders had ik ook kunnen bellen in Griekenland afgelopen maand.. no flame intended offcourse . . .</offtopic>
<offtopic2> Ook jammer is dat ze mijn oude abonnementbelminuten vergeten zijn en de laaste maand van dit abonnement niks in de belminuten zat terwijl ik wel abonnement betaald had de vorige maand <quote> foute van onze kant </quote> scheelde me bijna 50 euro..</offtopic2>
<offtopic3> Wat ook jammer is dat ze vergeten zijn de eerste 2 maanden gratis abonnement te verrekenen van mijn nieuwe (via internet aangevraagde abo) abonnement <quote> goed dat u belt er is een misverstand tussen O2 en internet aanbieder ontstaan, we gaan er achteraan </quote></offtopic3>

Voor de rest valt het wel mee O2 alleen jammer van de regel "only play the game when you know the rulez" :Z

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:39
* Klovan heeft al een maandje of z'n O2-abbo ;)

en ik kon eerst ook niet bellen in het buitenland en 0900-nummers..

Dit komt omdat ze je eerst helemaal goed gaan natrekken of alles van jou in orde is ;) Als dat eenmaal gebeurd is, kan je in het buitenland bellen. Vandaar dus die maand :o

* Klovan kon dus niet bellen, maar na 1 telefoontje met O2, hadden ze alles nog een keer nagetrokken en ik moest 5 minuten later m'n telefoon uit en weer aan zetten (voor het opnieuw aanmelden op het netwerk) en ik kon bellen naar 0900 en buitenland

Eergister was ik in Belgie en het werkte 8-)

Dus: Gewoon nog 1 keer bellen en alles uitleggen en vragen of ze moeite voor je willen doen, bla bla bla... Dan moet het wel lukken :+
Pagina: 1