Toon posts:

3d accellerator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was mijn kamer aan het opruimen vond ik een oud 3daccellerator kaart Apocalypse 3DX met 4 mb onboard. Was vroeger van mijn P1 geweest maar nooit erin gestopt.
Heeft het zin deze nu in mijn PC te stoppen. P800 met gf4 of kan ik hem met de schroot meegeven.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:22
verkopen of houden voor ander systeem. Heeft geen nut om 'm in je comp te stoppen aangezien je er een GF4 in hebt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Heeft alleen wel zin als je heel veel unreal speeld (dan ziet het er wel erg mooi uit ) Als het een voodoo is natuurlijk :)

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Verwijderd

voodoo1 werkt niet met een gf3 of hoger..je kan em iig nog wel gebuiken op n matrox g400..

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zou het sneller zijn dan een geforce 4 :( Maar goed, leuk om te verzamalen, aan de muur te hangen of in de prullebak te gooien :) Misschien dat een verzamelaar het wel wil kopen

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-06 13:37

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Het heeft geen zin eigenlijk om hem in de 800 mhz met geforce4 ti te stoppen.
Je kan hem nog Altijd aan mij geven :P

Verwijderd

jij hebt ook 800 mhz :)

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Op donderdag 18 juli 2002 13:55 schreef anaconda het volgende:
jij hebt ook 800 mhz :)
Ok geef hem dan maar aan mij (ik heb ook een geforce 4 maar twee staat beter vind ik) Heb een 1700 mhz :)

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:54

Maximus

PhD i.o.

gewoon houden, als je PC dan kapot gaat of je Videokaart of dat er probs zijn zet je ff die videokaart er in// tenminste dat zou ik doen :?

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 23:17
Op donderdag 18 juli 2002 14:16 schreef Tha_HCT het volgende:
gewoon houden, als je PC dan kapot gaat of je Videokaart of dat er probs zijn zet je ff die videokaart er in// tenminste dat zou ik doen :?
tis dus alleen een 3d accelerator, _geen_ 2d
daar heb je dus nix aan

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Voor de VooDoo2 zijn op een gegeven moment ook 2D drivers gekomen (Win2k) dus wie weet gebeurt dat nog een keer voor de V1 :) Kun je m als backup kaartje gebruiken of voor je 2e monitor.

Verwijderd

Een voodoo1 3dfx add-onn kaart is uit de tijd van de mooie s3virgedx. En das een hele mooie kaart (zie specs). Toen...

Let op, er zijn dus nog mensen die er wel iets aan hebben, ik ben het levende voorbeeld.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:18
waren die apocalypse geen powervr kaarten?
die dingen die zonder doorlus werkten (hadden ook geen vga connectors)?

--edit---
yup, ik heb gelijk
http://therightcomputer.safeshopper.com/67/360.htm?365

je hebt er verder nu niks meer aan. behalve dan aan mijn museum doneren :)

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ook nog een oude Monster 3D liggen, welke waarschijnlijk nooit meer in actie komt. Quake3 was nog net aan te spelen, maar niet ideaal. Wat heb ik een plezier gehad van die kaart, zeg..

Verwijderd

Topicstarter
thx, Ik denk dat ik hem aan een maat van me geeft die heeft nog een oude pc. :Z

• sharkzor
  • Laatst online: 14:18
Op donderdag 18 juli 2002 17:49 schreef Chojin het volgende:
thx, Ik denk dat ik hem aan een maat van me geeft die heeft nog een oude pc. :Z
als hij er wat mee opschiet. die powervr krengen waren een stuk trager dan voodoo's.
draait niks meer op denk ik....

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als je hem wil verkopen wil k hem wel kopen. Dan kan ik hem achter mijn 2MB s3 virge proppen (voor mijn 2e monitor dus...)
2 voordelen: 1. de pc trekt nog meer stroom (bye bye voeding die nu al rot is :)) 2. ik kan ook gamen op mijn 2e monitor (lees: kijken of unreal nog werkt want met de gf2 doetieutnie :'()

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

ik heb hier een oude monster 3d kaart liggen en die wil ik achter mijn ati mach 64 knallen, maar ik zit met het volgende probleem:

monster 3d heeft geen drivers voor win2000, weet iemand of er maybe iets getweaked is ofzo?? want ik kan niks vinden en het lijkt me wel leuk...

duzz laat het aub eff weten of mail naar "flater-haal weg-@wxs.nl"
Pagina: 1