pffff.... tuurlijk, gelijk bannen... sorry Revolution, maar niet iedereen is zo perfect als jij
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Het gaat mij erom dat GoT en T.net de laatste tijd wordt overspoeld door newbies die het hier verkloten voor de vaste leden en daar moet hard tegen worden opgetreden.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 21:32 schreef Revolution het volgende:
Het gaat mij erom dat GoT en T.net de laatste tijd wordt overspoeld door newbies die het hier verkloten voor de vaste leden en daar moet hard tegen worden opgetreden.[/quote]Haha, je klinkt nu echt als een revolutionair
Het gaat mij erom dat GoT en T.net de laatste tijd wordt overspoeld door newbies die het hier verkloten voor de vaste leden en daar moet hard tegen worden opgetreden.[/quote]Haha, je klinkt nu echt als een revolutionair
"I sit in my room and imagine the future."
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 21:53 schreef Theeboon het volgende:
Haha, je klinkt nu echt als een revolutionair ;)[/quote]Klinkt mij meer als politiestaat in de oren..
Haha, je klinkt nu echt als een revolutionair ;)[/quote]Klinkt mij meer als politiestaat in de oren..
En daar voel jij je natuurlijk niet veilig bij gezien je profile: <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ZIe BVD dossier nr. 2349-34567812[/quote]Jij bent zeker meer een anarchist..
Verwijderd
nou kom op, shake hands en houd op met moddergooien. op dit moment leven 1000-den mensen in Israel in spanning voor hun eigen leven, omdat 2 partijen niet met elkaar kunnen en willen praten. En elkaar alleen maar lopen af te troeven. Laat aub een beetje meer intelligentie zien !
MadMax... rustig maar, Revolution en ik komen hier al wat langer en zijn al eerder tegen elkaar opgebotst... niet te serieus nemen...
Inderdaad, ook welterusten.
Nooit verkeerd, beetje discussie op een forum.
Neem het niet al te serieus.
Nooit verkeerd, beetje discussie op een forum.
Neem het niet al te serieus.
Pagina: 1