P3 866EB cD0 @ 133 Mhz zonder cooling combo?

Pagina: 1
Acties:

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
Probleem is als volgt:

Heb gisteren bij Memo een P3 866EB cD0 gekocht ze hadden alleen geen Socket 370 cooling combo's meer. Kan ik de processor ook gewoon zonder koeling ff testen, want als het ding niet werkt moet ik terug naar Memo. De processor zit trouwens in een slot1 --> socket370 convertor.

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Verwijderd

testen zonder koeling lijkt me niet echt slim (lees: dom)... ik weet verder niet hoe warm een p3 wordt, maar zonder koeling zal hij het best warm krijgen :)
niet doen dus

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 14:00 schreef daan123 het volgende:
testen zonder koeling lijkt me niet echt slim (lees: dom)... ik weet verder niet hoe warm een p3 wordt, maar zonder koeling zal hij het best warm krijgen :)
niet doen dus
Kan wel hoor.. een pentium3 gaat van warmte niet kapot, hij zal hoogstens vast lopen na een seconde of 15.

Meer dan tijd genoeg om te kijken of ie werkt.

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 14:00 schreef Shakespeer het volgende:
Kan wel hoor.. een pentium3 gaat van warmte niet kapot, hij zal hoogstens vast lopen na een seconde of 15.
Spreek je uit eigen ervaring ?

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 14:07 schreef Houz74 het volgende:

[..]

Spreek je uit eigen ervaring ?
Ja..toevallig wel.

Heb zelf een P3-733EB (133 mhz bus) zonder koeling laten draaien om te kijken of het werkte. bij mij liep het geheel binnen 20 seconden vast, maar de processor was nog 100% in orde erna. en ik kon zien of het werkte :)

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Topicstarter
En als ik er nu eens een grote tafelventilator opricht op standje 3 (is zijn max)? Zodra ik de melding krijg dat er geen OS is gevonden (zit nog geen hd in) gaat het ding toch uit. Maar wil natuurlijk geen kapotte processor.

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 14:21 schreef BigBart het volgende:
En als ik er nu eens een grote tafelventilator opricht op standje 3 (is zijn max)? Zodra ik de melding krijg dat er geen OS is gevonden (zit nog geen hd in) gaat het ding toch uit. Maar wil natuurlijk geen kapotte processor.
Met zo'n tafel-ventilator moet het zeker wel lukken tot die message.

Die processor gaat d'r echt niet kapot van hoor :)

(dit kun je beter niet doen met een AMD.. dan ben je hem dus wel kwijt :))
Pagina: 1