Exile 2 dagen plat....last van gehad?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik had Dinsdag (nou, ok woensdag-nacht 10 over 12, dus woensdag 17-7) een computer besteld op de site via:

Exile

Nou bleek dus dat de mail door een technische storing niet werkte, 2 dagen lang.

quote van de site:
Exile Computer Solutions

17-07-2002
Geachte bezoeker en klanten van Exile Computer Solutions,
Sinds enkele dagen ondervinden wij problemen met het ontvangen en verzenden van emails.
Het is ons in die dagen gebleken dat slechts 80 tot 90 % van ons emailverkeer juist werkt.

Onderzoek heeft doen blijken dat dit veroorzaakt door een technische storing aan onze datalijnen.
Op dit moment wordt daar aan gewerkt om dit te verhelpen, helaas worden deze
werkzaamheden niet door ons maar door derden uitgevoerd en kunnen wij niet met zekerheid zeggen
wanneer het verhelpen van deze storing is afgerond.
Wij hopen dat dit in elk geval niet langer dan 24 uur zal duren.
Wij kunnen momenteel wel emails verzenden middels een noodoplossing , maar niet ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.
Klik hier om naar de shop te gaan van Exile Computer Solutions
Zijn er mensen die hier last van hebben gehad? Ik had namelijk aan het bestelfomulier toegevoegd dat ik graag een mailtje zou willen ontvangen wanneer ik de computer zou kunnen verwachten, maar na geen reactie te hebben gehad, ging ik op onderzoek uit, en een dag later bleek dus dat ze een technische storing hebben gehad. Meer mensen die iets besteld hadden, maar geen reactie hebben gekregen? Of zijn er zelfs mensen die het maar ergens anders hebben besteld? :? :9

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Dit vind nou echt niet nuttig om met elkaar te delen, snap ook niet wat die met Overige Hardware te maken heeft.

Dit topic is gesloten.