Welk commando onder command prompt moet ik intikken om te zien welke ip adres onze proxyserver op het werk heeft.
Proxy server instellingen staan niet onder windows kernel, maar in de instellingen van je browser. Dus volgens mij is er geen handige manier om de instellingen te zien, behalve dan de registry key te exporteren met regedit en dan te bekijken.
of kan ik door middel van een tool te gebruiken ook de proxyserver omzeilen dat ik gewoon webradio kan beluisteren hier. Want dat hebben ze helemaal dicht getimmerd volgens mij.??
Zoek eens met google http_proxy , met dat programmaatje kan je bijna alles via poort 80 laten gaan. Nu maar hopen dat het alleen portchecking en geen contentchecking is wat er in de proxy zit.
mmm kan ik weinig mee, zit hier op nt4 en workstation nt, voorheen heb ik wel eens een tooltje gebruikt en dat heette volgens mij winproxy of zo, daarmee ging je dwars door de firewall en proxyserver heen, zodat je lekker toch msn, icq etc etc op kon starten.Op donderdag 18 juli 2002 11:25 schreef Gomez12 het volgende:
Zoek eens met google http_proxy , met dat programmaatje kan je bijna alles via poort 80 laten gaan. Nu maar hopen dat het alleen portchecking en geen contentchecking is wat er in de proxy zit.
Of heeft iemand andere suggesties.
Niet.Op donderdag 18 juli 2002 11:16 schreef Spooty het volgende:
Welk commando onder command prompt moet ik intikken om te zien welke ip adres onze proxyserver op het werk heeft.
Er zijn wel prograamtjes die in je LAN op zoek kunnen naar een proxy.
Anyway, de proxy staat als het goed is in je browsersettings.
Ze zullen het niet voor nits dichtgetimmerd hebben.Op donderdag 18 juli 2002 11:21 schreef Spooty het volgende:
of kan ik door middel van een tool te gebruiken ook de proxyserver omzeilen dat ik gewoon webradio kan beluisteren hier. Want dat hebben ze helemaal dicht getimmerd volgens mij.??
Denk je toch dat je met webradio aan de gang moet, zul je dat bij de desbetreffende afdeling moeten vragen om de porten voor je open te zetten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()