Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Niet lullig bedoeld maar heb je al op gouden gids gekeken ?
Lokaale tv-boer in lopen en dezelfde vraag stellen ?Op donderdag 18 juli 2002 11:05 schreef Meller het volgende:
Hallo allemaal, ik moet voor ons bedrijf een totaalpakket aanschaffen. Aangezien ik helemaal niet thuis ben in sattelietschotels e.d. wil ik graag horen waar je het beste een totaalpakket kan kopen.
DWZ:
- Schotel
- decoder/ontvanger
- Kabels
- Tvpakket/ zenders
- (het liefst nog de installatie)
En nu hopelijk tv kijken
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ligt er maar net aan wat je allemaal wiltOp donderdag 18 juli 2002 11:05 schreef Meller het volgende:
Hallo allemaal, ik moet voor ons bedrijf een totaalpakket aanschaffen. Aangezien ik helemaal niet thuis ben in sattelietschotels e.d. wil ik graag horen waar je het beste een totaalpakket kan kopen.
DWZ:
- Schotel
- decoder/ontvanger
- Kabels
- Tvpakket/ zenders
- (het liefst nog de installatie)
En nu hopelijk tv kijken
webOS all the way!
Naar de hifi-boer op de hoek lopen kan nu ff niet en is er ook niet op een bedrijven terrein. Ik wil eigenlijk gewoon reacties over goede leverancier zoals hierboven.
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
slotje roepen in een topic heb ik liever niet, ICQ me dan even of post het in [forum=26] ofzo.
maar volgens mij is het wel duidelijk dat dit topic geen nut heeft. Er is geen "Dé" sattelietschotel/pakket. Loop de winkel binnen en stel dezelfde vraag. Daar zijn ze voor. Heb je specifiekere vragen, dan mag je ze wel stellen, maar een "welke moet ik hebben" topic met ZO weinig info kunnen we niets mee...
maar volgens mij is het wel duidelijk dat dit topic geen nut heeft. Er is geen "Dé" sattelietschotel/pakket. Loop de winkel binnen en stel dezelfde vraag. Daar zijn ze voor. Heb je specifiekere vragen, dan mag je ze wel stellen, maar een "welke moet ik hebben" topic met ZO weinig info kunnen we niets mee...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()