Toon posts:

Met Nvidia TNT 2 drivers UT trager ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet zo zeer een vraag, maar wel vreemd imho...

ik draai met mijn amd 1ghz/256mb en TNT 2 UT vloeiend op 1024x768, game start snel op en sluit snel af. Echter, installeer ik de officiele Nvidia TNT 2 drivers, dan is UT bij opstarten super traag, opstarten tot het intro filmpje kost circa 20 tot 30 seconde langer dan met de standaard WinXP drivers. Ook het connecten met een game kost zeker 10 tot 20 seconde langer en de framerate is absoluut lager (maar nog wel goed bespeelbaar). UT afsluiten met de nvidia drivers geinstalleerd duur ook veel langer, zeker wel een minuut! Zonder de drivers slechts een seconde of 10 a 15...

Dus met andere woorden, de standaard drivers die bij winxp zitten zijn veel beter dan de speciale drivers van nvidia, in mijn geval althans... is dit normaal?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Framerate kan best lager zijn.
Maar de laad tijden heeft niks met je GPU te maken :?
Tja misschien ook wel hoor, maar ik vind het nogal vreemd klinken.
Trouwens, UT is een vreemd spel.
We hadden altijd UT bij ons op school en dan onder de les massaal UT spelen (>:)).
En daar sloot UT zo af binnen een paar seconden, en dat zijn oude bakken.
Maar thuis deed ie er echt wel langer over :?

Verwijderd

Topicstarter
mjah ik vind hget ook gek met opstarten enzo, maar het heeft echt met de drivers te maken....ik had nl onlangs de drivers van nvidia maar es geinstalleerd omdat ik er vanuit ging dat ik dan nog betere framerate zou halen... en toen was ut erg traag.... heb dat voor lief genomen en onlangs in een wilde bui maar weer uninstalled en nu is ut weer super snel met starten en spelen...

En vooral dus de dingen zoals het laden van het spel of het laden van een map, en het afsluiten zijn super traag MET de officiele drivers

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op donderdag 18 juli 2002 11:05 schreef Kertje het volgende:
mjah ik vind hget ook gek met opstarten enzo, maar het heeft echt met de drivers te maken....ik had nl onlangs de drivers van nvidia maar es geinstalleerd omdat ik er vanuit ging dat ik dan nog betere framerate zou halen... en toen was ut erg traag.... heb dat voor lief genomen en onlangs in een wilde bui maar weer uninstalled en nu is ut weer super snel met starten en spelen...

En vooral dus de dingen zoals het laden van het spel of het laden van een map, en het afsluiten zijn super traag MET de officiele drivers
Detonaters bedoel je :?
Die zijn toch ook niet meer voor TNT2 ?
Iig word er niet meer rekening mee gehouden.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 11:07 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Detonaters bedoel je :?
Die zijn toch ook niet meer voor TNT2 ?
Iig word er niet meer rekening mee gehouden.
geen id, ik ben toendertijd naar nvidia gesurft en heb daar een package van 15mb (ofzo), speciaal voor de TNT2 icm XP gedownload.

Verwijderd

-Laadtijden werden bij ook korter toen ik mijn GF 2 MX had :D
-Detonators zijn er niet speciaal voor Windows XP met een TNT2
-Neem oudere Detonators 6.*, 12.* of 23.*
-Of installeer de Detonators gewoon helemaal niet ;)
Pagina: 1