Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Je kan in SLI configuratie 2 Voodoo 2 (12Mb) kaarten aan elkaar kopelen.
Meer dan 2 is niet mogelijk.
Ik heb er nog 2 te koop voor je?
\Op donderdag 18 juli 2002 09:25 schreef SkyKnife het volgende:
Je kan in SLI configuratie 2 Voodoo 2 (12Mb) kaarten aan elkaar kopelen.
Nee ik kan er zelf aan drie komen.
Maar jmmr dat ik er maar 2 kan doen, k had het wel leuk gevonden om aan een 1 MB Trident 3 Voodoo's te hangen
*beeeeep*
Nee, je kan er zoveel voodoo 2's aan elkaar hangen als dat jij pci sloten hebt.
En SLI heeft niks met het aantal kaarten te maken.
Een voodoo2 heeft maar een zo'n soort flatcable aansluiting dus je kan er 2 aan elkaar hangen en dan hebben ze geen aansluitingen meer. Je kan er dus wel meer in hangen alleen daar kan je dan niets mee.
Op donderdag 18 juli 2002 09:21 schreef MBrulez het volgende:
Ik zat me af te vragen hoeveel voodoo 2's je aan elkaar kan hangen en het ook nog nut heeft?
Ja.. je kunt 6 VooDoo 2's in 1 pc stoppen maar dat heeft geen NUT. Het laten zamenwerken van de voodoo's kan alleen via een sli kabel en daarmee kun je er maar 2 aan elkaar hangen.Op donderdag 18 juli 2002 09:30 schreef Elroy het volgende:
Nee, je kan er zoveel voodoo 2's aan elkaar hangen als dat jij pci sloten hebt.
Dus ik kan niet vanuit mn Trident naar een voodoo en dan weer door naar een voodoo?Op donderdag 18 juli 2002 09:32 schreef SkyKnife het volgende:
Ja.. je kunt 6 VooDoo 2's in 1 pc stoppen maar dat heeft geen NUT. Het laten zamenwerken van de voodoo's kan alleen via een sli kabel en daarmee kun je er maar 2 aan elkaar hangen.
*beeeeep*
Verwijderd
Voodoo2 met n andere 3D kaart samen geeft vaak D3D problemen. Ik krijg m'n voodoo2 12MB niet aan de praat in een PC met m'n Geforce kaarten. Al op diverse PC's geprobeerd, dus als het jou lukt, post hier dan ff je ervaringen. Al twijfel ik aan je kennis/kunde want de manual van de voodoo2 geeft al aan dat je er maar 2 kan aansluiten in een SLI configuratie. Beetje overbodige vraag (die van HOEVEEL er achter alkaar passen)
RTFM
RTFM
wel dus. maximaal 2 voodoo (+ een ander kaartje voor de 2d).Op donderdag 18 juli 2002 09:35 schreef MBrulez het volgende:
[..]
Dus ik kan niet vanuit mn Trident naar een voodoo en dan weer door naar een voodoo?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Jawel, maar er kunnen maar 2 voodoo2's samen werken, die 2 worden namelijk verbonden met een sli flatcable (binnen de kast) 1 van de 2 wordt extern met een vga doorlus kabeltje (buiten de kast) verbonden met de normale vga kaart.
Weet niet zeker of de 2 voodoo kaarten ook verbonden worden met een vga doorluskabel....
Weet niet zeker of de 2 voodoo kaarten ook verbonden worden met een vga doorluskabel....
aha ok nu ik snap.Op donderdag 18 juli 2002 09:44 schreef Quantor het volgende:
Jawel, maar er kunnen maar 2 voodoo2's samen werken, die 2 worden namelijk verbonden met een sli flatcable (binnen de kast) 1 van de 2 wordt extern met een vga doorlus kabeltje (buiten de kast) verbonden met de normale vga kaart.
Dan wordt het wachten op zaterdag, want dan weet ik de prijs...
*beeeeep*
Verwijderd
Ik heb anders een keer op hier op tweakers gelezen dat 3dfx als testopstelling 6 of 8 v2 aan elkaar had gekoppeld om FSAA te laten zien.
Dan had je ook kunnen lezen dat dat geen standaard V2 modellen waren die je zo in de winkel kon kopenOp donderdag 18 juli 2002 13:24 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
Ik heb anders een keer op hier op tweakers gelezen dat 3dfx als testopstelling 6 of 8 v2 aan elkaar had gekoppeld om FSAA te laten zien.
ja maar die debiel kan niet zo goed lezen
maar heppie dan geen verwijzing naar die test, zou namelijk wel handig zijn
laterz debiel
btw debiel, ik hep mijn blank&jones collectie al weer aardig bijgevuld
maar heppie dan geen verwijzing naar die test, zou namelijk wel handig zijn
laterz debiel
btw debiel, ik hep mijn blank&jones collectie al weer aardig bijgevuld
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Pagina: 1