MS Wheelmouse word niet herkend of loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
M'n Microsoft wheelmouse optical doet de laatste tijd erg vreemd
Na een tijdje werkt de muis gewoon ineens niet meer. Het lampje gaat uit en ik kan vervolgens niets meer met de muis doen. Als ik heb ge-restart doet ie het weer wel, maar moet ik maar afwachten hoelang dat ie het doet totdat ik weer moet restarten. Ook stopt soms de muis vanzelf met werken voor ong. 5 sec en vervolgens is mijn muisbeweegsnelheid sneller of langzamer

(Deze error krijg ik dan als ie het helemaal niet meer doet en ik dus moet restarten)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Muis_error.jpg

Voorheen nooit problemen gehad met dit ding en ineens krijg ik dit vage probleem. Ik denk dat ie gewoon kapot is en ik waarschijnlijk een nieuwe moet gaan kopen (Logitech Mouseman Dual Optical) maar dan hoop ik wel dat de problemen aan deze muis liggen en niet aan m'n pc. Hij geeft overigens ook problemen op PS/2.

OS: Win XP pro (Problemen blijven met de laatste drivers)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 08:15 schreef aftermath het volgende:
M'n Microsoft wheelmouse optical doet de laatste tijd erg vreemd
Na een tijdje werkt de muis gewoon ineens niet meer. Het lampje gaat uit en ik kan vervolgens niets meer met de muis doen. Als ik heb ge-restart doet ie het weer wel, maar moet ik maar afwachten hoelang dat ie het doet totdat ik weer moet restarten. Ook stopt soms de muis vanzelf met werken voor ong. 5 sec en vervolgens is mijn muisbeweegsnelheid sneller of langzamer

(Deze error krijg ik dan als ie het helemaal niet meer doet en ik dus moet restarten)

[afbeelding]

Voorheen nooit problemen gehad met dit ding en ineens krijg ik dit vage probleem. Ik denk dat ie gewoon kapot is en ik waarschijnlijk een nieuwe moet gaan kopen (Logitech Mouseman Dual Optical) maar dan hoop ik wel dat de problemen aan deze muis liggen en niet aan m'n pc. Hij geeft overigens ook problemen op PS/2.

OS: Win XP pro (Problemen blijven met de laatste drivers)
Vriend van mij had een soort gelijk probleem. Bij hem viel ook zo'n muis uit na een tijdje. Wat bleek nou bij hem het geval te zijn, z'n USB poorten waren kapot. Muis in PS/2 gedaan en alles werkte weer. Maar dat si dus niet het geval bij jou en lijkt het me dus om een defect van de muis te gaan.

Je zou natuurlijk de muis nog op een andere pc kunnen testen om het 100% zeker te weten.

• Cansu
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Ik vind dat je zelf al een prima foutanalyze hebt gedaan. Derhalve sluit ik me bij jouw mening aan.
Muis kapot.

Viva la Netherlands!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
hmm ja dr zit overigens net een nieuw mobo in dus ik neem aan dat de USB poorten niet kapot zijn. Maar hij geeft dus ook problemen op ps2 ;) . Dat word dus een nieuwe muis aanschaffen.

http://psnprofiles.com/AfthyX