KPN DirectInternet + Hotmail geeft problemen...

Pagina: 1
Acties:

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 09:59
Ik heb nu al sinds de eerst dag DirectInternet er is en ik het gebruik problemen als ik mijn e-mail op Hotmail wil lezen...

Ik gebruik nu DirectInternet aangezien ik ben getrashed bij Friaco en ik tot nu toe te lui ben geweest om iets anders te zoeken...

Ik kan dus zonder problemen Trillian met MSN gebruiken enz... Maar als ik via Trillian naar m'n InBox ga, of gewoon via Hotmail.com inlog, dan begint het gelazer!

Ik kom dus zonder problemen in m'n InBox, maar zo snel als ik een mailtje wil openen blijft ie laden, en geeft ie na 2 mins ongeveer een time-out, dus dat ie de pagina niet kan vinden. Hetzelfde gebeurt als ik vanuit m'n InBox naar m'n Junk Mail wil gaan...

Nou heb ik totaal geen problemen als ik een andere ISP gebruik, dus ik vraag me af of ik de enige met dit probleem ben en of het dus aan mijn pc ligt of dat er iets fout zit bij KPN ofzo...?

En geef aub niet als oplossing om een andere ISP te gebruiken, want daar krijg je niet de 10%/20& korting, vandaar dat ik nu ff DirectInternet gebruik, tot ik weer iets anders heb gevonden!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij de meeste providers krijg je tegenwoordig, via die internet-nummers, so-wie-so 10% korting (bv. bij de gratis variant van Tiscali).

Heeft jouw Hotmail goed gewerkt bij andere providers? Zo ja: het zal toch niet zo zijn dat je met DirectInternet bepaalde poorten niet mag gebruiken ... Of bedoel je dat je op WWW naar je hotmail zit te kijken?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Lijkt meer op een Hotmail storing.