• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:01
Een vriend van mij zit op dit moment in Spanje, en ik wilde hem ffkes een smsje sturen, maar weet iemand wat me dit gaat kosten? Khoor nogal verschillende bedragen nl.
En ik ga zaterdag naar Marmaris op vakantie, en een paar vrienden van mij zitten daar nu. Wat kost een smsje als ik vanuit Turkije naar een andere telefoon in Turkije een smsje stuur? En wat kost bellen in hetzelfde geval?
Ik heb vodafone, en wat die vrienden van me hebben weet ik zo niet.

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 01:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een vriend van mij zit op dit moment in Spanje, en ik wilde hem ffkes een smsje sturen, maar weet iemand wat me dit gaat kosten? Khoor nogal verschillende bedragen nl.
En ik ga zaterdag naar Marmaris op vakantie, en een paar vrienden van mij zitten daar nu. Wat kost een smsje als ik vanuit Turkije naar een andere telefoon in Turkije een smsje stuur? En wat kost bellen in hetzelfde geval?
Ik heb vodafone, en wat die vrienden van me hebben weet ik zo niet.
Als jij vanuit het binnenland belt, betaal je tot aan de grens, de ontvanger betaalt de rest.

SMS'en is toch tegen een vaste prijs?

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik denk dat het verschilt.

Dutchtone:
ik las net in m'n dutchtone boekje van:

sms-en NAAR het buitenland (vanuit NL dus) is zelfde tarief

maar VANUIT het buitenland betaal je iets meer, maak niet zoveel uit welk ander land je zit, want dat is ook een vaste prijs

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 01:44 schreef VipTweak het volgende:

[..]

Als jij vanuit het binnenland belt, betaal je tot aan de grens, de ontvanger betaalt de rest.

SMS'en is toch tegen een vaste prijs?
Wat kost SMS?
Het ontvangen van een SMS Tekstbericht is gratis. Het sturen van een SMS Tekstbericht naar een andere mobiele telefoon kost EUR 0,22 inclusief BTW. SMS't u vanuit het buitenland, dan komen de kosten van de buitenlandse operator erbij.
http://www.vodafone.nl/4_xx.asp?cnid=32&qas=46

Helaas niet ;)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Steffie

Opaque

SG >> IT

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
[topic=551250], I say :)

SMSen naar het buitenland kost dus niks extra, vanuit het buitenland wel..
Pagina: 1